Denk eerlijk gezegd dat jij je plaatje aan iemand moet geven die het dan vervolgens voor je doetquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:04 schreef Gaaaast het volgende:
Noot, Sjo overleg ff wat ik wel en niet kan en dan zet ik vanaaf een fatsoenlijk plaatje weg
BigTimequote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:04 schreef Chocobo het volgende:
Ik wist niet dat Gaaast zo'n leek was
Maar ik kan wel goed motorrijdenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat jij je plaatje aan iemand moet geven die het dan vervolgens voor je doet![]()
Respectquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:07 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Maar ik kan wel goed motorrijden![]()
Zet je kuiken 's avonds ook de pc voor je uitquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:06 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
BigTime![]()
Heb internet past ontdekt toen ik vorig jaar oktober DSL internet kreeg
of gewoon de naam veranderen in .jpgquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoals ik al zei, met PAINT kan je alleen een JPG maken, terwijl je op FOK alleen gif en jpg kan uploaden in je profiel![]()
Als ik zelf iets maak doe ik dat gewoon in PAINT, een JPG die ik via images.fok.nl uploadZoals nu gedaan met jouw icon Gaaast
Ja preciesquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:09 schreef kepler het volgende:
[..]
of gewoon de naam veranderen in .jpg
Dat werkt!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:09 schreef kepler het volgende:
[..]
of gewoon de naam veranderen in .jpg
neeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat werkt!
Zooooooooooooooooooo hard lacht nuquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat werkt!
Gijsjequote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:15 schreef silver-surfer het volgende:
Morguuuuuuuuuuuuuh
Jep ... hoerrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:17 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Gijsje
Vanaaf weer lekker werken Gijs? als wij aan het RS3-en zijn
Je maar het is geen ander bestandtypequote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, serieus, ik wist niet dat je, als je simpelweg naam wijzigen gebruikt, je bestandstypen kon veranderen![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:20 schreef Chocobo het volgende:
NootJe mail........ zooo duidelijk nu !!
![]()
Dat zou best kunnen jaquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je maar het is geen ander bestandtypeDenk dat het een case sensitive probleem van Fok is
Ik denk vandaag Gijs,........ op maandag bezorgen ze vaak alleen maar reclamequote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Heb je trouwens je discs binnen?
Gijsquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:15 schreef silver-surfer het volgende:
Morguuuuuuuuuuuuuh
Ja, mij lijkt ie ook erg tofquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk vandaag Gijs,........ op maandag bezorgen ze vaak alleen maar reclameHeb wel eeeerg veel zin in Second Sight zeg.... IGN begon toevallig net vandaag met een preview.... lovend hoor. Zou wel eens een stille klapper kunnen worden.
Dat doe ik ook altijdquote:Vanavond met een pen en kladblok achter mijn PS2 schuiven![]()
Reeeessspectquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd![]()
Kladblok
ik doe het gewoon uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd![]()
Kladblok
Liefquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:32 schreef Nadientje het volgende:
[afbeelding]
nog fotootje van center parcs.. wist niet dat ik zo uitzag als ik gedronken had![]()
die ogen
Mwaaahhhh... tot 11.30quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
GijsWeer lekker uitgeslapen rotjoch
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:32 schreef Nadientje het volgende:
[afbeelding]
nog fotootje van center parcs.. wist niet dat ik zo uitzag als ik gedronken had![]()
die ogen
ze zaten vanmorgen te x-boxen Gijs zelfs Tijgert heeft een controller in haar handen gehadquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mwaaahhhh... tot 11.30
Hel daar?
Whehehehehequote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
ze zaten vanmorgen te x-boxen Gijs zelfs Tijgert heeft een controller in haar handen gehad
Meeeeeeeeeeeeeeerquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:32 schreef Nadientje het volgende:
[afbeelding]
die ogen
Als je laptops allebei een werkende draadloze verbinding hebben, hoef je op de router niks meer te configureren. Kunnen de laptops elkaar wel zien?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:10 schreef Gaaaast het volgende:
Heeft trouwens iemand een idee hoe ik m`n 2 laptops via m`n draadloos routerje mappen kan laten sharen. Als ik het via de wizard doe bouwt tie een soort brug en werkt het nog niet![]()
daamn dat is ff goed geld verdienen, 1200 meter koper van 5cm doorsneequote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:32 schreef Tigress74 het volgende:
Wat ze tegenwoordig al niet jatten
Stroomuitval na diefstal hoogspanningskabel
SKOPJE - Ruim 80.000 inwoners van de Macedonische stad Tetovo en enkele omliggende dorpen zijn zonder stroom komen te zitten na de diefstal van een zware, 600 meter lange hoogspanningskabel. Dat berichtte de krant Dnevnik dinsdag.
Hoe de dieven erin zijn geslaagd de vijf centimeter dikke koperen kabel mee te nemen zonder een schok te krijgen, is de politie een raadsel. Op de kabel stond een spanning van 20.000 volt.
Volgens mij niet, waar kan ik dat controleren?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:24 schreef chibibo het volgende:
[..]
Als je laptops allebei een werkende draadloze verbinding hebben, hoef je op de router niks meer te configureren. Kunnen de laptops elkaar wel zien?
chibi zel wel even je noob mode aan want het spijt me dat is Gaast gewoonquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:24 schreef chibibo het volgende:
[..]
Als je laptops allebei een werkende draadloze verbinding hebben, hoef je op de router niks meer te configureren. Kunnen de laptops elkaar wel zien?
Die zinne van jou, ik snap er niks vanquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
chibi zel wel even je noob mode aan want het spijt me dat is Gaast gewoon
Ik ga er even vanuit dat je eenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:38 schreef Gaaaast het volgende:
Volgens mij niet, waar kan ik dat controleren?
Waar ben ik aan begonnen...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:40 schreef Magneet het volgende:
chibi zel wel even je noob mode aan want het spijt me dat is Gaast gewoon
klopt maar dat ligt er ook gedeeltelijk aan dat ik echt de hele dag mensen aan de lijn heb die 1000000 keer erger zijn dan jij.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:44 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Die zinne van jou, ik snap er niks van
jij kon me trouwens niet helpen met dit probleem![]()
In jouw geval is het een verbetering.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:51 schreef Magneet het volgende:
Leest het als ik iedere zin op een nieuwe regel zet ook niet zwaar irri?
Vind ik namelijk wel
dat komt omdat ik gewoon veel te snel tik en terwijl ik aan het tikken ben de zin verander maar niet de werkwoorden enzo.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:03 schreef Gaaaast het volgende:
Gijs, serieus zelfs ik als buitenlander schrijf beter als jij. Spelfouten maakt iedereen veel maar die zins opbouw van jouw...
eeej zeusjequote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:36 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ha die gijsjes......Zeusje is er weer![]()
gijijijijijijijijijijijijijijisssss......ze zijn niet echt lief tegen je geweest he las ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:41 schreef Magneet het volgende:
[..]
eeej zeusje
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:43 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Brown die zei nog tegen me dat ie je graag een keer wil pijpen![]()
normaal gesproken is vertical homo altijd de lul toch'?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:52 schreef Magneet het volgende:
[..]ach ze moeten toch iemand hebben om te pesten
meestal wel maar die was er nietquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:54 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
normaal gesproken is vertical homo altijd de lul toch'?
Krijg tyfusquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:54 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
normaal gesproken is vertical homo altijd de lul toch'?
Jaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:06 schreef Quinny het volgende:
Sjo en Notenboompje disc is binnen
Nou, lekker gezellig is dat.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaDan ga ik vanavond mijn eerste indrukken op doen
![]()
Ben benieuwd wat je er van vindt..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaDan ga ik vanavond mijn eerste indrukken op doen
![]()
Gijijijijijijjsquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:10 schreef Zeus-Nexium het volgende:
hallo gijsjes![]()
Tering, twee uur lang gewoon!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:41 schreef Zeus-Nexium het volgende:
heb net gewoon 2 uur squash gespeelt........pffffffffffff kan echt vermoeiend zijn zeg![]()
dat supergevalollekebollie? met die elo van wel 88?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:14 schreef Zeus-Nexium het volgende:
jammer dat je weer moet weken vanavond bolle......ik denk dat iedereen weer online is.
Hoop dat stem ook online is....moet daar zo erg om lachuh![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:15 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat supergevalollekebollie? met die elo van wel 88?
die had ook een maffe stemquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:16 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
![]()
nee die niet
Dat was dood vleesquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
die had ook een maffe stemwelke bedoel je dan? of wie?
nou geinig is die stem niet.......het is gewoon echt de meest zuigende stem die ik ooit gehoort heb.......moet altijd zo lachuh als ie praat en Cho zegt dan alleen maar DIE STEM.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:17 schreef Magneet het volgende:
oow dieDie heeft ook wel een geinige stem ja
Jaaa die stem van die gozer... alsof ie zo'n apparaat in zijn keel heeft zitten omdat hij teveel gerookt heeft...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:14 schreef Zeus-Nexium het volgende:
jammer dat je weer moet weken vanavond bolle......ik denk dat iedereen weer online is.
Hoop dat stem ook online is....moet daar zo erg om lachuh![]()
ze zullen de nexiums wel weer belachelijk maken op het forum........maar daar moetquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaa die stem van die gozer... alsof ie zo'n apparaat in zijn keel heeft zitten omdat hij teveel gerookt heeft...
Heb hem op mute gezet hoor... ik trek het echt niet.. net als die fucked up G-Demon
ze weten niet wat humor isquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:26 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ze zullen de nexiums wel weer belachelijk maken op het forum........maar daar moet
ik dan toch alleen maar om lachen![]()
Boeien.. wij gamen gewoon lekker zo... wie normaal doet komt erbij.. wie irritant is wordt gekicked...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:26 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ze zullen de nexiums wel weer belachelijk maken op het forum........maar daar moet
ik dan toch alleen maar om lachen![]()
Hij moet werken voor mij.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:09 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nou, lekker gezellig is dat.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:40 schreef Chocobo het volgende:
Bier ................. lasagna met stokbrood en knoflook,........... sex en games.....![]()
Water ......... ranzige bami met vieze gehaktballen .... .... tickets en geen fuck op tv..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:40 schreef Chocobo het volgende:
Bier ................. lasagna met stokbrood en knoflook,........... sex en games.....![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:54 schreef Quinny het volgende:
[..]
Maar wel evt sex met GZquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Water ......... ranzige bami met vieze gehaktballen .... .... tickets en geen fuck op tv..![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:46 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik ga er even vanuit dat je eenNederlandstalige
Windows hebt, dan wordt het:
1. Start -> Uitvoeren
2. Typ hier "cmd" + Enter
3. Typ in het zwarte command venster "PING" + spatie + naam van de andere laptop + Enter
Begint het antwoord met "Reply from" dan is het goed, is het antwoord "Request timed out", dan is het goed fout.
Nooooooooooootquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
SLUUUUUURFERHeld ! Zo veel respect voor je, iedereen lekker gamen, en jij werken
Cd's werken nietquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
SLUUUUUURFERHeld ! Zo veel respect voor je, iedereen lekker gamen, en jij werken
Hmmm, dan moet het toch echt een preview PS2 zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cd's werken nietCodemasters
Ja dan maar wachten op origineel
Ook leuk voor de verzameling !
Dat is al gebeurd ...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:09 schreef Quinny het volgende:
[..]
Maar wel evt sex met GZ
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cd's werken nietCodemasters
Ja dan maar wachten op origineel
Ook leuk voor de verzameling !
Meer details in het control centerquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmmm, dan moet het toch echt een preview PS2 zijnHad ik met MGS Twin Snakes voor Cube ook
Draaide niet...
Vechten?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bitchfightquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vechten?
Geblinddoekt met 2 handen op me rug kan ik je nog aan, dus doe maar nietquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vechten?
'You go' bolle pudding van mequote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vechten?
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
'You go' bolle pudding van me![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Squall Lionheart![]()
Rol je beter als je vastgebonden bent? Rollend heb ik geen kans tegen je idd..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geblinddoekt met 2 handen op me rug kan ik je nog aan, dus doe maar niet
Nee, rollen werkt inderdaad prima tegen hurkers als jij.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Rol je beter als je vastgebonden bent? Rollend heb ik geen kans tegen je idd..
En hij beseft het niet eensquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb jij dat gedaan !! Of kwam die er zelf opquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, rollen werkt inderdaad prima tegen hurkers als jij.
Matig
[..]
En hij beseft het niet eens
Whehehehehequote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
'You go' bolle pudding van me![]()
Als jij al rollend de trap af dendert op mij, dan hurk ik de rest van mij levenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, rollen werkt inderdaad prima tegen hurkers als jij.
Matig
quote:En hij beseft het niet eens
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb jij dat gedaan !! Of kwam die er zelf opDe respeeeect
Te groot
Het coolste is dat het niet eens over jouw gaat Gijsquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee... ik snap em niet.. billy
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... ik snap je totaal niet..
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het coolste is dat het niet eens over jouw gaat Gijs![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, hij heeft het zelf gekozen![]()
En Surfer, het gaat ook niet over jouNiet altijd.
Ik moet sluiten tot zonde ?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
Thanks !quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:42 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik moet sluiten tot zonde ?
Of....
"Got too close to sin"
Ik kwam te dicht bij de zonde...
Jaaaaaazeker Gijsquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:42 schreef Zeus-Nexium het volgende:
wie komen er allemaal online vanavond ?
Ik zal er zeker zijn
No probquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thanks !
ja idd tot hij de sigaret op zijn tong of lip zet dan is het op zeker huilen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:47 schreef Chocobo het volgende:
FF roken
kruisdoos staat al aan, alleen ff tv & receiver aanzettenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:42 schreef Zeus-Nexium het volgende:
wie komen er allemaal online vanavond ?
Ik zal er zeker zijn
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja idd tot hij de sigaret op zijn tong of lip zet dan is het op zeker huilen.
Groeit als kool die jongenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:49 schreef Magneet het volgende:
[..]nondeju hij begint zo echt al op een peuter te lijken
![]()
ik neem aan dat je met diequote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:47 schreef Gaaaast het volgende:
Geen cunt op Live ook
3x Zeus voor z`n donder gechoten
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:48 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
![]()
Euh, bedoel je mp3's of echt radio streams ofzoquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
De OST natuurlijkGewoon, een beetje alles door elkaar
en mijn verbinding kapte er meequote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:47 schreef Zeus-Nexium het volgende:
nou was weer erg gezellig met rainbow.........alleen magneet struisvogel en ik waren online![]()
Ja, een radio streamquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Euh, bedoel je mp3's of echt radio streams ofzo
Heb hier 4000 game mp3's dus zo'n stream heb ik niet echt nodig
ik ben er nuquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:47 schreef Gaaaast het volgende:
Geen cunt op Live ook
3x Zeus voor z`n donder geschoten
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:53 schreef Magneet het volgende:
[..]
en mijn verbinding kapte er meeben maar meteen niet meer online gekomen, was zo niet veel aan.
ff racen gijs?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:55 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ben er nu
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:57 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
ff racen gijs?
Jij hostquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:58 schreef kepler het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
lang niet meer gedaan
ik slinger hem aan
Ja een gigantisch lichaamquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb een hoop aan mijn hoofd nu...
waarom kwamen jullie niet ff gamen gijs?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja een gigantisch lichaam
Ik was bezig Gijs,... starte om 22:45 mijn Xbox op en iedereen was wegquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:19 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
waarom kwamen jullie niet ff gamen gijs?
wohooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja een gigantisch lichaam
ikke ook, ben maar gaan racenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik was bezig Gijs,... starte om 22:45 mijn Xbox op en iedereen was weg
quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:48 schreef Chocobo het volgende:
Morgen Gijsssssssssssssssjes![]()
![]()
Arme Daan vond het weer even eng toen ik hem achterliet bij de creche
Dan doe je toch iets foutquote:Op woensdag 21 juli 2004 09:54 schreef chibibo het volgende:
Last.
Sta je de hele avond te ouwehoeren met een griet met een MEGAlichaam, eindig je met het telefoonnummer van haar zwaarlijvige 30-jarige vriendin.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:54 schreef chibibo het volgende:
Last.
Sta je de hele avond te ouwehoeren met een griet met een MEGAlichaam, eindig je met het telefoonnummer van haar zwaarlijvige 30-jarige vriendin.
Ook top....quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:54 schreef chibibo het volgende:
Last.
Hij heeft het vast wel weer naar zijn zin nuquote:Op woensdag 21 juli 2004 09:48 schreef Chocobo het volgende:
Sudeki scoort matig tot goed op IGN.... laat deze game liggen. Wel jammer voor de eerste echte RPG voor Xbox, maar Star Ocean 3 voor PS2 ligt binnenkort ook in de winkels
Morgen Gijsssssssssssssssjes![]()
![]()
Arme Daan vond het weer even eng toen ik hem achterliet bij de creche
...... sexquote:Op woensdag 21 juli 2004 10:00 schreef Quinny het volgende:
[..]
. Dus geen ......
quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
...... sex
Zeg heb jij geen eelt op je handen ondertussenquote:Op woensdag 21 juli 2004 10:05 schreef Magneet het volgende:
[..]![]()
whhahahahahahhahahahaha zooooo droogquote:Op woensdag 21 juli 2004 10:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeg heb jij geen eelt op je handen ondertussen
quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
hahahaquote:Op woensdag 21 juli 2004 10:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nietwaarquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik was bezig Gijs,... starte om 22:45 mijn Xbox op en iedereen was weg
Plaats eens een webcam daar Zeusquote:Op woensdag 21 juli 2004 09:14 schreef Zeus-Nexium het volgende:
dan ga ik zo maar ff een babbeltje maken met wat mooie vrouwen !!
Begint er al aardig mee vol te lopen![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:20 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Plaats eens een webcam daar Zeus![]()
Machtige Brownquote:Op woensdag 21 juli 2004 10:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whhahahahahahhahahahaha zooooo droog![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]hoeerrrrrrrrrrrrrrrr dat icon van je
![]()
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ik mis jequote:Op woensdag 21 juli 2004 10:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Machtige Brown
Ja ik jouw ookquote:Op woensdag 21 juli 2004 10:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ik mis je![]()
Huiliequote:Op woensdag 21 juli 2004 10:50 schreef mr_Brown het volgende:
wat een k*nker dag weer zeg
quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik jouw ook,... krijg geen anale liefde van Surfer,....
Hij dumpt me,... ik voel het. Is die altijd zo ongevoelig
quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:52 schreef Gaaaast het volgende:
[..]wat een kut aktie van surfer zeg !!! Je kunt altijd bij ons komen uithuilen Gijs
![]()
hij is altijd zo ongevoelig gijsquote:Op woensdag 21 juli 2004 10:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik jouw ook,... krijg geen anale liefde van Surfer,....
Hij dumpt me,... ik voel het. Is die altijd zo ongevoelig
quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:53 schreef Chocobo het volgende:
Heb een coole icon voor je gevonden Brown
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:53 schreef Chocobo het volgende:
Heb een coole icon voor je gevonden Brown
[afbeelding]
ach....quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:51 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Huilie![]()
ja ik ook man.... moet altijd 2x kijken dan of ik dit wel gepost hebquote:Op woensdag 21 juli 2004 10:58 schreef Chocobo het volgende:
En een icon voor Gaaast gevonden.... neem nou een eigen joh,... raak altijd in de warBehalve met deze lelijke kleuren zo
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:58 schreef Chocobo het volgende:
En een icon voor Gaaast gevonden.... neem nou een eigen joh,... raak altijd in de warBehalve met deze lelijke kleuren zo
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:00 schreef kepler het volgende:
whahha, die foto van brown op zijn site
Karenquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:07 schreef Quinny het volgende:
Op wie lijkt deze baby een beetje![]()
[afbeelding]
kachelpijp.tkquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]welke site?? welke foto??
quote:
Ja, sorry hoorquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:13 schreef Magneet het volgende:
[..]
niet omdat het niet klopt maar het is pas de 436436342236048ste keer dat ik deze grap hoor
Maar hij blijft leuk
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA ik dacht precies hetzelfdequote:
magneet hoerquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:16 schreef kepler het volgende:
[..]
wies da?
Dat filmpjequote:Op woensdag 21 juli 2004 11:08 schreef Chocobo het volgende:
Hier die clip waar iedereen het over heeft![]()
![]()
en wat gister in het journaal was !
http://www.jibjab.com/thisland.html
of
http://atomfilms.shockwave.com/af/content/this_land_af
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
magneet hoeroh ja.... toen jij bij de meet kwam vorig jaar was hij net weg
![]()
![]()
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Karen![]()
![]()
oh diequote:Op woensdag 21 juli 2004 11:10 schreef kepler het volgende:
[..]
kachelpijp.tk
Dat kan kloppen want ik was er mee bezigquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA ik dacht precies hetzelfde
had nl net op SJO's webspace zitten lurken en toen kwam ik deze ook tegen![]()
![]()
whahahahahahahahaha oooooooooohhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat kan kloppen want ik was er mee bezig
Wat doe jij trouwens op Sjo's webspace? Pikante foto's van Sjo vind je er niet hoorquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whahahahahahahahaha oooooooooohhhhhhhhhhh![]()
ik wilde deze net op het forum gaan plaatsen om te vragen aan sjo wat hij hier mee moest
quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whahahahahahahahaha oooooooooohhhhhhhhhhh![]()
ik wilde deze net op het forum gaan plaatsen om te vragen aan sjo wat hij hier mee moest
whahaha, hij blijft leukquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oh die![]()
die hoer van een slurfer ook
![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens op Sjo's webspace? Pikante foto's van Sjo vind je er niet hoor
jaquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:28 schreef Magneet het volgende:
[..]sjo's webspace blijft leuk voor deze dingen. Brown ik heb mijn site gehost bij dutchwebhosting maar die hebben er 1 of andere beveiliging tegen open dirs inzitten, kan ik dat uitschakelen voor bepaalde dirs?
neequote:Op woensdag 21 juli 2004 11:28 schreef Magneet het volgende:
[..]sjo's webspace blijft leuk voor deze dingen. Brown ik heb mijn site gehost bij dutchwebhosting maar die hebben er 1 of andere beveiliging tegen open dirs inzitten, kan ik dat uitschakelen voor bepaalde dirs?
quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 iets eerder als die andere schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:45 schreef Zeus-Nexium het volgende:
zo nog een half uurtje en dan is zeusje weer lekker vrij !!
![]()
ja moooooooooooooooooooooooiquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:46 schreef Magneet het volgende:
[..]Lekkah
Jij werkt maar 4 uur op een dag wa?quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:45 schreef Zeus-Nexium het volgende:
![]()
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:45 schreef Zeus-Nexium het volgende:
![]()
2 uurquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:49 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Jij werkt maar 4 uur op een dag wa?![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:51 schreef Zeus-Nexium het volgende:
hoe is het vieze lekkere bolle stink kachel van me !!!
Mis je me al een beetje?
Heb me gister speciaal geschoren voor je.![]()
dat klink best wel gay moet ik zeggen........ja waarom niet eigenlijkquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:53 schreef Quinny het volgende:
Zeg gaan we nog een keer iets afspreken met elkaar?
die hele dir is weg van zijn webspacequote:Op woensdag 21 juli 2004 11:50 schreef mr_Brown het volgende:
sjoooo heb jij die foto van waterkaak nog ergens???
![]()
zo nog een uur, dan mag kepler weer 9 uur gaan werkenquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:45 schreef Zeus-Nexium het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:50 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
als ik ook mee magquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:53 schreef Quinny het volgende:
Zeg gaan we nog een keer iets afspreken met elkaar?
zo erg guuuunt !!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:54 schreef kepler het volgende:
[..]
zo nog een uur, dan mag kepler weer 9 uur gaan werken
quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:57 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
zo erg guuuunt !!!![]()
whahahahahhaha.....ja die..... en dan het origineelquote:
Ik zal eens even zoeken voor jequote:Op woensdag 21 juli 2004 12:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whahahahahhaha.....ja die..... en dan het origineel![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:55 schreef Magneet het volgende:
[..]
als ik ook mee mag
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:58 schreef Nadientje het volgende:
ok wanneer leer je nou es dat jezelf uitnodigen NIET cool is
ik wist dat ik op jou kon rekenenquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:03 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik zal eens even zoeken voor je
FF teruggelurkt Brownquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
[..]
Ik kan alleen de ingekleurde versie vinden. Sorry!quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik wist dat ik op jou kon rekenen
quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:07 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
FF teruggelurkt Brown
hè heerlijk..... hij is nu al zenuwachtigquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:10 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
Sanquote:Rouge zegt:
He klootzak wat doe je met die foto... kanker op hoor..
Uh.... uh..... Jij hoort nog in je bed te liggen. He Brownquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:12 schreef silver-surfer het volgende:
Zeeeg...
huh??quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:11 schreef Quinny het volgende:
sorry voor de grote
Brown ik hem hem gewoon van je eigen site gehaald.
hahahahaquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
huh??![]()
whahahahahahahahaha meen je niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!! whoehahahahahaha wat een sukkel ben ik zeg..... de enige plek waar ik nog niet gekeken had
heb heel mijn laptop en pas zijn webspace doorzocht
![]()
uh ..... uh....quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:13 schreef Quinny het volgende:
[..]
Uh.... uh..... Jij hoort nog in je bed te liggen. He Brown
Jaaazekerquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:50 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
te laatquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jaaazekerin full size zelfs !
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |