Weinig mis mee, toch?quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
tsja, die opstelling:
Opstelling Ajax: Stekelenburg, de Jong, Emanuelson, Maduro, Maxwell, De Ridder, Pienaar, Obodai, De Mul, Anastasiou, Mitea

Die hebben ze al in huis. Twee zelfs.quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:51 schreef RuudGullit het volgende:
Waarom koopt Ajax niet gewoon een goede echte killer-spits?

Zoals?quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:51 schreef RuudGullit het volgende:
Waarom koopt Ajax niet gewoon een goede echte killer-spits?

Sonck en in mindere mate Ananas.quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zoals?

Ok............. bedankt................quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:55 schreef gras het volgende:
Sonck en in mindere mate Ananas.

quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ok............. bedankt............................ Mijn scherm zit nu vol bier!

Zo denk ik er ook over. Jammer een geweldige voetballer.quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:56 schreef The_Coach het volgende:
Geweldige voetballer maar waardeloos persoon gelukkig is die weg.

Vriend, het is al een dik uur afgelopen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:54 schreef Knoekie het volgende:
Ajax staat met 0 - 1 voor

6 miljoen Euro, maar Trabelsi krijg naar alle waarschijnlijkheid nog een geweldig fluitconcert tijdens A.T.quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:59 schreef RednaZ het volgende:
En hoeveel hebben we voor Hatem gekregen?

Dit heeft alles te maken met dat stomme conflict van hem en zijn zaakwaarnemer jegens Ajax.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:03 schreef tong80 het volgende:
6 miljoen is echt te weinig voor de beste rechtsback van de wereld. Had minstens 20 miljoen moeten zijn. Wie doet godverdomme de zaken namens Ajax ?

Grapje,heb Hatem altijd een overschatte speler gevonden,hij komt denk ik niet verder dan een invalbeurt op zijn tijdquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:03 schreef tong80 het volgende:
6 miljoen is echt te weinig voor de beste rechtsback van de wereld. Had minstens 20 miljoen moeten zijn. Wie doet godverdomme de zaken namens Ajax ?

Ik denk dat je er flink naast zit en dan ook nog wel zult gaan zien, het is echt een koopje.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Grapje,heb Hatem altijd een overschatte speler gevonden,hij komt denk ik niet verder dan een invalbeurt op zijn tijd

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |