abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21836717
Wat is er trouwens lame aan een panzerfaust? In de oorlog gingen ze ook niet zeggen van "HEY GEBRUIK EENS FF EEN NORMAAL WAPEN WIL JE!"

Ik gebruik hem soms, maar ben meestal covert of engineer.
  donderdag 9 september 2004 @ 13:11:38 #102
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_21837172
Ik snap dat gedoe over die panzers ook niet... het zit toch in het spel ?? ok hij is bedoeld om tanks mee uit te schakelen maar verwacht je dan dat er voor de rest niks mee gedaan word ofzo ? Sniper lan je dan ook wel afschaffen want daar kan je ook veel mee fraggen zonder ondekt te worden hoor...

Zelf ben ik meestal Field Ops. maar onlangs gestart met een Medic toer om daar goed in te worden...
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_21839058
quote:
Op donderdag 9 september 2004 13:11 schreef R_o_N het volgende:
Ik snap dat gedoe over die panzers ook niet... het zit toch in het spel ?? ok hij is bedoeld om tanks mee uit te schakelen maar verwacht je dan dat er voor de rest niks mee gedaan word ofzo ? Sniper lan je dan ook wel afschaffen want daar kan je ook veel mee fraggen zonder ondekt te worden hoor...

Zelf ben ik meestal Field Ops. maar onlangs gestart met een Medic toer om daar goed in te worden...
medic is ook erg leuk, heel andere speelstijl.
  vrijdag 10 september 2004 @ 09:10:59 #104
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_21854019
Ja inderdaad, moet er erg aan wennen om niet het gevecht ik te duiken maar stiekum om het hoekje te wachten
pi_21857251
hehe inderdaad, en toch soms dekking moeten geven, als je met een paar meeloopt.
Ik vind covert altijd wel leuk, pakje stelen en de deuren openen voor me teammaten
pi_21857727
gewoon hard erin rammen als welke klasse dan ook, hoe agressiever je speelt hoe minder tijd de tegenstander heeft om te bedenken wat te doen

neemt niet weg dat je niet als kip zonder kop door moet rennen, wat je op publics vaak ziet gebeuren
pi_21857932
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 12:52 schreef wingslevi het volgende:
gewoon hard erin rammen als welke klasse dan ook, hoe agressiever je speelt hoe minder tijd de tegenstander heeft om te bedenken wat te doen

neemt niet weg dat je niet als kip zonder kop door moet rennen, wat je op publics vaak ziet gebeuren
idd, zie je zo een pluim ontstaan van een artillery, zie je je hele team er blindelings inrennen.
  vrijdag 10 september 2004 @ 14:48:41 #108
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_21860364
quote:
Zelf ben ik meestal Field Ops. maar onlangs gestart met een Medic toer om daar goed in te worden

Ja inderdaad, moet er erg aan wennen om niet het gevecht ik te duiken maar stiekum om het hoekje te wachten
Heb ik ook was ook altijd field ops, nu ook wel medic aan het worden, maar 't is echt heel anders, en erg wennen aan het begin
silence can say more than thousand words
  vrijdag 10 september 2004 @ 14:55:10 #109
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_21860513
Ik speel meestal alles, maakt me echt nix uit wat, kijk gewoon in het Limbomenu , wat het team nodig heeft. Alleen Covops speel ik niet veel.
Feyenoord!!! * Barça
pi_21863394
ben gestopt met ET Heb het wel gezien na een jaar spelen (elke dag en clanwars enzo)

gl hf
pi_21886114
Ik heb het net een tijd gespeeld, maar dan zie je dat je heel ver komt (veel streepjes enz) en dat er dan 1 mongool is die je constant probeert te kicken terwijl daar geen reden voor is
pi_22172407
Eens kijken of hier misschien iemand meeleest die weet wat deze foutmelding betekend:
quote:
Server disconnected for unknow reasonPunkbuster client: not connected to a server
Alles geupdate (spel, pb), en met deze foutmelding wordt ik binnen 30 seconden van iedere server getrapt.
  vrijdag 24 september 2004 @ 18:16:08 #113
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_22179091
Heb je PB wel enabled ? denk het wel want je lijkt er wel wat van af te weten... maar mischien is het je ontschoten
pi_22182660
als PB client een error geeft, staat hij aan
pi_22183403
Ik heb het vorig jaar echt heel erg veel gespeeld en denk dat ik er weer mee ga beginnen. Was vorig jaar altijd covert ops, zat ventjes die het niet doorhadden dat de naam niet klopte of helemaal niet verscheen, had zo af en toen makkelijk 25 'stealth' kills
  vrijdag 24 september 2004 @ 21:46:01 #116
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_22183556
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:38 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb het vorig jaar echt heel erg veel gespeeld en denk dat ik er weer mee ga beginnen. Was vorig jaar altijd covert ops, zat ventjes die het niet doorhadden dat de naam niet klopte of helemaal niet verscheen, had zo af en toen makkelijk 25 'stealth' kills
Ja da's leuk om te doen

* Bonobo11 start nu allseeingeye op
Feyenoord!!! * Barça
  zaterdag 25 september 2004 @ 14:46:00 #117
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_22194611
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:38 schreef Bananenman het volgende:
als ik Covert op ben ga ik altijd pakkie aandoen en naar fuel dump met engineer, vooral in noob servers is de map dan binnen 5 minuten afgelopen
silence can say more than thousand words
pi_22198607
eerst speelde ik dit onwijs vaak maar toen paar maanden gestopt en paar dagen geleden weer begonnen.... die gasten met vlammen werper zijn echt grappig,gaan ze als een gek op je rushen lol
pi_23353019
ik zoek wat mensen voor onze clan.

- ben je 18+
- en ben je geen lame motherfucker
- en geen ultra noob

kijk even op www.eikelbyte.nl of mail me even op nexhil@gmail.com

-we hebben een eigen private server
-leuke members
pi_23354792
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 15:02 schreef nexhil het volgende:
ik zoek wat mensen voor onze clan.

- ben je 18+
- en ben je geen lame motherfucker
- en geen ultra noob

kijk even op www.eikelbyte.nl of mail me even op nexhil@gmail.com

-we hebben een eigen private server
-leuke members
Klinkt goed, misschien wil ik er wel bij, ik laat het nog weten,
Ik ben 20, geen lame motherfucker, en pro. Wel tijdje niet gespeeld dus moet nog even inkomen
  woensdag 17 november 2004 @ 00:12:47 #121
95046 keitel
waarvan akte...
pi_23367469
er zit wel een lame markie mark op de servers, maar dat ben jij vast niet...
Ontvang nu gratis een sociaal stigma van Hanenwurger.
pi_23370254
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 16:17 schreef Markster het volgende:

[..]

Klinkt goed, misschien wil ik er wel bij, ik laat het nog weten,
Ik ben 20, geen lame motherfucker, en pro. Wel tijdje niet gespeeld dus moet nog even inkomen
ik heet zelf ook mark

maar het grootste gedeelte gaat het gewoon om de fun... er is een pro gedeelte "in aanbouw"
en als je trickjumps kent is dat leuk meegenomen, mag je het ons leren

ik hoor het wel van je.
  woensdag 17 november 2004 @ 18:27:57 #123
95046 keitel
waarvan akte...
pi_23383099
quote:
Op woensdag 17 november 2004 07:37 schreef nexhil het volgende:

[..]

ik heet zelf ook mark

maar het grootste gedeelte gaat het gewoon om de fun... er is een pro gedeelte "in aanbouw"
en als je trickjumps kent is dat leuk meegenomen, mag je het ons leren

ik hoor het wel van je.
jouw nick ben ik reeds tegengekomen denk ik, maar is een tijdje terug. Heb hier slechte verbinding.
Ontvang nu gratis een sociaal stigma van Hanenwurger.
  woensdag 17 november 2004 @ 19:21:24 #124
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_23384285
Hmm is het de bedoeling dat er ook "wars" gespeeld gaan worden enzo ?? want het lijkt me wel leuk om eens met wat "vaste" mensen te spelen enzo, maar ik speel niet echt op vaste avonden/tijden eigenlijk...

Dus mocht je interesse hebben in een "freelance" FieldOps/Soldier dan heb ik wel interesse

Hoor het wel...
pi_23384464
quote:
Op woensdag 17 november 2004 19:21 schreef R_o_N het volgende:
Hmm is het de bedoeling dat er ook "wars" gespeeld gaan worden enzo ?? want het lijkt me wel leuk om eens met wat "vaste" mensen te spelen enzo, maar ik speel niet echt op vaste avonden/tijden eigenlijk...

Dus mocht je interesse hebben in een "freelance" FieldOps/Soldier dan heb ik wel interesse

Hoor het wel...
we hebben een fun gedeelte en er is een wat serieuzer gedeelte in aanbouw onder leding van mij... het fun gedeelte is zo van: niks hoeft.... doe mee wanneer je wilt

als je een positieve bijdrage aan de sfeer levert zien we je graag komen
in prinipe doen we dinsdag avond altijd even met elkaar op msn afspreken en daarna ff een potje fraggen...maar als je geen zin hebt...dan hoeft het niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')