Waarom wil hij dan de cement van de stenen halen?!quote:Op maandag 19 juli 2004 19:21 schreef R0hberrt het volgende:
ehm tis zegmaar van een afgebroken huis van de vader van een vriend van mij en die heeft ons gevraagt om dat te doen...maar nogal zwaar...
Zodat hij de stenen kan hergebruiken om een nieuw huis de makenquote:Op maandag 19 juli 2004 19:23 schreef Woffel het volgende:
Waarom wil hij dan de cement van de stenen halen?!
Niet bij de BullS-hit maar idd bij de Bo Rent zon ding huren!!quote:Op maandag 19 juli 2004 19:16 schreef lunatic_kikker het volgende:
haal bij de bo-rent of boels een stenen schrap machine ,die maakt alle stenen super schoon![]()
![]()
Leuk verzonnen maar werkt niet.... Ja als je 3 steentjes moet doen...quote:Op maandag 19 juli 2004 19:28 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
ja, ik weet ook niet hoe die dingen precies heten...
zo'n ding
ligt er natuurlijk wel aan hoeveel hij er voor betaald krijgt. Als hij er ¤5,- aan overhoudt is het ook niet echt de moeite waard hè...quote:Op maandag 19 juli 2004 19:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Leuk verzonnen maar werkt niet.... Ja als je 3 steentjes moet doen...
Geloof me, en gebruik die stenen bikker nou maar.... Werkt PERFECT!
kan je gewoon blijven staan, hou je steentjes ertegen en prrrrt schoon....
Hoezo niet? Ik heb het de afgelopen dagen nog gedaan en 't werkte uitstekend. Je moet natuurlijk wel eerst een inkeping maken en dan spuit je 't er zo plakken vanafquote:[b]Op maandag 19 juli 2004 19:32 schreef method21 het volgende:[/b
]Hogedruk hoef je ab-so-luut niet te proberen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |