abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 augustus 2004 @ 20:46:21 #76
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_21625033
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 19:43 schreef 61neorej het volgende:
Weet iemand misschien hoe je 'binds' maakt'?
Misschien kun je het hier: http://www.et-strategy.tk/ vinden, ik weet het ook niet meer precies nu. Je moet je config file veranderen met notepad.
Feyenoord!!! * Barça
pi_21625386
Ik heb het gisteren geprobeerd, maar vond er niet veel bijzonders aan (no offense). Geef mij maar Day of Defeat. LOS LOS LOS!
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  maandag 30 augustus 2004 @ 12:25:27 #78
95046 keitel
waarvan akte...
pi_21636386
ik ben mr self destruct, clanloos, maar daar zit ik niet mee in...

Ik werk ook met een router én Norton, maar ik lijk geen problemen te hebben.

Nog nooit met ET Pro gespeeld ook. Zal ik eens doen.

Auf Wiedersehen.
Ontvang nu gratis een sociaal stigma van Hanenwurger.
pi_21661264
Misschien is het tijd om de screens in de OP aan te passen? Deze zijn een beetje verouderd.
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_21663036
Speel dit spel vaak met aantal collegas. Zwaar verslavend.
collegas: InSaint, Duvel [nl], Wacko [nl]
Helaas gebruik ik te vaak de combi: V 2 1
Carpe Diem
pi_21666263
Ik speel al een hele tijd ET, maar wordt sinds vandaag opeens na 30 seconden van iedere server gekickt, maakt niet uit welke.
Via de console krijg ik geen melding van punkbuster dus ik heb geen idee wat er aan de hand is. Iemand anders misschien een idee?
Ik heb PB al geupdate...
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 18:45:36 #82
39256 Bonobo11
pi_21666738
Ik werd laatst ook ineens gekicked and temporarily banned Snap er nog steeds nix van
Feyenoord!!! * Barça
pi_21667160
/pb_security 0 is proberen
pi_21677582
hebben jullie ook problemen met ASE? ik heb alleen maar pings vanaf 300+ :S

mij adsl verbinding is verders ok...
pi_21677584
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 19:55 schreef Miss_Nexhil het volgende:
195.238.1.23:27965

Belgacom, relaxte server .
Ik speel waar zij speelt. Meestal dan.
  woensdag 1 september 2004 @ 12:50:25 #86
95046 keitel
waarvan akte...
pi_21681594
hoe werk je eigenlijk met mortar? Ok je kan in het wilde weg richten, maar soms zie je van die oranje doelroosjes op je HUD. Ik neem aan dat die aangegeven zijn door iemand met binoculars/verrekijker (field op?). Hoe werk je met die doelroosjes, ik bedoel: waar moeten die roosjes staan om m'n mortieren op de aangegeven plaats te krijgen?

Mijn tweede vraag is: hoe geeft de field op (?) de positie op van de te bombarderen locatie aan de mortierwerper van dienst?
pi_21685711
quote:
Op woensdag 1 september 2004 12:50 schreef keitel het volgende:

Mijn tweede vraag is: hoe geeft de field op (?) de positie op van de te bombarderen locatie aan de mortierwerper van dienst?
Volgens mij moet je gewoon knallen met dat ding en staat ie los van de field op want die heeft zijn eigen artillery (by plane)
  woensdag 1 september 2004 @ 16:02:43 #88
39256 Bonobo11
pi_21685869
quote:
Op woensdag 1 september 2004 12:50 schreef keitel het volgende:
hoe werk je eigenlijk met mortar? Ok je kan in het wilde weg richten, maar soms zie je van die oranje doelroosjes op je HUD. Ik neem aan dat die aangegeven zijn door iemand met binoculars/verrekijker (field op?). Hoe werk je met die doelroosjes, ik bedoel: waar moeten die roosjes staan om m'n mortieren op de aangegeven plaats te krijgen?

Die oranje roosjes moet je dan in je vizier van je Mortar op richten en op je map "g" kun je zien waar je mortieren terecht komen. Volgens mij worden die oranje dingen idd door de fieldops aangegeven, hijzelf de f.ops gooit daar dan zijn cannister en dan komt er een mortaraanval van de pc, maar je kunt er ook als soldat mortieren op gooien
Feyenoord!!! * Barça
pi_21688625
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 18:45 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik werd laatst ook ineens gekicked and temporarily banned Snap er nog steeds nix van
dan ben je gewoon gekicked door de Mod.
Ik wordt gekicked en kan zonder problemen weer connecten, om vervolgens weer gekicked te worden. Dit gebeurt ook wanneer er geen Mod is. Heel apart.

Ik zal dat pb_security 0 eens proberen.
pi_21690350
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 18:45 schreef Bonobo11 het volgende:
kan ook gewoon zijn dat je teveel complaints hebt gehad.
of ze hebben je eruit gevote
  woensdag 1 september 2004 @ 19:57:06 #91
39256 Bonobo11
pi_21691009
quote:
Op woensdag 1 september 2004 19:29 schreef nexhil het volgende:

[..]

kan ook gewoon zijn dat je teveel complaints hebt gehad.
of ze hebben je eruit gevote
Ja maar dan zie je die vote toch lopen ik had misschien een paar teamkills, maar dat was met medic TK-revive, complaints had ik niet gehad. ik speelde er al 2 uur en was redelijk aan het ownen.

het boeit verder ook niet echt, 't was de eerste keer dat ik gekicked werd o+ , ik had echt zoiets what the fuck
Feyenoord!!! * Barça
pi_21694193
"Empty CD key not allowed on this server"
"Empty playername not allowed on this server"
"PB init failure"

zijn maar wat errors dieje zomaar eens kan krijgen :p
pi_21697239
*Kicked By Punkbuster ; Godmode Enabled "

donderdag 2 september 2004 @ 01:17:09 #94
95046 keitel
waarvan akte...
pi_21698323
field en covert op kunnen posities aan geven voor mortar.
field op kan bovendien een cannister werpen om de aandacht van de luchtondersteuning te trekken.
indd, je moet met je map werken, bedankt!
pi_21699043
Ik speel dit spel ook bijna elke dag! Al 3 maanden! Triest he
Mijn favoriete functie is covert ops bij de allies zijn......... dan trek je het pak van zo'n nazi aan en dan ren je achterstevoren zo de Duitse stellingen in. (als je gewoon naar ze toe rent hebben ze zo door dat je verkleed bent)
Als ik covert ops bij de Duitsers ben, dan irriteer ik me altijd aan de gealieerde covert ops met hun snipergeweertjes. Ik krijg dan gewoon bijna een orgasme als ik die een nekschot geef.

Mijn tweede favoriete functie is engineer zijn. Gewoon dingen opblazen is leuk. Ik zet wel nooit mijnen omdat daar dan mongooltjes van jouw team inlopen, die dan opgeblazen worden en een 'complaint' tegen je indienen.

Mijn favoriete level is dat met die zee en dat fort. Dan verkleed je je als Duitser en dan ga je de achterdeur openmaken van dat fort. Omgekeerd is het ook leuk. Als Duitser in dat fort en hopen dat geen van je teamleden de achterdeur openmaakt.

Dat van dat mortierschieten is inderdaad een raadsel voor mij. Ik heb het wel eens geprobeerd...... dan schoot ik en blies ik alleen maar teamleden op omdat ik niet kan mikken. Ik zie hier iets over oranje punten staan? Nooit gezien.
  donderdag 2 september 2004 @ 20:58:19 #96
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_21713757
Schieten met een mortier is ff oefenen inderdaad, makkelijkste is om je plattegrond zover mogelijk uit te zoemen ( met de , of . toets ) en dan kijken waar je een bullseye achtig iets ziet verschijnen ( proefschot lossen zeg maar ) en daar komt jou mortier neer... richten doe je als volgt... hoe hoger je mikt hoe dichtbij de mortier valt en laag mikkn is dus verder weg schieten... links en rechts spreekt voor zich lijkt me... veel succes en in sommige velden is de mortier erg leuk

[Fok!][RoN][NL] says: I'm a field ops...
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_21725028
quote:
Op donderdag 2 september 2004 00:08 schreef De_Ananas het volgende:
*Kicked By Punkbuster ; Godmode Enabled "

dan verdien je gewoon een nekschot, kut cheater
pi_21738793
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 12:34 schreef nexhil het volgende:

[..]

dan verdien je gewoon een nekschot, kut cheater
*zucht* typische skynet speler zeker, dat was sarcastisch bedoeld :x
pi_21782085
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 23:47 schreef wingslevi het volgende:

[..]

Domme opmerking
*zucht* typische Cheater zeker, dat was sarcastisch bedoeld :x

Ik speel overal,
Cheaten is gewoon lame... je bent het gewoon voor de rest aan het verkloten.

Maargoed, je gebruikt zeker ook nog een panzerfaust.... hoe triest.
pi_21835190
ik gebruik alles wat effectief is, wat ik bedoel is: ananas zei niet dat hij cheatte, hij maakte er een grapje over :p

edit: dat betekent niet dat ik ook cheats gebruik :/
Over t algemeen speel ik riflenade, panzer, flamethrower, of medic ;p

lame is goed :x
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')