Jij hebt het ook gezien?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:23 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Jah ... comment: idem vorige post
nee... míjn vorige post...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij hebt het ook gezien?
HKSquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
HKS
Nee, Scoobysport Japstyle
Zeg juf, heb je ooit van volzinnen en interpunctie gehoord?quote:Op maandag 19 juli 2004 22:27 schreef amaranta het volgende:
misntens 3 cups
mex en ik kijken al minstens 3 weken naar de lama's
het is echt kei leuk
met
bitterballendansen ofzoiets
Jeuj joepie, geweldigquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:07 schreef Partygurl het volgende:
Wow echt n kinky weertje
Ik weet dat HKS tuning parts maakt, en ik zie nu dat er wel een paar uitlaten op de japstyle lijken inderdaad. Het blijft toch echt een japstylequote:
Ja kijk je moet het zo zien:quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:17 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Jeuj joepie, geweldig
Als het va donderdagnacht maar lekker weer is, dan mag het vandaag en morgen van mij stortregenen
Schijtweer hier in Nederland, ik dacht dat het zomer was
Volgens mij is dat Scoobysport voor Subaru wat HKS voor Honda is zeg maarquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:18 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik weet dat HKS tuning parts maakt, en ik zie nu dat er wel een paar uitlaten op de japstyle lijken inderdaad. Het blijft toch echt een japstyle
ja en dan ben ik ook weer terug van de camping, dus dan vind ik het ook geen ramp als het regent en bliksemt.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:22 schreef Partygurl het volgende:
Achjah over anderhalve week mag het regenen, stormen etc, dan ben ik toch pleituh
Lijkt me echt een ramp om met die 2 op vakantie te gaan...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:34 schreef omegaproject het volgende:
G. Verbaan is echt een lelijke snol
Ohw .. anders willen Lenie en Deb met mij mee naar Spanje, en ( nu komt het ) dan mag ik ook een keertje met hun twee mee op stap
Ga weer lekker alleen dunkt mij
Je bent nu verliefd op je baas?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:03 schreef FlappieMoppie het volgende:
![]()
![]()
FlaPPieMoppie Is In LuV
![]()
![]()
![]()
ow en gister weer kutziek natuurlijk alleen deze keer was t wel van de drank, altijd leuk, met je baas op stap![]()
![]()
Ja, no shit!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Lijkt me echt een ramp om met die 2 op vakantie te gaan...
Dan krijgen ze onderling weer ruzie enzo
Nou, echtwel geilquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:07 schreef Partygurl het volgende:
Wow echt n kinky weertje
Nope, geen tijd voor.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:46 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja, no shit!
Ik bedoel, lieve vrouw hoor, Lenie, maar om nou haar én d'r dochter mee op vakantie te nemen...
Gelukkig zal ze het niet serieus bedoelt hebben .... hoop ik![]()
Maareh, jij komt wel een paar dagen langs op CampZone ... of niet? Ik heb een 4 persoons tent, dus reuimte genoeg om een paar nachtjes te blijven pitten!
HAHA no way! Nee hij is wel van mn werk trouwens, maar nie van de c1000....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je bent nu verliefd op je baas?
Zou best eens kunnenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:22 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Scoobysport voor Subaru wat HKS voor Honda is zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |