Ja, sorry kom weinig bij de kapper.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:27 schreef Shirley het volgende:
Nee. Lees de roddelbladen toch. Ze doen het niet meer.
In Engeland en Duitsland nog wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, sorry kom weinig bij de kapper.
Dus nooit meer BB ?
Had me er zo op verheugd.
Nou, daar ben ik blij mee.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
In Engeland en Duitsland nog wel.
He, je hebt nooit over een Nederlandse gehad.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik blij mee.
Weet je misschien ook waarom niet?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:27 schreef Shirley het volgende:
Nee. Lees de roddelbladen toch. Ze doen het niet meer.
Nee, ik heb ook nooit verteld dat ik het niet erg vind om een mes in m'n rug te krijgen en in een ton met cement in de noordzee gedumpt te worden.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
He, je hebt nooit over een Nederlandse gehad.
Omdat Yorin het niet meer wilde kopen, het concept wat uitgemolken volgens hun. Toen heeft HMG het aangeboden aan SBS, maar die vondt het niet thuishoren in hun programmering,dus is het helemaal geschrapt.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:38 schreef What het volgende:
[..]
Weet je misschien ook waarom niet?
Ja, ieder z'n hobbiesquote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nooit verteld dat ik het niet erg vind om een mes in m'n rug te krijgen en in een ton met cement in de noordzee gedumpt te worden.
Ze hebben het zelf uitgemolkenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Omdat Yorin het niet meer wilde kopen, het concept wat uitgemolken volgens hun. Toen heeft HMG het aangeboden aan SBS, maar die vondt het niet thuishoren in hun programmering,dus is het helemaal geschrapt.
Ik vond 1 het beste. Toen was het nog nieuw en lekker saai. Ik keek alleen naar 2 voor de mooie heren.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hebben het zelf uitgemolken
De tweede BB was de beste. Niet te saai maar wel entertainment. Zonder rare fratsen van de programmamakers.
Dat zou best herhaald kunnen worden.
Fewdie en Georgie. De twee grootste sukkels ooit in BB.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik vond 1 het beste. Toen was het nog nieuw en lekker saai. Ik keek alleen naar 2 voor de mooie heren.
Zeker.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:55 schreef Shirley het volgende:
Ik vond 1 het beste.
Het totale niets idd maar dan wel met mensen die snel zijn aangekookt niet met de zoetsappige gasten die in BB-1 zaten. Dat zou nu nioet meer werken.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:16 schreef What het volgende:
[..]
Zeker.
Moeten ze weer zo doen: het totale niets. Acht man in een snelkookpan.
Verder geen fratsen.
Robin was de leukste. En ik had idd ook Mr. Zap. Vaak gekeken naar de live streams ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fewdie en Georgie. De twee grootste sukkels ooit in BB.
Ik keek naar BB-2 voor opa Koos. Toen hadden we 's nachts nog live-streams met een dronken Robin en Annet die met haar zatte harses in het geitenhok ging slapen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:50 schreef BVO het volgende:
Van mij mag het ook wel weer komen. Met Jeanette..
Die ene, die deel vier gewonnen heeft.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:11 schreef tong80 het volgende:
Wie was Jeanette ook alweer
Is ze nogquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:12 schreef BVO het volgende:
De winnares van BB4.
Val nooit zo op blond, maar ze was altijd wel aandoenlijk![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |