Mee eens! VDV moet zich weer gaan bewijzen. Pienaar & Sneijder naast Galasek lijkt me prima!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:36 schreef pauperic het volgende:
[..]
Ook moet hij spelen omdat hij de plek van Van der Vaart dan inneemt in de basiself... VDV moet weer hongerig worden gemaakt zodat hij (hopelijk) zijn oude vormpeil en vooral zijn betrokkenheid, voortrekkersrol, bereidheid tot loopacties etc. terugkrijgt van ca. twee seizoenen geleden. In zijn eerste jaren als linkshalf ondernam VDV ook nog vrij veel loopacties. Dat aspect is uit zijn spel verdwenen sinds hij als spits, 2e spits of als nummer tien (die veel te dicht achter zijn spits speelt), werd opgesteld bij Ajax. Als VDV wordt gedwongen om minder statisch te worden, meer initiatieven te ondernemen en meer loopacties moet maken, dan krijgt Ajax een echte Europese topspeler weer terug.
Tot die tijd mogen Sneijder en Pienaar op het middenveld naast Galasek spelen. Als een van deze twee niet voldoet komt de hongerige VDV weer in beeld. Motiveren maar Koeman!
Maak er maar vast 3 goals van, in 16 voornamelijk gedeeltelijke duels.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:27 schreef gras het volgende:
Als ze nu maar niet vragen om de statistieken van Pienaar afgelopen seizoen.
1 goal en 1 assist had 'ie misschien, maar desondanks Pienaar moet altijd spelen!
Nee, Theo Lucius was het geweest als hij dat allemaal niet had gekund.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Op techniek na (ben ik het ook niet helemaal mee eens) lees ik Theo Lucius...
Toch een beetje weinig hoor. Heeft nog behoorlijk wat speeltijd gehad, maar desondanks teleurstellend seizoen voor hem. Verhaal moge bekend zijn. Hoeveel assists had 'ie trouwens?quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maak er maar vast 3 goals van, in 16 voornamelijk gedeeltelijke duels.
Op dit moment is het zomerstop en speelt men alleen oefenpotjes!quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:47 schreef S-Two het volgende:
maar ik vind op dit moment Maxwell denk ik wel de beste ajacied
Henk Vos...quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:52 schreef twi het volgende:
Bij Maxwell kan 'ie gigantisch naast vliegen, maar soms ook gewoon gigantisch mooi erin.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Op dit moment is het zomerstop en speelt men alleen oefenpotjes!
Lekkere graadmeter!
Alleen was dat Henk Vos z'n enige kwaliteit, en dit Maxwells enige zwaktequote:Op woensdag 21 juli 2004 18:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Henk Vos...![]()
Doe's nie zo serieusquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:57 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
ga weg kakkerlak![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:57 schreef twi het volgende:
Alleen was dat Henk Vos z'n enige kwaliteit, en dit Maxwells enige zwakte
quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:57 schreef S-Two het volgende:
ga weg kakkerlak![]()
Ik herinner me nog een voorzet van Maxwell, hij kreeg de bal hoog aangespeeld op de flank en gaf in een keer met buitenkant links de voorzet op de stuiter. Ik kan me niet meer herinneren of Zlatan er nog een goal van maakte of niet.quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:52 schreef twi het volgende:
Nou, Maxwell heeft tenminste nog een aardig schot in de benen. Niet zo accuraat, maar dat is 't schot van Ibrahimovic ook niet. Elke bal die Pienaar raakt die richting de goal gaat, is een afzwaaier of een rollertje waarvan je denkt: dat kan ik nog beter. Bij Maxwell kan 'ie gigantisch naast vliegen, maar soms ook gewoon gigantisch mooi erin.
tsja, die opstelling:quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:47 schreef gras het volgende:
Zijn net begonnen aan tweede helft. Stond 0-0 met rust. Niet erg best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |