we doen dezequote:Op maandag 19 juli 2004 21:35 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja welke word het nou?![]()
Moet je een modje roepenquote:Op maandag 19 juli 2004 21:37 schreef Weemz het volgende:
Kan iets of iemand die andere 2 topics verwijderen???
ALTIJD als je ze nodig hebt zijn ze er niet, en als je wil dat ze eens een eindje optieften dan komen ze meteen aangehobbeldquote:Op maandag 19 juli 2004 21:39 schreef Weemz het volgende:
die zijn niet online...
Ja, wat zijn dat eigenlijk?quote:Op maandag 19 juli 2004 21:44 schreef WAik het volgende:
wat stond er nu? degene met de laatste post opent hem....![]()
tsss, en dit weekend moest er nog uitgelegd worden wat hyperlinks waren![]()
![]()
ja, pas maar op, anders komt de beavspankert op je afquote:Op maandag 19 juli 2004 21:45 schreef Weemz het volgende:
Sorry het zal niet meer gebeuren
quote:Op maandag 19 juli 2004 21:44 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja, wat zijn dat eigenlijk?![]()
de h is al aangepast, maar om dat nou elke keer te melden...quote:Op maandag 19 juli 2004 21:45 schreef Weemz het volgende:
Sorry het zal niet meer gebeuren
... en er is inmiddels een deel 2 in het Meetingtopic ...-
Be afraid. Be very afraidquote:Op maandag 19 juli 2004 21:47 schreef WAik het volgende:
[..]
ja, pas maar op, anders komt de beavspankert op je afmet van die zweepjes en slavinnetje enzo :d
vooral als dat slavinnetje blublub blijkt te zijnquote:Op maandag 19 juli 2004 21:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Be afraid. Be very afraid
Blub met een piemolquote:Op maandag 19 juli 2004 21:55 schreef WAik het volgende:
[..]
vooral als dat slavinnetje blublub blijkt te zijnen en en dan toch een piemol heeft !
![]()
nee toch maar niet he?quote:Op maandag 19 juli 2004 21:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Blub met een piemol
*ril*
Je vergeet Gerdoowquote:Op maandag 19 juli 2004 21:58 schreef WAik het volgende:
[..]
nee toch maar niet he?
blublub, onze lieve, naieve reeksheteroowtje...
cybart en l-meneer toch?quote:Op maandag 19 juli 2004 22:06 schreef G_E het volgende:
Het wordt trouwens wel tijd dat er een nieuw [Homo]-stel komt, na Fulco & error..
Iemand suggesties?.
I meneer?quote:Op maandag 19 juli 2004 22:09 schreef WAik het volgende:
[..]
cybart en l-meneer toch?
*kuch*Citroen en Mango*kuch*quote:Op maandag 19 juli 2004 22:06 schreef G_E het volgende:
Het wordt trouwens wel tijd dat er een nieuw [Homo]-stel komt, na Fulco & error..
Iemand suggesties?.
quote:Op maandag 19 juli 2004 22:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*kuch*Citroen en Mango*kuch*
quote:Op maandag 19 juli 2004 22:10 schreef blublub het volgende:koekjesbieh!
waarom?quote:Op maandag 19 juli 2004 22:11 schreef WAik het volgende:
[..]
waik gaat zich even verschuilen...![]()
*heelhardekuch*blu*rochel*blublub*kuchelhoest*ge*kuch*hoest*rdowquote:Op maandag 19 juli 2004 22:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*kuch*Citroen en Mango*kuch*
quote:Op maandag 19 juli 2004 22:13 schreef WAik het volgende:
[..]
*heelhardekuch*blu*rochel*blublub*kuchelhoest*ge*kuch*hoest*rdow
ja hoi enzoquote:Op maandag 19 juli 2004 22:10 schreef blublub het volgende:koekjesbieh!
Staat nergens dat het homo's moeten zijn hoor.quote:Op maandag 19 juli 2004 22:13 schreef blublub het volgende:
[..]
wij zijn geen homos dus dat kan niet
en hou nou eens op! tis heel niet grappig!
wel, hij zei toch homo-stel deausquote:Op maandag 19 juli 2004 22:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Staat nergens dat het homo's moeten zijn hoor.
en tis best grappig
Ik schreef [homo]. En een G_E-hetero kan best ook een Fok!-[homo] zijn.quote:Op maandag 19 juli 2004 22:17 schreef blublub het volgende:
[..]
wel, hij zei toch homo-stel deaus
en nee tis heel niks grappig, wat is er nou weer grappig aan, leg dat eens uit dan he, he?
Hij zei [HOMO] -stel. Is iets heel anders dan homo-stel. Deausquote:Op maandag 19 juli 2004 22:17 schreef blublub het volgende:
[..]
wel, hij zei toch homo-stel deaus
en nee tis heel niks grappig, wat is er nou weer grappig aan, leg dat eens uit dan he, he?
ja dat Gerdo een homo is wisten we allang natuurlijkquote:Op maandag 19 juli 2004 22:19 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik schreef [homo]. En een G_E-hetero kan best ook een Fok!-[homo] zijn..
nee hoor, das niks anders.quote:Op maandag 19 juli 2004 22:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij zei [HOMO] -stel. Is iets heel anders dan homo-stel. Deaus
gefeliciteerdquote:Op maandag 19 juli 2004 22:21 schreef beaverhausen het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de heer Peter R Waxxer aan het bellen is/was
Dat is echt wel iets heel anders mênquote:Op maandag 19 juli 2004 22:22 schreef blublub het volgende:
[..]
nee hoor, das niks anders.
Iedereen heeft door dat jij en Gerdoow geile portieksex willen maar jullie blijven het ontkennen. Das leuk. Voor ons. Omdat wij wel beter weten. Dat was hetquote:en leg nou eens uit wat er grappig aan is mên
okay dus eigenlijk zit t zo: jullie hebben allemaal een zeer onbevredigend seksleven, en dus vinden jullie het leuk om over het niet bestaande en ook niet zal-bestaande (quote:Op maandag 19 juli 2004 22:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is echt wel iets heel anders mên
[..]
Iedereen heeft door dat jij en Gerdoow geile portieksex willen maar jullie blijven het ontkennen. Das leuk. Voor ons. Omdat wij wel beter weten. Dat was het
Niks. Helemaal niks.quote:Op maandag 19 juli 2004 22:31 schreef Waxxer het volgende:
Bief wat heb jij nu dan ineens met portiekseks??
quote:Op maandag 19 juli 2004 22:31 schreef blublub het volgende:
onbevredigend seksleven
Hetero sex.quote:Op maandag 19 juli 2004 22:31 schreef blublub het volgende:
[..]
okay dus eigenlijk zit t zo: jullie hebben allemaal een zeer onbevredigend seksleven, en dus vinden jullie het leuk om over het niet bestaande en ook niet zal-bestaande () seksleven van 2 heteros te fantaseren. en geloof mij nou maar, die geile portiekseks komt er niet :w
geef maar toe! jullie hebben allemaal een heterosex fascinatie&obsessie!!!!quote:Op maandag 19 juli 2004 22:34 schreef G_E het volgende:
[..]
Hetero sex..
ja misschien kan ie dan in t vervolg beter zn best doenquote:Op maandag 19 juli 2004 22:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
![]()
Die moet ik JA vertellen
!
Je mocht willen dat Gerdoow het zo goed en zo lang konquote:Op maandag 19 juli 2004 22:35 schreef blublub het volgende:
[..]
ja misschien kan ie dan in t vervolg beter zn best doen
Inderdaad. Dikke tieten, dikke tieten, dikke tieten.quote:Op maandag 19 juli 2004 22:35 schreef blublub het volgende:
[..]
geef maar toe! jullie hebben allemaal een heterosex fascinatie&obsessie!!!!
dat zou zn vriendin willen jahquote:Op maandag 19 juli 2004 22:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je mocht willen dat Gerdoow het zo goed en zo lang kon
Ow ja, en zo vaak
heteroseks heeft niks met dikke tieten te maken, ofzoquote:Op maandag 19 juli 2004 22:37 schreef G_E het volgende:
[..]
Inderdaad. Dikke tieten, dikke tieten, dikke tieten..
Je bent gewoon jaloers dat jij niet regelmatig genomen wordt en dat je Tarzan je niet flink in het matras kan duwen terwijl je huid rauw wordt van z'n stoppelsquote:Op maandag 19 juli 2004 22:38 schreef blublub het volgende:
[..]
dat zou zn vriendin willen jah![]()
jah jongen, droom jij maar lekker verder, ik snap t wel hoor
ik kan prima iedere dag genomen worden als ik daar zin in zou hebbenquote:Op maandag 19 juli 2004 22:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij niet regelmatig genomen wordt en dat je Tarzan je niet flink in het matras kan duwen terwijl je huid rauw wordt van z'n stoppels
Blijkbaar niet, anders zat je niet in een homo-topic te mauwen dat je dichtgroeit en dat je al zo lang niet genueckt hebtquote:Op maandag 19 juli 2004 22:44 schreef blublub het volgende:
[..]
ik kan prima iedere dag genomen worden als ik daar zin in zou hebben
en Tarzan
blijkbaar heb ik geen zin in betekenis loze seks, daar al eens overnagedacht?quote:Op maandag 19 juli 2004 22:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders zat je niet in een homo-topic te mauwen dat je dichtgroeit en dat je al zo lang niet genueckt hebt
Maar ik ben tenminste geen hoenr!quote:Op maandag 19 juli 2004 22:46 schreef blublub het volgende:
[..]
blijkbaar heb ik geen zin in betekenis loze seks, daar al eens overnagedacht?vast niet, want jij bent dom! en ik ook!
![]()
ik wel! maar dus niet! want ik doe t niet zomaar met iemand! maar toch ben ik een hoenr!quote:Op maandag 19 juli 2004 22:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar ik ben tenminste geen hoenr!denk ik
Je heet toch niet toevallig Joze he?quote:Op maandag 19 juli 2004 22:48 schreef blublub het volgende:
[..]
ik wel! maar dus niet! want ik doe t niet zomaar met iemand! maar toch ben ik een hoenr!
*verward is*
hoezo?quote:Op maandag 19 juli 2004 22:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je heet toch niet toevallig Joze he?
quote:Op maandag 19 juli 2004 22:50 schreef blublub het volgende:
[..]
hoezo?
Jozé = hoenr. En iedereen was gisteravond ook verward in dat kastatopic.quote:Op maandag 19 juli 2004 22:53 schreef blublub het volgende:
ik snap m nietecht niet
dat is Kasta
ohwquote:Op maandag 19 juli 2004 22:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jozé = hoenr. En iedereen was gisteravond ook verward in dat kastatopic..
ow. ok.quote:Op maandag 19 juli 2004 22:56 schreef blublub het volgende:
[..]
ohwok
maar nee, zo heet ik dus niet![]()
ja. nou.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:01 schreef beaverhausen het volgende:
stil he?.
BOEOEOEOEOOEOEOEOEOEHHHHHHHHHHHHH!!!quote:Op maandag 19 juli 2004 23:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ja. nou..
Doe maar lesje geven mevrouw Blubquote:Op maandag 19 juli 2004 23:23 schreef blublub het volgende:
ja als je zo doet blijft t wel stil ja
zal ik je leren hoe je moet cheerleaden?
okay. pompoms in je zij houden, benen spreiden, dan 1 arm omhoog "we hebben een B!" dan 2e arm erbij, "we hebben een L" linker arm naar de zijkant "we hebben een U!" rechterarm naar de zijkant "we hebben een B!" rondjes draaien voorlangs met je armen en benen bij elkaar "bluuuuuuuublub!"quote:Op maandag 19 juli 2004 23:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doe maar lesje geven mevrouw Blub
zo!quote:Op maandag 19 juli 2004 23:32 schreef Camoth het volgende:
Hoe?
*eureka!*quote:Op maandag 19 juli 2004 23:40 schreef blublub het volgende:
[..]
zo!
*voordoet*
keimakkelijk!
nee!quote:Op maandag 19 juli 2004 23:42 schreef Camoth het volgende:
[..]
*eureka!*C
A
M
O
T
H
![]()
![]()
Je bent gewoon jaloers op mijn talentquote:Op maandag 19 juli 2004 23:45 schreef blublub het volgende:
[..]
nee!
fout!
jullie kunnen er niks van, Angel zou t wel begrijpen
Maar wij zijn geen hoenrquote:Op maandag 19 juli 2004 23:46 schreef blublub het volgende:
na-apert
jullie zijn dooooom!!!
nee je kunt gewoon niet dansenquote:Op maandag 19 juli 2004 23:46 schreef Camoth het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn talent
nee jij bent gewoon een domme sletquote:Op maandag 19 juli 2004 23:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar wij zijn geen hoenr![]()
WELLUSquote:Op maandag 19 juli 2004 23:48 schreef blublub het volgende:
[..]
nee je kunt gewoon niet dansen
nietus, je hebt geen ritme gevoel, dat zie je zoquote:Op maandag 19 juli 2004 23:49 schreef Camoth het volgende:
[..]
WELLUS![]()
ik kan tenminste m'n benen in m'n nek leggenquote:Op maandag 19 juli 2004 23:48 schreef blublub het volgende:
[..]
nee jij bent gewoon een domme slet![]()
Flauw hoorquote:Op maandag 19 juli 2004 23:49 schreef blublub het volgende:
[..]
nietus, je hebt geen ritme gevoel, dat zie je zo
ja dat is echt typerend voor een domme sletquote:Op maandag 19 juli 2004 23:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik kan tenminste m'n benen in m'n nek leggen![]()
![]()
ohw, sowwyquote:Op maandag 19 juli 2004 23:51 schreef Camoth het volgende:
[..]
Flauw hoor![]()
je bent gewoon jaloersquote:Op maandag 19 juli 2004 23:51 schreef blublub het volgende:
[..]
ja dat is echt typerend voor een domme slet
op jouw collecties SOA's? neuh, ik zou ze graag nader bestuderen en zo, maar jaloers, neequote:Op maandag 19 juli 2004 23:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers
quote:Op maandag 19 juli 2004 23:53 schreef ajuu het volgende:
wat een leuk blubhausen onderonsje
ja ik houd van een garpje, maar het is niet mijn bedoeling, noch mijn intentie om een ieders gevoelens te kwetsen dan wel te schadenquote:Op maandag 19 juli 2004 23:54 schreef Camoth het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja ik ga nu even plassen, ik ben zo weer terug!quote:Op maandag 19 juli 2004 23:53 schreef ajuu het volgende:
wat een leuk blubhausen onderonsje
quote:Op maandag 19 juli 2004 23:56 schreef blublub het volgende:
[..]
ja ik houd van een garpje, maar het is niet mijn bedoeling, noch mijn intentie om een ieders gevoelens te kwetsen dan wel te schaden
ik probeer te slapen! kan het wat zachter allemaal!?quote:Op maandag 19 juli 2004 23:56 schreef blublub het volgende:
[..]
ja ik ga nu even plassen, ik ben zo weer terug!
sodeteringtief op deaus. Ga slapen ofzoquote:Op maandag 19 juli 2004 23:53 schreef blublub het volgende:
[..]
op jouw collecties SOA's? neuh, ik zou ze graag nader bestuderen en zo, maar jaloers, nee
Kermisquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:00 schreef Cybart het volgende:
how boring: tilburg kermis
mn vriend en ik hadden last minute besloten er toch ff te gaan kijken...
we zijn er een keer overheen gelopen en weer snel weg gegaan..
Veel te druk, veel te groot, te veel huppelnichten en gewoon niet leuk en erg saai....
(ondertussen had ik wel Jerruh, Angel, XMN8R en Wiz gespot)
maar ons zie je daar niet meer...
er is maar 1 kermis leuk, en da's die bij ons in het dorp...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:01 schreef Camoth het volgende:
[..]
Kermis
Maar das geen kermis, das feest voor de kroegen, en dat is OK!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
er is maar 1 kermis leuk, en da's die bij ons in het dorp...
1 keer over de kermis lopen (al haal je dat meestal zelfs nog niet eens) en dan de hele avond zuipen en feesten op straat voor de kroegen
daar komt het inderdaad eigenlijk wel op neer ja!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:04 schreef Camoth het volgende:
[..]
Maar das geen kermis, das feest voor de kroegen, en dat is OK!![]()
quote:Op maandag 19 juli 2004 23:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik kan tenminste m'n benen in m'n nek leggen![]()
:')
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:11 schreef G_E het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kan jij dan ook jezelf-en?
Of denk ik nou weer te veel door.. Oh neej, ik sliep al.
Ik moet morgen weer eens in Zwolle zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:09 schreef Waxxer het volgende:![]()
Dus Cybart, stel ik was toch ineens gegaan voor een paar uurtjes..... naja, laat ik het zo zeggen: beter meeten buiten die heisa?
Kannieslapen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ga eens heel snel slapen jij! Het is al lang bedtijd voor kleine ondeugende G_E-tjes die stiekem uit hun bedje zijn gekropen!
Sterkte.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:12 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer eens in Zwolle zijn..
nouja voor ons was het een bewijs dat het allemaal niet hoeft...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:09 schreef Waxxer het volgende:![]()
Dus Cybart, stel ik was toch ineens gegaan voor een paar uurtjes..... naja, laat ik het zo zeggen: beter meeten buiten die heisa?
mijn plas is al een liev klein kabbelend beekje in de bergen, niet als een watervalquote:Op maandag 19 juli 2004 23:57 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik probeer te slapen! kan het wat zachter allemaal!?
ajuu heeft gevoelige oren.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:14 schreef blublub het volgende:
[..]
mijn plas is al een liev klein kabbelend beekje in de bergen, niet als een waterval
*warme melk geef*quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:13 schreef G_E het volgende:
[..]
Kannieslapen..
goed! jeeejquote:Op maandag 19 juli 2004 23:57 schreef Camoth het volgende:
[..]BLUB
of doe ik het nou weer fout?
Een echte Mannen Plas willen wij horen, met een stevige straal die in de wc-pot gorgelt.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:14 schreef blublub het volgende:
[..]
mijn plas is al een liev klein kabbelend beekje in de bergen, niet als een waterval
Dan zijn jullie een tijdje van me af.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:16 schreef Camoth het volgende:
[..]
En dan?
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:16 schreef G_E het volgende:
[..]
Een echte Mannen Plas willen wij horen, met een stevige straal die in de wc-pot gorgelt.
zal ik jou eens een verhaaltje voorlezen dan? ik heb in mijn Nachtbar-tijd menig NB-er in slaap voorgeleestquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:13 schreef G_E het volgende:
[..]
Kannieslapen..
ik ben dus een meisjequote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:16 schreef G_E het volgende:
[..]
Een echte Mannen Plas willen wij horen, met een stevige straal die in de wc-pot gorgelt.
you know you love me soquote:Op maandag 19 juli 2004 23:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
sodeteringtief op deaus. Ga slapen ofzo![]()
![]()
bij de menigte horen is nooit iets voor jou geweestquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:23 schreef ysklontje2000 het volgende:
Opeens voel ik me een minderheid.
Dat klinkt ook weer zo dramatisch.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
bij de menigte horen is nooit iets voor jou geweest
maar je weet hoe het bedoeld is, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:27 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Dat klinkt ook weer zo dramatisch.
Hmm, hoe moet ik dat dit keer gaan opvatten?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
maar je weet hoe het bedoeld is, dus dat scheelt
lol...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:29 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Hmm, hoe moet ik dat dit keer gaan opvatten?
Wat heb jij tegenwoordig met vodka?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
lol...
*fles vodka doorpass*
8 in 1?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:29 schreef Camoth het volgende:
Ben nu The Sims 8 in 1 aan het installeren, ben nu al 2,5 uur mee bezig, schiet niet op![]()
Dat is toch de bedoeling van het spel? Iemand bezig houden?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:29 schreef Camoth het volgende:
Ben nu The Sims 8 in 1 aan het installeren, ben nu al 2,5 uur mee bezig, schiet niet op![]()
dat lijkt erger dan dat het is...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:31 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Wat heb jij tegenwoordig met vodka?
Mja, geen officiele versie, drie cd's met alle 8 de versies eropquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:32 schreef blublub het volgende:
[..]
8 in 1?
ik had ze ooit allemaal op mn computer staan, op Beestenboel na (alle uitbreideingen geleend, zelf Abracadabra aangeschaft) maar toen vond mijn puberbroertje het een leuk plan het eraf te halendus nu heb ik alleen nog maar Abracadabra en Deluxe, maar om die er weer goed op te krijgen ben ik echt 6 uur bezig geweest
Was het maar waar dat het me bezig hield, ik zit alleen maar naar dat balkje te staren waar elk half uur een millimeter kleur bijkomt.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:33 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Dat is toch de bedoeling van het spel? Iemand bezig houden?
let je er wel een beetje op Cybart?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat lijkt erger dan dat het is...
maar ik zit slechts aan de vodka als ik vrij ben...
en ik ben nu 2 avonden per week gemiddeld vrij
waarvan ik er dan 1 hier zit, waardoor het lijkt dat ik altijd aan de zuip ben
okay okay, momenteel gaat er bijna geen dag voorbij dat ik niet drink, maar ja een sluitdrankje na het werk is wel altijd lekker om te nemen ... een een pilsje of mailbu cola onder werktijd af en toe moet ook best kunnen...
Van soepernovaa.orrrg ?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:35 schreef Camoth het volgende:
[..]
Mja, geen officiele versie, drie cd's met alle 8 de versies erop![]()
Hehe, alsof ik me ooit zorgen gemaakt heb over jouw drankgebruik.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat lijkt erger dan dat het is...
maar ik zit slechts aan de vodka als ik vrij ben...
en ik ben nu 2 avonden per week gemiddeld vrij
waarvan ik er dan 1 hier zit, waardoor het lijkt dat ik altijd aan de zuip ben
okay okay, momenteel gaat er bijna geen dag voorbij dat ik niet drink, maar ja een sluitdrankje na het werk is wel altijd lekker om te nemen ... een een pilsje of mailbu cola onder werktijd af en toe moet ook best kunnen...
8. even tellen hoor: 1. the Sims 2. Houseparty 3. OpVAkantie 4. Beestenboel 5. Hot Date 6. Superstar 7. Abracadabra.... welke mis ik nou?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:35 schreef Camoth het volgende:
[..]
Mja, geen officiele versie, drie cd's met alle 8 de versies erop![]()
monitor uit -> bed in -> slapenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:36 schreef Camoth het volgende:
[..]
Was het maar waar dat het me bezig hield, ik zit alleen maar naar dat balkje te staren waar elk half uur een millimeter kleur bijkomt.![]()
Eigenlijk via via, eenmaal geinstalleerd kun je zonder cd spelen, geen beveiliging erop.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Van soepernovaa.orrrg ?
Ow gut khad net m'n tentamenoproep binnen..allemaal skippen natuurlijk. Ben van studie gewisseld althans als de ib-groep het nog op tijd weet door te voeren.
tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:36 schreef blublub het volgende:
[..]
let je er wel een beetje op Cybart?
Unleashed (ook wel "het rijke leven")quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:38 schreef blublub het volgende:
[..]
8. even tellen hoor: 1. the Sims 2. Houseparty 3. OpVAkantie 4. Beestenboel 5. Hot Date 6. Superstar 7. Abracadabra.... welke mis ik nou?
Da's wel ideaal ja. Misschien het ook maar ergens dowen kopen.. Kan ik lekker op de UvA na de vakantie gamen in de mensa/restaurant.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:39 schreef Camoth het volgende:
[..]
Eigenlijk via via, eenmaal geinstalleerd kun je zonder cd spelen, geen beveiliging erop.![]()
roken en drinken, dat houdt horecapersoneel op de been!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:38 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Hehe, alsof ik me ooit zorgen gemaakt heb over jouw drankgebruik.Ik kon echter niet meer in mijn herinnering terughalen dat jij een leifhebber was van vodka...vandaar.
Het horecapersoneel moet nou eenmaal wat drinken, anders worden ze vreselijk in de omgang.
okay dan is t goed. maar je moet met dat soort dingen t gewoon een beetje in de gaten houden, kan op zich geen kwaad, maar t moet nooit een gewoonte wordenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
tuurlijk wel.
en echt het lijkt erger dan dat het is hoor
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
roken en drinken, dat houdt horecapersoneel op de been!
nee was toen nog niet zo'n vodka & malibu liefhebber...
Grolsch was het toen he
jah, het gaat al jaren zo. en zolang je weet wat je kan hebben is het niet echt een probleem...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:42 schreef blublub het volgende:
[..]
okay dan is t goed. maar je moet met dat soort dingen t gewoon een beetje in de gaten houden, kan op zich geen kwaad, maar t moet nooit een gewoonte worden
zo sta ik wel geregistreerd jaquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:43 schreef blublub het volgende:
[..]ben jij van 1983?
Als je eens in de buurt van Hilversum komt, geef een gil en ik brandt ze wel ffies voor jequote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Da's wel ideaal ja. Misschien het ook maar ergens dowen kopen.. Kan ik lekker op de UvA na de vakantie gamen in de mensa/restaurant.
mist voorhanden....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
roken en drinken, dat houdt horecapersoneel op de been!
nee was toen nog niet zo'n vodka & malibu liefhebber...
Grolsch was het toen he
okay, ik wou al zeggen, jaren achter elkaar iedere dag alcohol wordt toch wel gezien als een probleem (zo wordt mij geleerd) maar 3 maanden per jaar, tja, zolang je maar blijft opletten he. en vooral niet te veel in 1 keer steeds, want dat is echt niet goed voor je...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
jah, het gaat al jaren zo. en zolang je weet wat je kan hebben is het niet echt een probleem...
daarbij is het maar 3 maanden in het jaar dat het zo voorkomt
denk denk... als je smirnoff bedoeld. dat is ook een vodka variant...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:45 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
mist voorhanden....
en dat andere chemische drankje...hoe heette dat ook alweer?
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
zo sta ik wel geregistreerd ja
Ow thanx... maar volgens mij zit nu ene goede peer naar peer programma beginnend met een B alles aan het binnenhalen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:45 schreef Camoth het volgende:
[..]
Als je eens in de buurt van Hilversum komt, geef een gil en ik brandt ze wel ffies voor je![]()
Ik ben de persoon die veeeeeeeeeeeeeeeeel ouder is.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:48 schreef blublub het volgende:
[..]
dan ben je echt maar 2.5 jaar ouder dan ik ofzo
ik dacht echt dat jij veeeeel ouder was![]()
ik was even aan t profiel/fotoboekshoppen![]()
nee tuurlijk niet,quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:47 schreef blublub het volgende:
[..]
okay, ik wou al zeggen, jaren achter elkaar iedere dag alcohol wordt toch wel gezien als een probleem (zo wordt mij geleerd) maar 3 maanden per jaar, tja, zolang je maar blijft opletten he. en vooral niet te veel in 1 keer steeds, want dat is echt niet goed voor je...
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow thanx... maar volgens mij zit nu ene goede peer naar peer programma beginnend met een B alles aan het binnenhalen.
Geen idee wat het was. Je dronk het iig altijd uit dat ondiepe glaasje.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
denk denk... als je smirnoff bedoeld. dat is ook een vodka variant...
breezer... was dat toen al niet redelijk uit?
weet het anders zo niet
ik doe me ouder voorquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:48 schreef blublub het volgende:
[..]
dan ben je echt maar 2.5 jaar ouder dan ik ofzo
ik dacht echt dat jij veeeeel ouder was![]()
ik was even aan t profiel/fotoboekshoppen![]()
Ja ze waren wel leuk hè?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:21 schreef wizarddragon het volgende:
Thuis.
Ow gut m'n benen...ik ben dat gewoon niet gewend. Kheb ook korte beentjes.
Enfin ik vond het vandaag best gezellig, jammer dat Waxxer er niet was:
Kijken wie ik gespot had van Fok!:
-Vlarp en entourage
-Angel met zijn pupje
-Markie-Mark
-Jerruh
-Xman
-Xmn8r
-Kugari-Ken
-Cybart
-Tech
Natuurlijk nog een zooi gay.nl'ers en pp2g'ers.
Die mensen in het pannenkoekhuisje die Xman ken waren zo flamboyant en zo lollig.
smirnoff icequote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:51 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Geen idee wat het was. Je dronk het iig altijd uit dat ondiepe glaasje.
*oude koe weer in sloot dumpt*
waarom?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik doe me ouder voor
Nee lezen man, de koe.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
smirnoff ice
is het kalf alweer verdronken?
was een flauwe grap, laat maarquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:53 schreef blublub het volgende:
[..]
waarom?
ja dat volgde ik dus maar jaquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
was een flauwe grap, laat maar
okay okay...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:53 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Nee lezen man, de koe.
Truste!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:01 schreef blublub het volgende:
zo knus dat ik denk ik maar eens mn bedje ga opzoeken
trusten![]()
Ja, Waxxer moet gewoon mee de volgende keer. Ik d8 dat ie al in Tilburg was toen ik daar aankwam. Wel lullig ja dat ie uiteindelijk niet kon. Eigenlijk had er vantevoren meer duidelijkheid moeten zijn, maar ja tis ook geen officiele fokmeet.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:52 schreef xman het volgende:
[..]
Ja ze waren wel leuk hè?
Poe ben ook gaar..ben net thuis. Bijna de trein gemist..het was ook zo gezellig!
Volgende keer ga ik met de auto![]()
En dan komt Waxxer natuurlijk ook mee
Ik dacht dat jij alleen de varkensstand in de gaten kon houden?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
okay okay...
daar zijn er toch genoeg van
En hij kan ook nog eens voor een zacht prijsje je tuin doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik heb dankzij Cazman toch nog een leuke tijd gehad. Goeie gozer, met een goeie smaak qua muziek.
mjah, op een gegeven moment raak je toch uitgekeken op die neukende varkens (ja nog steeds ja)quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:04 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen de varkensstand in de gaten kon houden?
Ik denk dat die er op blijven staan tot de schutting omvalt.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
mjah, op een gegeven moment raak je toch uitgekeken op die neukende varkens (ja nog steeds ja)
kom dan op msnquote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:09 schreef Waxxer het volgende:ik baaaaaallllll hoor
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:15 schreef blublub het volgende:
*stiekem toch nog niet slaapt*
*dat al had gedacht*quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:15 schreef blublub het volgende:
*stiekem toch nog niet slaapt*
je kent me te goedquote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*dat al had gedacht*
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:16 schreef Camoth het volgende:
[..]BLUB!!
nuecken?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:19 schreef blublub het volgende:
[..]
je kent me te goed
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
nuecken?
As if!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:21 schreef blublub het volgende:
[..]
ielh
Ohh, old people can be so sweetquote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
As if! :')
wat een mooie rode vrachtwagen rukquote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:27 schreef blublub het volgende:
[..]
Ohh, old people can be so sweet
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wat een mooie rode vrachtwagen ruk
Aaaaaww..maakt niet uit man...volgende meet maken we het gewoon nog leuker!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:09 schreef Waxxer het volgende:ik baaaaaallllll hoor
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:30 schreef blublub het volgende:
"What the hell is that?"
"A dress."
"Says who?"
"Calvin Klein."
duh! waarom denk je dat ik zei old people can be so sweet, dommiequote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]!
Clueless
Ja nu doet ie het wel. Je vorige plaatje deed het nietquote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:34 schreef blublub het volgende:
[..]
duh! waarom denk je dat ik zei old people can be so sweet, dommie
[afbeelding]
ohwquote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja nu doet ie het wel. Je vorige plaatje deed het niet.
Maar wel met Dionne en Amberquote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:42 schreef blublub het volgende:
nee die is stom mên
dat is een nepcher!
dus, die nepCher verpest allesquote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar wel met Dionne en Amber
Ik wel en Xman ook heel vluchtig voor die skihut-gebeuren-zalen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 02:30 schreef Vlarp het volgende:
*gebroken is*
ik heb Ang3l en pup enzo gewoon niet gezien
Mja, sorry dat ik zo snel weg moest ineens trouwensquote:Op dinsdag 20 juli 2004 02:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik wel en Xman ook heel vluchtig voor die skihut-gebeuren-zalen.
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 02:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, sorry dat ik zo snel weg moest ineens trouwens
Maar 't was even erg noodzakelijk
Nog lang gebleven?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 02:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kan gebeuren
ff kijken. Ik tot ongeveer 22:00. Moest trein van 22:25 nemen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 02:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nog lang gebleven?
goh.. wij strompelden om 1 uur richting auto...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 02:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
ff kijken. Ik tot ongeveer 22:00. Moest trein van 22:25 nemen.
strompelen nog wel..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 02:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
goh.. wij strompelden om 1 uur richting auto...
Wij hebben dus nog een hele tijd staan dansen op dat pleintje bij de MAc waar die DJ's draaiden, Sander Kleinenberg sloot afquote:Op dinsdag 20 juli 2004 02:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
strompelen nog wel..
Mijn benen zijn/voelen nu echt brak van het lopen.
mogguh!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:14 schreef Cybart het volgende:
tja eigenlijk hoor ik nog in bed te liggen... moet vanavond/-nacht werken
maar door de regen ben ik alweer wakker...ach ik moet nog een en ander doen... dus dat scheelt
moguh!
je dag had dus veel beter kunnen beginnenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:20 schreef WAik het volgende:
[..]
mogguh!
band alweer lek, mag ik straks weer plakken
en die kuthonden (twee rottweilers) van de buren lopen weer es los
die beesten lopen nu op straat naar mensen te happen, lekker is datquote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:20 schreef WAik het volgende:
[..]
mogguh!
band alweer lek, mag ik straks weer plakken
en die kuthonden (twee rottweilers) van de buren lopen weer es los
als ik te weinig slaap kan ik 's ochtends maar weinig hebbenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
je dag had dus veel beter kunnen beginnen
Veel mensen op een kermis?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:23 schreef ysklontje2000 het volgende:
Hmm, die foto's zien er precies zo uit als ik verwacht had.
Ik vond het juist keimega-gezellig..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:00 schreef Cybart het volgende:
how boring: tilburg kermis
mn vriend en ik hadden last minute besloten er toch ff te gaan kijken...
we zijn er een keer overheen gelopen en weer snel weg gegaan..
Veel te druk, veel te groot, te veel huppelnichten en gewoon niet leuk en erg saai....
(ondertussen had ik wel Jerruh, Angel, XMN8R en Wiz gespot)
maar ons zie je daar niet meer...
Ik iig niet nee.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:04 schreef XMN8R het volgende:
Je krijgt nog een herkansing, wax: de Gay Pride in Amsterdam
hoewel ik vermoed dat daar niet zoveel fokkers naar toe zullen gaan.. (?)
Ik moet zeggen dat in vergelijking met vorig jaar het 'feest' dit jaar iets tegen viel.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik vond het juist keimega-gezellig..
Op sommige plaatsen was het inderdaad heel erg druk, maar dat gaf dan ook wel weer een geweldige sfeer. Lekker ongegeneerd naar de mensen om je heen kijken, inclusief huppelnichten en (gelegenheids-)travestieten. Daar moet je je niet aan storen, daar moet je gewoon mee lachen en van genieten
.
En te groot? och, als je in zo'n grote menigte toch veel fokkers kan tegenkomen valt dat nog wel mee.
Ik zou met Jasper gaan, maar dat gaat nu niet meer gebeuren. En eerlijk gezegd weet ik nog niet of ik wel zoveel zin heb in de gaypride...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:04 schreef XMN8R het volgende:
Je krijgt nog een herkansing, wax: de Gay Pride in Amsterdam
hoewel ik vermoed dat daar niet zoveel fokkers naar toe zullen gaan.. (?)
Nieuws dat de koffiie koud is?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:14 schreef ysklontje2000 het volgende:
Hmm welk nieuws is tegenwoordig nou nog hot te noemen?
omdat?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zou met Jasper gaan, maar dat gaat nu niet meer gebeuren. En eerlijk gezegd weet ik nog niet of ik wel zoveel zin heb in de gaypride...
Uhm.. lang verhaal, in 't kort samen te vatten als: we zijn niet meer samen,,,quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:22 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
omdat?
JAAA !!! hahahaha, maar sommigen waren ook heel erruug fout hoor, maar daardoor juist ook weer erruug leuk om te zienquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat in vergelijking met vorig jaar het 'feest' dit jaar iets tegen viel.
Maar wij hebben vanaf 9 uur lekker uit ons dak staan gaan met wat bekende DJ's op het plein bij Mc Donalds. De biertent hebben we dit jaar maar links laten liggen, want dat was echt één groot schlagerfestijn.
En de huppelnichten en de travo's? Ik vind het heerlijk om aapies te kijkenDie 2 travo's die als kamermeisjes verkleed waren met roze handtasjes en een roze parasolletje gezien?
Hmmm, dat is minder. Het zit je niet mee tegenwoordig.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. lang verhaal, in 't kort samen te vatten als: we zijn niet meer samen,,,
Miss Jane als in, de huistravo van 't Bolke?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:24 schreef XMN8R het volgende:
[..]
JAAA !!! hahahaha, maar sommigen waren ook heel erruug fout hoor, maar daardoor juist ook weer erruug leuk om te zien.
Ms Jane (met een optreden in de biertent) viel dan weer heel erg tegen..
Ik heb dan ook besloten het voorlopig maar zonder vriendje te doen...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:26 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Hmmm, dat is minder. Het zit je niet mee tegenwoordig.
MIsschien toch maar aan de vrouw?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb dan ook besloten het voorlopig maar zonder vriendje te doen...
*proest*quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:29 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
MIsschien toch maar aan de vrouw?
Liever jij dan ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:31 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga een rondje Twente doen en dan linea recta naar de achterhoek!
Landelijke groeten!!
onflexibel schepsel.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*proest*
Yeah right
yepquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:27 schreef Vlarp het volgende:
Miss Jane als in, de huistravo van 't Bolke?
Even treuren is niet erg, maar niet bij de pakken neerzitten hoor!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:27 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb dan ook besloten het voorlopig maar zonder vriendje te doen...
Over een paar jaar ja..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
yep
je zou toch zeggen dat ze na al die jaren wel een show neer kan zetten, maar dat viel beheurlijk tegen...
ik zag haar als hem vorige week in de supermarkt in Enschede
Ik moest er wel op attent gemaakt worden anders had ik haar niet herkend.
[..]
Even treuren is niet erg, maar niet bij de pakken neerzitten hoor!
Het gaat vast nog wel helemaal goedkomen met jou!
vroeger, of later.. maakt niet uit, maar goedkomen zal het!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:45 schreef Vlarp het volgende:
Over een paar jaar ja..
tja. dat is ieder zijn mening. wij vonden er dus niks aan...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik vond het juist keimega-gezellig..
Op sommige plaatsen was het inderdaad heel erg druk, maar dat gaf dan ook wel weer een geweldige sfeer. Lekker ongegeneerd naar de mensen om je heen kijken, inclusief huppelnichten en (gelegenheids-)travestieten. Daar moet je je niet aan storen, daar moet je gewoon mee lachen en van genieten
.
En te groot? och, als je in zo'n grote menigte toch veel fokkers kan tegenkomen valt dat nog wel mee.
Als je bij de Mac hebt staan dansen, waarom zeg je dan niet even hoi?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:56 schreef Ang3l het volgende:Mogguh
Zo naar m'n werk toe. Wat een POKKE weer zeg! Als we dit toch gister gehad hadden
Ik was er rond 18u. Rondjes lopen, XMN8R gespot. Weer rondjes lopen, boel bekenden gespot. Op zoek naar eettentje, Xman en Wiz gespot. Rondjes lopen. Dansen in de Popcorn, heel ff in de lollipop (te druk), dansen bij de Mac (lekker muziek was dat), weer ff rondje lopen en uiteindelijk de Blitz in waar de Red & Blue zat. Damn, dat was feestenEnorm gedronken, gelachen, gezopen en gedanst
Ik ben er 2 keer een korte tijd gaan dansen, maar kheb je niet gezien...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je bij de Mac hebt staan dansen, waarom zeg je dan niet even hoi?
Haha.. da's wel grappig jaquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
tja. dat is ieder zijn mening. wij vonden er dus niks aan...
we hebben wel gelachen toen we naar de kermis toe liepen
wij hadden de auto in zo'n volksbuurtje gepleurd waar de mensen nog op straat leven...
op een gegeven moment lopen wij langs een groepje vrouwen
"Ej jongens, gaan jullie naar de kemis"
mn vriend en ik antwoorden zo van "ja"
"let maar op dan, weten jullie wat voor volk er rondloopt vanavond!"
We hebben er 's middags al gestaan en 's avonds vanaf uur of 10 weer. Sander Kleinenberg sloot af om 11 uur.. damn, die gozer draait goed!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er 2 keer een korte tijd gaan dansen, maar kheb je niet gezien...
Tijdens het flaneren over de kermis meende ik wel ff die lange jongen te zien met wie je op de foto stond van de R&B, maar ik zag je nergens in de buurt.
Nou, een kermis als zovelen kan ik Tilburg toch niet echt noemenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Haha.. da's wel grappig ja
Ach, 't is een kermis als zovelen. Hij's alleen erg groot. Denk ook eerlijk gezegd dat je met een groepje moet zijn om het er echt leuk te hebben.
Jeps, daar draaide hij er ook een paar van. En op het eind (rond 1 uur) ineens een Michael Jackson nummer erdoor gemixt, erg gaaf!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:12 schreef Cybart het volgende:
Sander Kleinenberg is
zijn remixen zijn echt super. Justin Timberlake, Janet Jackson, en ook zijn remix van de nieuwste NERD (Maybe , bijna onmogelijk om te mixen) die zijn echt top
Kijk eens, speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet goftedomme een nieuw paspoort halen maar het REGENT!
Niet boeiend voor je?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:37 schreef blublub het volgende:
Had leuk geweest voor gisteren op de kermisquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:35 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Kijk eens, speciaal voor jou:
[afbeelding]
nee ik word net wakkerquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:39 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Niet boeiend voor je?
Ik zou er niet mee durven lopen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Had leuk geweest voor gisteren op de kermis
Ach, je hebt mij gezienquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:44 schreef Markie-Mark het volgende:
Yeah eindelijk weer back online
Roze Maandag was gezellig alleen jammer dat ik heel veel mensen niet gezien heb als ik het nu zo teruglees
Als je mij daar gezien zou hebben, heb je vast hele goede ogen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:44 schreef Markie-Mark het volgende:
Yeah eindelijk weer back online
Roze Maandag was gezellig alleen jammer dat ik heel veel mensen niet gezien heb als ik het nu zo teruglees
Ik wil er niet mee lopen... is dat hetzelfde?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:45 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Ik zou er niet mee durven lopen.
Misschien heb jij wel andere reden dan ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wil er niet mee lopen... is dat hetzelfde?
Mooie tijd.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:42 schreef blublub het volgende:
[..]
nee ik word net wakker
Dat is mogelijk...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:48 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Misschien heb jij wel andere reden dan ik.
ja, tis vakantie en t regent, wat moet je anders?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:48 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Mooie tijd.
Ja idd leuk om jou en wizard gezien te hebben. Maar voor de rest niemand van dit topic gezien maar ik kon helaas ook niet blijven savonds.....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, je hebt mij gezien
Ik zag jullie een tijd later ineens nog voorbij schieten ergens, maar 't voor ik nog wat kon roepen had de menigte me al meegesleurd
Ik hoop dat die pizza je goed gaat smaken.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat is mogelijk...
Goed, ik ga 'ontbijten'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |