je moet dat hetzelfde doen als ik heb gedaan bij de speler van Johan-Derksenquote:Op woensdag 29 september 2004 16:37 schreef The_Hives het volgende:
je staat er niet eens bij
Ik weet niet of ik van Goten zijn pasfoto wel mag vernielenquote:Op woensdag 29 september 2004 16:56 schreef REFUSED het volgende:
[..]
je moet dat hetzelfde doen als ik heb gedaan bij de speler van Johan-Derksen
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:28 schreef -Raffie- het volgende:
is er trouwens al bekend wat we precies gaan doen
-Raffie-
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:01 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
![]()
Kan Timmy nog opgehaald en weer gebracht worden???quote:Op maandag 27 september 2004 16:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik weet niet of hij hier vaak leest, maar anders leest Raffie het wel. Zijn vrienden irl
-Petor-
Petor gaat niet meer. Raffie en Hives wel. Maar of Raffie de auto van zijn ouders heeft, hangt af van de plannen en de beschikbaarheid van die autoquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Kan Timmy nog opgehaald en weer gebracht worden???
Petor? Raffie? Iemand??
Saampies?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Petor gaat niet meer. Raffie en Hives wel. Maar of Raffie de auto van zijn ouders heeft, hangt af van de plannen en de beschikbaarheid van die auto.
Anders moeten we met de trein.
Tuurlijkquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Saampies?
Koelquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Tuurlijk
Moeten dezelfde kant op
[Hattrick-Meeting-voor-Fokkers] part 1--> Dat wordt gezelligquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:49 schreef SuperWeber het volgende:
Zijn er eik al gegevens bekend over tijdstippen en waar exact...
Ik bedoel het station nijmegen zal ik wel redden... En dan...
Misschien zijn een paar tel.nrs. wel handig zeg maar...
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[Hattrick-Meeting-voor-Fokkers] part 1--> Dat wordt gezellig
heb je wel gekliktquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:29 schreef SuperWeber het volgende:
[..]Nee hier word ik blij van...
juppiiie :p Ben alleen wel bang dat we met trein moeten. maarja is ook gezelig.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:24 schreef The_Hives het volgende:
RAFFIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
we hebben een date met Timmy![]()
Ja...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
heb je wel geklikt
want daar staat wel het antwoord
Zodra de tijd komt, wel ff telefoonnummers wisselen, neem aan dat jullie niet hoeven over te stappen op centraal om in nijmegen te komen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:39 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
juppiiie :p Ben alleen wel bang dat we met trein moeten. maarja is ook gezelig.
wel overstappenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:40 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zodra de tijd komt, wel ff telefoonnummers wisselen, neem aan dat jullie niet hoeven over te stappen op centraal om in nijmegen te komen?
Maar dat komt allemaal wel![]()
DATE MET HIVES EN RAFFIE
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |