ja, of je doet er 0,38 cent op (al neus bloedend), verzenden die hap en ontvanger moet verschil bijbetalen!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:25 schreef postman het volgende:
of gewoon even naar 't postkantoor langsbrengen en doen alsof je neus bloedt.
ja, en dat kan de ontvanger weigeren, en dan zeggen ze dat ze het niet ontvangen hebben, en krijg ik mijn geld niet terugquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:52 schreef Yodaah het volgende:
[..]
ja, of je doet er 0,38 cent op (al neus bloedend), verzenden die hap en ontvanger moet verschil bijbetalen!![]()
ja, maar er mogen geen beschadigingen op komen héquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:20 schreef kleinmeiske het volgende:
Gewoon in een envelop stoppen en versturen. Ik heb een hele kleine brievenbus en daar past echt niet alles in wat volgens TPG wel zou moeten passen en ze proppen het er gewoon doorheen. Als ik jou was zou ik het er gewoon op wagen.
Oei dat is ook weer niet de bedoelingquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:54 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ja, en dat kan de ontvanger weigeren, en dan zeggen ze dat ze het niet ontvangen hebben, en krijg ik mijn geld niet terug![]()
![]()
Bij een kantoorvakhandel hebben ze allerlei formaten, postkantoor is daar geloof ik wat beperkter in.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:55 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ja, maar er mogen geen beschadigingen op komen héMAar ik waag het er gewoon op..moet lukken, nu nog ff grote envelop ergens kopen (kan dat gewoon bij postkantoor?)
Gewicht: tot 20 gram 39 cent, 20-50 gram 78 cent, 50-100 gram ¤ 1,17, 100-250 gram ¤ 1,56, 250-500 gram ¤ 2,25, hoger dan 500 gram ¤ 3,-quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:16 schreef Gelderland het volgende:
ach, ik heb er gewoon wat kadopapier (lichtbruin) omheen gedaan, dus nu lijkt het net een cadeautje, maar nu maar hopen dat het door de bievenbus van de TPG Past, als dat zo is, dan is het verstuurd...
Wat voor postzegel moet er op? 39 ct genoeg (waar hangt dat vanaf)?
brieven, drukwerk, kaarten en buspakjes die in de rode TPG Post brievenbus passenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:16 schreef Gelderland het volgende:
ach, ik heb er gewoon wat kadopapier (lichtbruin) omheen gedaan, dus nu lijkt het net een cadeautje, maar nu maar hopen dat het door de bievenbus van de TPG Past, als dat zo is, dan is het verstuurd...
Wat voor postzegel moet er op? 39 ct genoeg (waar hangt dat vanaf)?
Retour afzender = gratis terugsturenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:02 schreef Gelderland het volgende:
Helaas, het paste er net niet in....wat houdt dat retour afzender in dan
Want ik heb geen zin om 5 Euri ofsow te betalen voor zo'n relatief klein kut pakketje....dan ben ik haast meer kwijt aan verzendkosten (heen + terug) dan dat product zelf
Wat raden jullie aan![]()
Dus ik moet mijn naam doorhalen en dan op het pakketje zetten retour afzender? Maar...dan moet ik toch ook de naam + adres van het bedrijf nog erop zetten, ik snap niet precies wat je bedoeltquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:09 schreef Yodaah het volgende:
[..]
Retour afzender = gratis terugsturenNaam geadresseerde (jij in dit geval dus) doorhalen en dan op het pakketje opschrijven 'retour afzender' en klaar is
![]()
Ja idd, je naam doorhalen en daarnaast de adresgegevens van het bedrijf van wie je het product hebt ontvangen opschrijven met daarbij 'retour afzender'. Ik ga ervan uit dat de bedrijfsgegevens wel ergens vermeld staan?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:30 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Dus ik moet mijn naam doorhalen en dan op het pakketje zetten retour afzender? Maar...dan moet ik toch ook de naam + adres van het bedrijf nog erop zetten, ik snap niet precies wat je bedoelt
Hoeft in principe niet, als je 'mijn truc' wilt doenquote:En het antwoordnummer staat niet op die ene site (hoezo heb je die nodig dan)
ja, maar dat ziet die baliemedewerker van het postkantoor toch? Dan zeggen ze: 'he, zo mag je het niet versturen' zeg ik: 'ow ow'quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:32 schreef Yodaah het volgende:
[..]
Ja idd, je naam doorhalen en daarnaast de adresgegevens van het bedrijf van wie je het product hebt ontvangen opschrijven met daarbij 'retour afzender'. Ik ga ervan uit dat de bedrijfsgegevens wel ergens vermeld staan?
[..]
Hoeft in principe niet, als je 'mijn truc' wilt doen![]()
![]()
Ik heb er nooit problemen mee gehad! Niet geschoten is altijd mis!quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:45 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ja, maar dat ziet die baliemedewerker van het postkantoor toch? Dan zeggen ze: 'he, zo mag je het niet versturen' zeg ik: 'ow ow'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |