Misschien kun je het hier: http://www.et-strategy.tk/ vinden, ik weet het ook niet meer precies nu. Je moet je config file veranderen met notepad.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:43 schreef 61neorej het volgende:
Weet iemand misschien hoe je 'binds' maakt'?
Ik speel waar zij speelt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:55 schreef Miss_Nexhil het volgende:
195.238.1.23:27965
Belgacom, relaxte server.
Volgens mij moet je gewoon knallen met dat ding en staat ie los van de field op want die heeft zijn eigen artillery (by plane)quote:Op woensdag 1 september 2004 12:50 schreef keitel het volgende:
Mijn tweede vraag is: hoe geeft de field op (?) de positie op van de te bombarderen locatie aan de mortierwerper van dienst?
Die oranje roosjes moet je dan in je vizier van je Mortar op richten en op je map "g" kun je zien waar je mortieren terecht komen. Volgens mij worden die oranje dingen idd door de fieldops aangegeven, hijzelf de f.ops gooit daar dan zijn cannister en dan komt er een mortaraanval van de pc, maar je kunt er ook als soldat mortieren op gooienquote:Op woensdag 1 september 2004 12:50 schreef keitel het volgende:
hoe werk je eigenlijk met mortar? Ok je kan in het wilde weg richten, maar soms zie je van die oranje doelroosjes op je HUD. Ik neem aan dat die aangegeven zijn door iemand met binoculars/verrekijker (field op?). Hoe werk je met die doelroosjes, ik bedoel: waar moeten die roosjes staan om m'n mortieren op de aangegeven plaats te krijgen?
Mijn tweede vraag is: hoe geeft de field op (?) de positie op van de te bombarderen locatie aan de mortierwerper van dienst?
dan ben je gewoon gekicked door de Mod.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:45 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik werd laatst ook ineens gekicked and temporarily bannedSnap er nog steeds nix van
kan ook gewoon zijn dat je teveel complaints hebt gehad.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:45 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik werd laatst ook ineens gekicked and temporarily bannedSnap er nog steeds nix van
Ja maar dan zie je die vote toch lopenquote:Op woensdag 1 september 2004 19:29 schreef nexhil het volgende:
[..]
kan ook gewoon zijn dat je teveel complaints hebt gehad.
of ze hebben je eruit gevote
dan verdien je gewoon een nekschot, kut cheaterquote:Op donderdag 2 september 2004 00:08 schreef De_Ananas het volgende:
*Kicked By Punkbuster ; Godmode Enabled "
*zucht* typische skynet speler zeker, dat was sarcastisch bedoeld :xquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:34 schreef nexhil het volgende:
[..]
dan verdien je gewoon een nekschot, kut cheater
*zucht* typische Cheater zeker, dat was sarcastisch bedoeld :xquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:47 schreef wingslevi het volgende:
[..]
Domme opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |