quote:Ik ben voor Nederland voor Nederlanders. Blanken dus. Maakt mij dat een racist? Ik dacht 't niet..
quote:het moge duidelijk zijn dat hij een goed streven beaamt echter blond & blauw vind ik ook weer een beetje overdreven. alleen blank is goed genoeg
Hier kan ik dus echt niet tegen, zelf heb ik veel donkere mensen waar ik mee om ga en lief heb! donker of blank, wat maakt het uit! het gaat om de mens zelf, hoe de desbetreffende persoon is en wat je er mee deelt.quote:Hoewel ik zelf ook niet bestempeld zou kunnen worden als zijnde "Ariër" vind ik dit wel een goede stap. Dat vooral omdat de bastaardrassen voor veel mensen een doorn in het oog zijn.
hoezo laat je dat in het midden? dus je geeft aan dat je eventueel wel wat voelt voor racistische ideeen.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:35 schreef Beach het volgende:
Ieder zn meug.
Niet alles is nou eenmaal goed in deze wereld.
Ik laat trouwens in het midden of ik wel of geen racist ben![]()
Generaliseren -3.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:33 schreef Apekoek het volgende:
Graag kom ik hier op fok! om mijn ideeen frustraties humor en etc. te delen. 1 woord daarover 'geweldig'. Alleen er is 1 ding waar ik mij altijd enorm aan erger.
Fokkers die blanken mega goed vinden! En zwarten toch altijd ietsje minder vinden dan de witte nederlandse melkflessen. Ik kots op dat!!!
nouja sommige fokkers dan, ik ben immers ook een fokkerquote:Op maandag 19 juli 2004 00:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Generaliseren -3.
Dat vind ik ook hypocriet ja. Als je zegt dat je aan bijv. fransen een hekel hebt is er niets aan de hand maar als je zegt dat je een hekel hebt aan marokkanen ben je ineens een racist. Zo hypocriet is dat. Het is niet meer dan logisch dat je over de ene bevolkingdgroep een minder goed beeld/oordeel hebt dan over een ander. Dat hoeft je nog geen racist te makenquote:Op maandag 19 juli 2004 00:41 schreef Tuvai het volgende:
Daarom erger ik me ook verschrikkelijk als iemand direct komt met "woeh je bent een racist". Ik haat toch geen bepaalde soorten mensen gewoon omdat ze buitenlands of deel van een bepaalde groepering zijn?
Dat is wel erg oldschoolquote:Op maandag 19 juli 2004 00:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Generaliseren -3.
Gefeliciteerd, de maak-hier-weer-een-moslim-topic-van-prijs gaat dit jaar naar u!quote:Op maandag 19 juli 2004 00:41 schreef MrX1982 het volgende:
Vooral de haat van moslims tegen niet-moslims neemt steeds grotere vormen aan. Dan kan ik reacties zoals hierboven best begrijpen. Het is niet dat ik ze goedkeur maar begrijpen doe ik het wel.
Klopt, xenofobie is niet iets van na '11 September'.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:50 schreef Arnold_fan het volgende:
Maar het is niet moeilijk om te bedenken waarom steeds meer blanken een antipatie krijgen tegen de gekleurde mensen.
Ik maak er helemaal geen specifiek moslim-topic van ik zeg alleen maar wat ik vind op dit gebied. Die polarisatie valt toch niet te ontkennen?quote:Op maandag 19 juli 2004 00:49 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, de maak-hier-weer-een-moslim-topic-van-prijs gaat dit jaar naar u!.
Nee, dat klopt, maar de zin kwam nogal... uitdagend over.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik maak er helemaal geen specifiek moslim-topic van ik zeg alleen maar wat ik vind op dit gebied. Die polarisatie valt toch niet te ontkennen?
quote:Op maandag 19 juli 2004 00:55 schreef Mr.Spock het volgende:
Ik heb een Antilliaanse vriendin, hiervoor een Surinaamse en daarvoor een Nigeriaanse. Maar ik heb een enorme hekel aan de meeste moslims, dus ook niet aan allemaal, ik ken er zelfs een paar die vrienden van me zijn. Jij bent het persoon die mij als een rascist ziet, maar eigenlijk zijn er gewoon stereo-types waar ik enorm op kots: (onterechte) Uitkeringstrekkers, Islamieten die de Islam helemaal geweldig vinden en mij een ongelovige hond noemen, en dikke mensen die anderen afzeiken op hun levensstijl.
Als ik daar een bericht over zie op Fok! geef ik mijn ongezouten mening, en aangezien we hier niet in een Islamitische heilstaat leven, mag dat. Ik ben geen rascist maar een realist.
En ik noem het beestje bij zijn naam, een goede naam voor jou: Hypocriet! (maar dat wist je al, en anderen ook, zie boven)
Way to go, goed verwoord. Hypocriet gezever ook altijd.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:55 schreef Mr.Spock het volgende:
Ik heb een Antilliaanse vriendin, hiervoor een Surinaamse en daarvoor een Nigeriaanse. Maar ik heb een enorme hekel aan de meeste moslims, dus ook niet aan allemaal, ik ken er zelfs een paar die vrienden van me zijn. Jij bent het persoon die mij als een rascist ziet, maar eigenlijk zijn er gewoon stereo-types waar ik enorm op kots: (onterechte) Uitkeringstrekkers, Islamieten die de Islam helemaal geweldig vinden en mij een ongelovige hond noemen, en dikke mensen die anderen afzeiken op hun levensstijl.
Als ik daar een bericht over zie op Fok! geef ik mijn ongezouten mening, en aangezien we hier niet in een Islamitische heilstaat leven, mag dat. Ik ben geen rascist maar een realist.
En ik noem het beestje bij zijn naam, een goede naam voor jou: Hypocriet! (maar dat wist je al, en anderen ook, zie boven)
Niet oneindig, en op Fok! zeker niet.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:59 schreef Beach het volgende:
En gelukkig hebben we hier in Nederland vrijheid van meninsuiting.
Ben je het eens met de reacties op het nieuwsbericht die in de openingspost staan dan ? Want daar gaat het geloof ik over. D'r is denk ook niemand die fan is van rellende kutmarokkaantjes, dus dat gedeelte van realisme kunnen we denk ik wel overslaan. Het gaat hier over racistische reacties, niet over kortzichtige. Hoewel er wel een overlap is.quote:Op maandag 19 juli 2004 01:00 schreef QOnline het volgende:
[..]
Way to go, goed verwoord. Hypocriet gezever ook altijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |