abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20712533
Graag kom ik hier op fok! om mijn ideeen frustraties humor en etc. te delen. 1 woord daarover 'geweldig'. Alleen er is 1 ding waar ik mij altijd enorm aan erger.
Fokkers die blanken mega goed vinden! En zwarten toch altijd ietsje minder vinden dan de witte nederlandse melkflessen. Ik kots op dat !!!

een voorbeeld van vandaag:
Duitser wil kliniek voor Arische ras

in dit nieuws bericht vind ik reacties zoals:
quote:
Ik ben voor Nederland voor Nederlanders. Blanken dus. Maakt mij dat een racist? Ik dacht 't niet..
quote:
het moge duidelijk zijn dat hij een goed streven beaamt echter blond & blauw vind ik ook weer een beetje overdreven. alleen blank is goed genoeg
quote:
Hoewel ik zelf ook niet bestempeld zou kunnen worden als zijnde "Ariër" vind ik dit wel een goede stap. Dat vooral omdat de bastaardrassen voor veel mensen een doorn in het oog zijn.
Hier kan ik dus echt niet tegen, zelf heb ik veel donkere mensen waar ik mee om ga en lief heb! donker of blank, wat maakt het uit! het gaat om de mens zelf, hoe de desbetreffende persoon is en wat je er mee deelt.

kortom, ophorken met dit soort reacties!
pi_20712578
Ieder zn meug.
Niet alles is nou eenmaal goed in deze wereld.
Ik laat trouwens in het midden of ik wel of geen racist ben
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_20712609
quote:
Op maandag 19 juli 2004 00:35 schreef Beach het volgende:
Ieder zn meug.
Niet alles is nou eenmaal goed in deze wereld.
Ik laat trouwens in het midden of ik wel of geen racist ben
hoezo laat je dat in het midden? dus je geeft aan dat je eventueel wel wat voelt voor racistische ideeen. ??
pi_20712626
achja, zwakbegaafden mogen ook Fok!ken. Het heeft z'n nadelen....
pi_20712633
Wel duh, de Frontpage is een verzamelplaats voor rechtse rethoriek-one-liners-spuiers.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_20712650
Van binnen zijn we toch allemaal blank
  Redactie Frontpage maandag 19 juli 2004 @ 00:38:36 #7
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_20712651
Om nou te zeggen dat Fok! een broedplaats voor dit soort mongolen is gaat wel érg ver.
Die zijn er ook wel zonder fok, dus dat is onzinnig. In dat soort topics kom je ze gewoon veel eerder tegen.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_20712716
Het is een algemene ontwikkeling. Niet zo zeer blank vs zwart maar eerder een polarisatie tussen autochtonen en allochtonen, dat is gaande in heel Europa.

Ik vind best dat je trots mag zijn op je afkomst. Daar is niets mee mis. Ik ben namelijk ook trots op mijn afkomst. Zolang die trots maar niet overgaat in haat jegens een ander. En die haat is juist iets wat steeds vaker voorkomt. Vooral de haat van moslims tegen niet-moslims neemt steeds grotere vormen aan. Dan kan ik reacties zoals hierboven best begrijpen. Het is niet dat ik ze goedkeur maar begrijpen doe ik het wel.
pi_20712727
Het ligt gewoon in onze aard, iedereen heeft een hekel aan een of meerdere groepen personen, van turken en marokkanen tot gelovigen en jehovas.

Zelf geef ik eerlijk toe dat ik een spuughekel aan marokkanen en opdringerige gelovigen heb, mede dankzij behoorlijk wat niet-zo-prettige ervaringen met ze. Ik ga echter regelmatig om met Turken, Grieken, Argentijnen (een van m'n beste vrienden is Argentijns), Joegoslaven, Bosnieërs en nog wat ander buitenlands volk waar ik nu effe niet op kom. Daarom erger ik me ook verschrikkelijk als iemand direct komt met "woeh je bent een racist". Ik haat toch geen bepaalde soorten mensen gewoon omdat ze buitenlands of deel van een bepaalde groepering zijn?

Verder wil ik effe zeggen dat ik hier maar weinig daadwerkelijk intelligente personen tegenkom die opbouwende en constructieve kritiek/reacties posten, daarom trek ik me een hoop van deze domme kortzichtige reacties niet aan eigenlijk.
if($person=='noob'){header('location:http://www.w3schools.com' );}
  † In Memoriam † maandag 19 juli 2004 @ 00:43:51 #10
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_20712759
quote:
Op maandag 19 juli 2004 00:33 schreef Apekoek het volgende:
Graag kom ik hier op fok! om mijn ideeen frustraties humor en etc. te delen. 1 woord daarover 'geweldig'. Alleen er is 1 ding waar ik mij altijd enorm aan erger.
Fokkers die blanken mega goed vinden! En zwarten toch altijd ietsje minder vinden dan de witte nederlandse melkflessen. Ik kots op dat !!!
Generaliseren -3.
  maandag 19 juli 2004 @ 00:46:33 #11
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_20712823
quote:
Op maandag 19 juli 2004 00:43 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Generaliseren -3.
nouja sommige fokkers dan, ik ben immers ook een fokker
pi_20712846
quote:
Op maandag 19 juli 2004 00:41 schreef Tuvai het volgende:
Daarom erger ik me ook verschrikkelijk als iemand direct komt met "woeh je bent een racist". Ik haat toch geen bepaalde soorten mensen gewoon omdat ze buitenlands of deel van een bepaalde groepering zijn?
Dat vind ik ook hypocriet ja. Als je zegt dat je aan bijv. fransen een hekel hebt is er niets aan de hand maar als je zegt dat je een hekel hebt aan marokkanen ben je ineens een racist. Zo hypocriet is dat. Het is niet meer dan logisch dat je over de ene bevolkingdgroep een minder goed beeld/oordeel hebt dan over een ander. Dat hoeft je nog geen racist te maken
  maandag 19 juli 2004 @ 00:48:38 #13
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_20712869
quote:
Op maandag 19 juli 2004 00:43 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Generaliseren -3.
Dat is wel erg oldschool
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  maandag 19 juli 2004 @ 00:49:43 #14
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_20712891
quote:
Op maandag 19 juli 2004 00:41 schreef MrX1982 het volgende:
Vooral de haat van moslims tegen niet-moslims neemt steeds grotere vormen aan. Dan kan ik reacties zoals hierboven best begrijpen. Het is niet dat ik ze goedkeur maar begrijpen doe ik het wel.
Gefeliciteerd, de maak-hier-weer-een-moslim-topic-van-prijs gaat dit jaar naar u!

.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  maandag 19 juli 2004 @ 00:50:11 #15
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_20712902
Waarom gore racisten? Ik zie mezelf absoluut niet als racist, ik ga zelfs met mensen om die van buitenlandse afkomst zijn. Maar het is niet moeilijk om te bedenken waarom steeds meer blanken een antipatie krijgen tegen de gekleurde mensen. Het is namelijk zeer iritant als deze altijd op straat hangen, en altijd proberen in groepen ruzie te zoeken en te schreeuwen naar meisjes die langs lopen.

Als dit niet zou gebeuren zou Nederland er een stuk mooier uitzien, dus steek eerst je hand eens in eigen boezem en kijk hoe deze eruit komt.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  maandag 19 juli 2004 @ 00:51:58 #16
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_20712935
quote:
Op maandag 19 juli 2004 00:50 schreef Arnold_fan het volgende:
Maar het is niet moeilijk om te bedenken waarom steeds meer blanken een antipatie krijgen tegen de gekleurde mensen.
Klopt, xenofobie is niet iets van na '11 September'.
1 kernfysicus
pi_20712970
Het slaat ook nergens op om mensen te veroordelen om hun ras en het feit dat ze misbruik maken van onze sociale voorzieningen.
pi_20712988
quote:
Op maandag 19 juli 2004 00:49 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, de maak-hier-weer-een-moslim-topic-van-prijs gaat dit jaar naar u!

.
Ik maak er helemaal geen specifiek moslim-topic van ik zeg alleen maar wat ik vind op dit gebied. Die polarisatie valt toch niet te ontkennen?
  maandag 19 juli 2004 @ 00:55:31 #19
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_20713003
quote:
Op maandag 19 juli 2004 00:54 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik maak er helemaal geen specifiek moslim-topic van ik zeg alleen maar wat ik vind op dit gebied. Die polarisatie valt toch niet te ontkennen?
Nee, dat klopt, maar de zin kwam nogal... uitdagend over.
1 kernfysicus
pi_20713008
Ik heb een Antilliaanse vriendin, hiervoor een Surinaamse en daarvoor een Nigeriaanse. Maar ik heb een enorme hekel aan de meeste moslims, dus ook niet aan allemaal, ik ken er zelfs een paar die vrienden van me zijn. Jij bent het persoon die mij als een rascist ziet, maar eigenlijk zijn er gewoon stereo-types waar ik enorm op kots: (onterechte) Uitkeringstrekkers, Islamieten die de Islam helemaal geweldig vinden en mij een ongelovige hond noemen, en dikke mensen die anderen afzeiken op hun levensstijl.

Als ik daar een bericht over zie op Fok! geef ik mijn ongezouten mening, en aangezien we hier niet in een Islamitische heilstaat leven, mag dat. Ik ben geen rascist maar een realist.

En ik noem het beestje bij zijn naam, een goede naam voor jou: Hypocriet! (maar dat wist je al, en anderen ook, zie boven)
ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
pi_20713040
quote:
Op maandag 19 juli 2004 00:55 schreef Mr.Spock het volgende:
Ik heb een Antilliaanse vriendin, hiervoor een Surinaamse en daarvoor een Nigeriaanse. Maar ik heb een enorme hekel aan de meeste moslims, dus ook niet aan allemaal, ik ken er zelfs een paar die vrienden van me zijn. Jij bent het persoon die mij als een rascist ziet, maar eigenlijk zijn er gewoon stereo-types waar ik enorm op kots: (onterechte) Uitkeringstrekkers, Islamieten die de Islam helemaal geweldig vinden en mij een ongelovige hond noemen, en dikke mensen die anderen afzeiken op hun levensstijl.

Als ik daar een bericht over zie op Fok! geef ik mijn ongezouten mening, en aangezien we hier niet in een Islamitische heilstaat leven, mag dat. Ik ben geen rascist maar een realist.

En ik noem het beestje bij zijn naam, een goede naam voor jou: Hypocriet! (maar dat wist je al, en anderen ook, zie boven)
if($person=='noob'){header('location:http://www.w3schools.com' );}
pi_20713079
En gelukkig hebben we hier in Nederland vrijheid van meninsuiting.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 19 juli 2004 @ 01:00:12 #23
39059 QOnline
Jolijt alom
pi_20713096
quote:
Op maandag 19 juli 2004 00:55 schreef Mr.Spock het volgende:

Way to go, goed verwoord. Hypocriet gezever ook altijd.
pi_20713105
quote:
Op maandag 19 juli 2004 00:59 schreef Beach het volgende:
En gelukkig hebben we hier in Nederland vrijheid van meninsuiting.
Niet oneindig, en op Fok! zeker niet.
pi_20713159
quote:
Op maandag 19 juli 2004 01:00 schreef QOnline het volgende:

[..]

Way to go, goed verwoord. Hypocriet gezever ook altijd.
Ben je het eens met de reacties op het nieuwsbericht die in de openingspost staan dan ? Want daar gaat het geloof ik over. D'r is denk ook niemand die fan is van rellende kutmarokkaantjes, dus dat gedeelte van realisme kunnen we denk ik wel overslaan. Het gaat hier over racistische reacties, niet over kortzichtige. Hoewel er wel een overlap is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')