Jep en in Kampen heeft een Proffesor gewerkt die bijna de Nobel prijs heeft gewonnen omdat hij het kunstmatige hart heeft uitgevonden en een kunstmatig oog etc (meer infoquote:Op maandag 19 juli 2004 13:15 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
toch wel één van de beste voetballers die we kennen in het nederlands elftal![]()
ahaquote:Op maandag 19 juli 2004 13:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
en ze hebben Kleine kinderen die Lammert heten en die grappige laarzen dragen en die stiekem van z'n geld snoepies gaat halen!
Weet je hoe cool het is om zondag door het dorp te fietsen om 12 uurquote:Op maandag 19 juli 2004 13:16 schreef taart het volgende:
[..]
een heleboel revo's dus
Jammer dat de foto's van hem weg zijn!quote:Op maandag 19 juli 2004 13:16 schreef taart het volgende:
[..]
een heleboel revo's dus
mwa, kan er iig wel 2 mensen opnoemenquote:Op maandag 19 juli 2004 13:30 schreef RaymanNL het volgende:
Ja man er zijn echt domme mensen! Ik kan zo gauw niet iemand bedenken maarja!
Maar wat nou als je het zelf wel gelooft en een IJsselmuidenaar bentquote:Op maandag 19 juli 2004 13:24 schreef Rahl het volgende:
iedereen die nu nog niet gelooft dat de TT waar is is zelf ijsselmuider
quote:Op maandag 19 juli 2004 13:35 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Maar wat nou als je het zelf wel gelooft en een IJsselmuidenaar bent![]()
IJsselmuidenaars zijn coolquote:Op maandag 19 juli 2004 13:38 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Denk daar maar is over na![]()
quote:Op maandag 19 juli 2004 13:50 schreef Rahl het volgende:
ik laat jullie wel alleen met jullie stad dorp, ik ga gamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |