Ik vraag me dan altijd af hoe je het dan doet met safe sex.quote:Op maandag 19 juli 2004 18:56 schreef sourcy het volgende:
Ik heb van het weekend mijn eerste orgie gehad. Dat was wel zo ongelofelijk geil... We waren met 5 mannen en 6 vrouwen en we hebben de hele avond geneukt, gepijpt, allerlei standjes, DP, 69 etc. Man met vrouw, vrouw met vrouw, man met man... je kon het zo gek niet bedenken. We hebben het trouwens bij mij thuis gedaan, veel wijn gedronken, wat coke en gaan met die banaan.
Zijn er hier meer mensen met een orgie-ervaring? Zo niet, dan kan ik het je echt aanraden!Als je op één avond 6 kutjes hebt gehad wil je voortaan niet minder
Safe sexquote:Op maandag 19 juli 2004 19:03 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af hoe je het dan doet met safe sex.
Er zullen wel familiepakken condooms doorheen gaan!
vroeg ik me ook afquote:Op maandag 19 juli 2004 19:03 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af hoe je het dan doet met safe sex.
Er zullen wel familiepakken condooms doorheen gaan!
Nee hoor, iedereen slikte de pil (de vrouwen dan) en over soa's... beetje risico nemen kan geen kwaad; een soa heb ik er in ieder geval voor over.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:05 schreef Daphne85 het volgende:
Tsja, straks zit je met een soa of een kind
lulquote:Op maandag 19 juli 2004 19:07 schreef sourcy het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen slikte de pil (de vrouwen dan) en over soa's... beetje risico nemen kan geen kwaad; een soa heb ik er in ieder geval voor over.
Nou, welterusten dan maar.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:07 schreef sourcy het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen slikte de pil (de vrouwen dan) en over soa's... beetje risico nemen kan geen kwaad; een soa heb ik er in ieder geval voor over.
Vind dit wel ERG onverantwoord..quote:Op maandag 19 juli 2004 19:07 schreef sourcy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 juli 2004 19:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wahahahahaa INTENSE LOOOOSER!!!!!!!
Morgen pleurt ie er af!!!! waahahahaaaa
Iedereen had zich van tevoren getest.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:11 schreef daydreamy1980 het volgende:
Bovendien.. je hebt er een soa aan over
ik dat nog weleens van je horen als je straks HIV patient bent
Hoezo nep? Ik was er toch bij... jij niet.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:12 schreef Rapid het volgende:
Kap toch eens met die nep-kut-topics
hij heeft ook sex gehad met 10 personenquote:Op maandag 19 juli 2004 19:13 schreef Daphne85 het volgende:
Sourcy,
ik dacht dat je bi was.
Zeker weten, die kant heb ik dan ook niet onbenut gelaten hoorquote:Op maandag 19 juli 2004 19:13 schreef Daphne85 het volgende:
Sourcy,
ik dacht dat je bi was.
Yeah sure... Dus iedereen heeft eerst een half jaar geen onbeschermde sex gehad, toen een test gedaan en na 2 weken allemaal met test uitslag een orgie gaan houden...quote:Op maandag 19 juli 2004 19:12 schreef sourcy het volgende:
[..]
Iedereen had zich van tevoren getest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |