'k vond het eigenlijk een onwijse verbetering tov Isabelle.quote:Op maandag 19 juli 2004 10:51 schreef Fixers het volgende:
Het was wel even wennen, zo net na Isabelle. In het begin had ik zoiets van muts wees stil en ga plaatjes draaien. Maar tegenwoordig is het prima, en ze komt nog uit een fatsoenlijke stad ook.
Ik vind dat juist de leuke uitstraling, een stralend gezicht (vooral die glimlach, die verdwijnt ook gewoon niet van haar gezicht!)quote:Op maandag 19 juli 2004 10:52 schreef milagro het volgende:
Ach ze is best okay, jammer alleen dat ze zoveel make up op haar smoeltje heeft, ze glimt het scherm af gewoon, lijkt wel of haar gezicht smelt
ik noem dat teveel foundation op en daarom zo glimmenquote:Op maandag 19 juli 2004 10:56 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik vind dat juist de leuke uitstraling, een stralend gezicht (vooral die glimlach, die verdwijnt ook gewoon niet van haar gezicht!)
Het lot heeft haar giga teruggenaaid.quote:Op maandag 19 juli 2004 10:56 schreef Jordy-B het volgende:
Als er iemand was waarbij ik "muts, kop toe en plaatjes draaien" dacht, dan was het die Isabelle wel...
SBS shownieuwsquote:Op maandag 19 juli 2004 10:59 schreef What het volgende:
[..]
Het lot heeft haar giga teruggenaaid.
Where is she now?
Is het mogelijk om nog dieper te vallen?quote:Op maandag 19 juli 2004 11:00 schreef milagro het volgende:
[..]
SBS shownieuws
Deze misschien? (is wel vals spelen, i know!)quote:Op maandag 19 juli 2004 11:17 schreef Fixers het volgende:
[..]
Terug on-topic plaats nog ééns wat foto's, 't is tijd voor een wedstrijd wie vindt de eerste Claudia zonder glimlach foto.
Klopt, ik vind d'r zowiezo meer een radio-hoofd hebbenquote:Op maandag 19 juli 2004 10:59 schreef milagro het volgende:
[..]
ik noem dat teveel foundation op en daarom zo glimmen
het leidt af
mag!quote:Op maandag 19 juli 2004 11:21 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Klopt, ik vind d'r zowiezo meer een radio-hoofd hebben![]()
(als deze kritische noot kan in dit fan-topic)![]()
't is inderdaad niet bepaald Claudia Schiffer, maar ze heeft zo 'dr eigen charmes.quote:Op maandag 19 juli 2004 11:21 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Klopt, ik vind d'r zowiezo meer een radio-hoofd hebben![]()
(als deze kritische noot kan in dit fan-topic)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |