Ik wel..kijk jij morgen toch nietquote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:47 schreef MonoSynth het volgende:Schumi, trek je conclusies en ga met pensioen. Dit vindt niemand meer leuk
Schande die avatar.......quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:49 schreef JPM01 het volgende:
en de uitslag![]()
ja bahquote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:52 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Schande die avatar.......
die van jou danquote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:56 schreef Elvislives het volgende:
[..]
ja bah
Dat pole record zegt me niet zo veel: MS rijdt al heel lang in de beste auto van het veld en had dat record al veel eerder moeten pakken imo. Dat ie dat niet heeft gedaan, zegt wel wat over de ruwe snelheid die Senna had.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:56 schreef Sidekick het volgende:
Schumi
Hij moet gewoon het record van Senna overnemen.
Wel mooie screens..thx!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:52 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Schande die avatar.......
Je bedoelt 10 plaatsen terug op de grid?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:12 schreef Bonobo11 het volgende:
Go Jenson!!!
Spreek voor jezelf zeg.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:47 schreef MonoSynth het volgende:Schumi, trek je conclusies en ga met pensioen. Dit vindt niemand meer leuk
Dat is voor mij ook altijd een zapmomentje.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:39 schreef erikh het volgende:
Omg wat is dat formule van dam toch vreselijk irritant zeg. Een compleet zoutloze columnist die met zijn vreselijk saaie stem de meest onzinnige dingen beweert. Wat mij betreft halen ze dat er zo snel mogelijk weer uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |