Hier issie 299 euroquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:40 schreef Versie1 het volgende:
Weet iemand of de A85 nog ergens voorradig is en zo ja waar?
zou een mod de url van pricewatch even willen wijzigen in http://www.tweakers.net/pricewatch/91351quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:35 schreef pascalheister het volgende:
Voor actuele prijzen kijk in de Pricewatch
op zo'n site van voorbeeld foto`s zullen ze nooit onscherpe of slechte foto`s plaatsen hequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:02 schreef Subhuman het volgende:
Als ik foto's gemaakt met de A75 vergelijk met foto's van de A85, heb ik het idee dat de foto's van de A75 soms ietwat "wazig" zijn. Op bepaalde plekken in de foto zijn lijnen niet mooi scherp maar lopen ze wat in elkaar over. Dit zie ik ook in foto's die ik zelf maak met mijn A200 en ik erger mij er soms behoorlijk aan.
Ik zie het niet op de voorbeeldfoto's die er zijn van de A85. Deze zijn overal mooi scherp en nergens "wazig".
Zijn er anderen die dit verschil ook zien? Of zou het gewoon komen doordat de voorbeeldfoto's van de A85 van Canon zelf zijn en zij dus de foto's er zo mooi mogelijk uit willen laten zien?
Neenee, dat snap ik. Maar als er uit een camera altijd dergelijke foto's komen (zoals bij mijn A200) is de enige manier waarop je dat zou kunnen verbloemen het gebruiken van een andere camera. Dus dan zouden de foto's op de site niet met de A85 gemaakt zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op zo'n site van voorbeeld foto`s zullen ze nooit onscherpe of slechte foto`s plaatsen he
batterijen zijn wel oke denk ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:38 schreef Marien2 het volgende:
Hallo,
Bij koopdigitaal.nl ben ik van plan om het volgende te kopen
Een A85
(8) Lenmar batterijen 2300 mah
Lenmar lader NoMEM pro99 (oplaadtijd 2000 mah, 7 uur)
Dane-Elec CompacFlash kaard 128 MB
Kan iemand mij advies geven met name over de batterijen en de CF kaard? Is dit kwalitatief oke, of kan ik beter iets anders nemen?
P.s. wat is het verschil tussen een a80 en a85? de a80 is duurder (bij koopdigitaal.nl) terwijl dit toch een ouder model is?
Alvast bedankt,
marinus
Snel een fototje maken gaat 't makkelijkst met een ouderwetse camera met een filmpje erin. Met de digitale camera is alles wat slomer geworden.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 02:15 schreef RemCOW het volgende:
Sinds 3-4 weken hebben mijn paps en mamsie ook een Canon a80 gekocht.
Nu heb ik deze veel gebruikt op vakantie, maar damn, wat is het moeilijk om rechte foto's te nemen. Veel foto's van de horizon moeten nog aardig bijgewerkt worden zeg maar.
Maar er zitten een paar erg mooie foto's tussen.
Alleen vind ik het moeilijk om even 'snel' een foto te maken. Hoe kan je dat het beste doen? Welke stand?
Die autofocus is wel geinig, maar hij weet bij mij vaak precies het verkeerde ding te focussen.
Da's echt kut rique.....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:22 schreef rique het volgende:
Tijdens de laatste dag van de 4daagse, na 198 km mijn camera vertroeteld te hebben is hij uit mijn tas gejatMijn lieve A70 is niet meer en nog erger, mijn fotoreportage van een week vierdaagsefeesten en het lopen zelf zijn nu in handen van een grote boef.
Maar eens kijken wat de verzekering uitkeert en dan maar weer als de wiedeweerga een nieuwe bestellen....
Stomme boef!![]()
Jup zeker kut, zeker nu ik weet dat de verzekering waarschijnlijk moeilijk gaat doen. Aangezien we bij particulieren verbleven valt ons verblijf officieel niet onder de noemer "vakantie".quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's echt kut rique.....
Is dit volgens jou het verschil tussen de A80 en de A85? Zo ja, heb je daar een bron van? Ik kan me haast niet voorstellen dat de A80 een betere lens en een grotere CCD heeft dan de A85.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:35 schreef Reinder het volgende:
De a80 heeft een grotere beeld chip (moet minder ruis geven) en de lensis van betere kwaliteit volgens Canon
http://www.letsgodigital.(...)e/691-436-584-3.htmlquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:09 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Is dit volgens jou het verschil tussen de A80 en de A85? Zo ja, heb je daar een bron van? Ik kan me haast niet voorstellen dat de A80 een betere lens en een grotere CCD heeft dan de A85.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |