Hahahquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:18 schreef Toeps het volgende:
Volgens de site kunen de meeste patiënten na 2 weken weer normaal praten.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:08 schreef Cola_Light het volgende:
Ik hoef ze gelukkig niet langer dan 6 maanden want ik ben er op tijd bij.
Hiermee bedoel ik te zeggen dat als ik nog twee jaar met die scheve tand had rondgelopen het langer had geduurd om het recht te zetten met een beugeltjequote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Oké.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:45 schreef Cola_Light het volgende:
[..]
Hiermee bedoel ik te zeggen dat als ik nog twee jaar met die scheve tand had rondgelopen het langer had geduurd om het recht te zetten met een beugeltjeDan had die tand alleen maar schever gegaan.
Moet je misschien iets vaker je mond open doenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:47 schreef GotC het volgende:
Ik heb gewoon een grijze..neem elke keer gewoon grijze stiekjes eromheen, valt het minste op..Maar mensen die ik sinds de zomer elke dag spreek (nieuwe school eh!) die kwamen er pas een week geleden achter datk een beugel had![]()
vreselijk irritant, mijn spalkje vind ik al irritant! dan moet je nog een dikker ding achter je tanden stoppen..quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:14 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
En dit dan?
Was is wel aan te raden denk ik, zelfs dat draadje wat ik achter mijn tanden heb irriteert me al mateloos soms, dus dit lijkt me niet erg comfi. Maar goed, wie mooi wil zijn...
wat een geluk heb je danquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:08 schreef Cola_Light het volgende:
Ik krijg aanstaande vrijdag een witte slotjesbeugel. Het draadje is wit en de slotjes zijn doorzichtig. Deze slotjes worden vervangen per maand zodat ze mooi blijven. Ik hoef ze gelukkig niet langer dan 6 maanden want ik ben er op tijd bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |