Géén auto mogen besturen is géén reden. Nigel mocht ook niet autorijden toen hij schitterde op Highbury.quote:Op maandag 19 juli 2004 16:55 schreef methodmich het volgende:
Die jongen mag nog geen auto besturen en is Belg. Genoeg redenen om voorzichtig te blijven.
Kan Sneyder op linkshalf spelen dan?quote:Op maandag 19 juli 2004 16:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eventueel Sneijder op linkshalf.. Daar kan de man in vorm spelen. Afgaande op de oefenwedstrijden zou ik De Mul opstellen.
Je maakt een grapje zeker?quote:Op maandag 19 juli 2004 17:03 schreef methodmich het volgende:
Nee, volgens de Engelsen had Nigel op bed moeten liggen. Maar De Mul heeft niet de helft van de klasse en vooral het lef van De Jong.
Maar Nigel is geen Belg...quote:Op maandag 19 juli 2004 17:00 schreef gras het volgende:
[..]
Géén auto mogen besturen is géén reden. Nigel mocht ook niet autorijden toen hij schitterde op Highbury.
De Mul heeft zich natuurlijk nog niet laten zien tegen echte tegenstanders. Laat staan in de CL. Aan de andere kant ben ik het met je eens dat hij één van de spelers is die zich het nadrukkelijkst profileerd in deze voorbereiding.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:04 schreef gras het volgende:
[..]
Je maakt een grapje zeker?
Kijk eens aan. Wel opmerkelijk dat je dan telkens Ryan Babel de hemel in prijst alsof het een God is.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:10 schreef methodmich het volgende:
Vaak genoeg, hij speelde namelijk een tijdje in één elftal met BABEL.
Omdat die veel beter is. Die heeft dingen gedaan waar de Mul een hernia van krijgt.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:20 schreef gras het volgende:
[..]
Kijk eens aan. Wel opmerkelijk dat je dan telkens Ryan Babel de hemel in prijst alsof het een God is.
Babel kan wel degelijk voetballen, beter dan De Mul zelfs, maar mist toch wel degelijk wat. Z'n mentaliteit en de wil om te winnen laten te wensen over. Hij oogt ook een beetje traag en nonchalant. De Mul staat wat dat betreft toch ver voor Babel.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Omdat die veel beter is. Die heeft dingen gedaan waar de Mul een hernia van krijgt.
Ja, daar is hij volgens mij ook begonnenquote:Op maandag 19 juli 2004 17:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kan Sneyder op linkshalf spelen dan?
Ben ook fan van Mido. Voortreffelijke voetbalkwaliteiten, maar er is meer nodig om het te maken. Mis ik toch ook wel een beetje bij Babel.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:
Ik zie dat toch anders, maar goed, anders zou ik hem niet promoten. Ik was ook fan van Mido.
Heeft hij eigenlijk al gehad. Niet gepakt; halen ze Ananas. Tweede kans zal wel komen, getuige z'n langdurige contract.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:38 schreef methodmich het volgende:
Okee, laten we dan hopen dat BABEL de kans krijgt en hem pakt.
Kansen die een ECHTE supervoetballer als SUPER STEVEN GERRARD gewoon gepakt heeftquote:Op maandag 19 juli 2004 17:38 schreef methodmich het volgende:
Okee, laten we dan hopen dat BABEL de kans krijgt en hem pakt.
Er is maar één held van de natie en dat is Van The Man.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja, daar is hij volgens mij ook begonnen. En hij speelde op linkshalf tegen Schotland toen hij de held van de natie werd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |