Dit topic is o.a. met jou in gedachten geopend. Jij hebt immers ook meerdere keren laten weten hoe je denkt over uiten en de lastigheid van woorden.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Leuk initiatief.
De gedachte even bij iemand in gedachten te zijn..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:00 schreef Callas het volgende:
[..]
Dit topic is o.a. met jou in gedachten geopend. Jij hebt immers ook meerdere keren laten weten hoe je denkt over uiten en de lastigheid van woorden..
Van wie is dit werk??? Is het een aquarel???quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:13 schreef Callas het volgende:
[afbeelding]
Sorry Rock, ik kon er ook helaas niet achterkomen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Van wie is dit werk??? Is het een aquarel???
Just wondering![]()
Ja, ik vind het ook een heel fris schilderij. Maar wel geeft ook wel een vervreemd gevoel ofzo. Ja, ik hou er wel vanquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:41 schreef Callas het volgende:
[..]
Sorry Rock, ik kon er ook helaas niet achterkomen.
Heb deze ook gepost onder het mom van "to fris is to be", niet omdat ik de aquarel zo mooi geschilderd vind, maar het is in mijn ogen wel een bijzonder fris weergegeven frisbee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |