abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20711357
Probleem: Vandaag verloor mijn vriendin bloed uit haar vagina toen ik haar aan het vingeren was. Ik had haar van tevoren uitgebreid opgegeild en al wat gelikt. Het kan niet de menstruatie zijn. En dat dit bloedverlies 2 weken eerder ook al het geval was lijkt mij erop duiden dat dit ook niet het maagdenvlies zijn dat brak.. Ze is ter verduidelijking nog wel maagd.
Kan het zijn dat ik misschien iets open heb gekrast? Of misschien te hard gedaan? Dit lijkt me overigens sterk omdat ze geen pijn oid had gevoeld. Opmerkelijk vind ik ook dat het elke keer voorkwam als k haar van te voren had gebefd
Enig idee wat er hier aan de hand is iemand?

b.v.d!
JOHNNY HEITINGA
pi_20711624
Link met handige info!
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_20711667
het lijkt mij dat toch haar maagdevlies een beetje gescheurd was de laatste keer en nu wat meer losgekomen is ik heb dat zelf ook eens mee gemaakt de eerste keer met penis in vagina kontakt heeft ze niet gebloed een paar dagen later met een vrijpartij gevingerd en gebefd en alles zt daarna onder het bloed en zij had er toen niks van gevoeld is dus niet iets om je zoregn over te maken succes
TvdL
pi_20711679
misschien is ze toch wel ongesteld en vind ze het wel kinky als je haar dan beft
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_20711712
quote:
  • Als je zonder condoom hebt geneukt, kan bloed wijzen op een geslachtsziekte. Eén van de symptomen van bijvoorbeeld chlamydia en gonorroe is bloedverlies bij het neuken.
  • Verder kan bloedverlies wijzen op iets onschuldigs als een poliep, maar ook op ernstige ziekten, zoals kanker.
  • Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
    Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
    pi_20711724
    quote:
    Op zondag 18 juli 2004 23:52 schreef Kluupkluup het volgende:
    Link met handige info!
    Er zijn verschillende redenen waarom je tussen je menstruaties door bloed kunt verliezen:
    · Je kunt een doorbraakbloeding hebben als je voor het eerst de pil gebruikt.
    · Als er voor het eerst iets in je vagina komt (vingers, een tampon, een dildo of penis), kan het randje weefsel rond de ingang van je vagina wat inscheuren. Dit kan wat bloeden.
    · Als je zonder condoom hebt geneukt, kan bloed wijzen op een geslachtsziekte. Eén van de symptomen van bijvoorbeeld chlamydia en gonorroe is bloedverlies bij het neuken.
    · Verder kan bloedverlies wijzen op iets onschuldigs als een poliep, maar ook op ernstige ziekten, zoals kanker.
    pi_20711761
    Niet geheel onbelangrijk
    Ohw en dit stond er ook nog onder:

Heb je last van tussentijds bloedverlies en heeft dit niet te maken met het maagdenvlies of pilgebruik, ga dan zo snel mogelijk naar je huisarts. Laat onderzoeken wat er aan de hand is. Stel dit niet uit!
    pi_20711777
    quote:
    Op zondag 18 juli 2004 23:57 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Er zijn verschillende redenen waarom je tussen je menstruaties door bloed kunt verliezen:
    · Je kunt een doorbraakbloeding hebben als je voor het eerst de pil gebruikt.
    · Als er voor het eerst iets in je vagina komt (vingers, een tampon, een dildo of penis), kan het randje weefsel rond de ingang van je vagina wat inscheuren. Dit kan wat bloeden.
    · Als je zonder condoom hebt geneukt, kan bloed wijzen op een geslachtsziekte. Eén van de symptomen van bijvoorbeeld chlamydia en gonorroe is bloedverlies bij het neuken.
    · Verder kan bloedverlies wijzen op iets onschuldigs als een poliep, maar ook op ernstige ziekten, zoals kanker.
    dat bedoelde ik eigenlijk
    TvdL
    pi_20711952
    Bloeden gebeurd wel vaker als ze nog maagd is tijdens vingeren ed. had ik met mijn vriendin ook toen ze nog maagd was. Af en toe zat er toen een btje bloed aan mijn vingers. Als ze eenmaal ontmaagd is zal dat waarschijnlijk niet meer zomaar gebeuren, bij mijn vriendin niet althans.

Als het goed is heeft ze nog steeds een maagdenvlies, als jij dan met je vingers naar binnengaat en daarbij langs de rand tegen het maagdenvlies aanduwt zal het kunnen dat er scheurtjes ontstaan waardoor het gaat bloeden. Dit is gewoon normaal, niets om je zorgen over te maken.

[ Bericht 33% gewijzigd door Quorian op 19-07-2004 00:11:40 (Extra info) ]
    pi_20711959
    je moet je nagels knippen
    pi_20721492
    Wat onzin verwijdert, kom op mensen, dit is een serieuse vraag, ga er dan ook serieus mee om...

TS, je hebt geen lange of brokkelige nagels???
    Daarmee kan je iemand openhalen, dat doet vaak geen pijn gek genoeg...

Verder zou ik het ook niet z snel weten. mocht het nog een keer gebeuren(na rust van een week...) dan zou ik zeer zeker naar de dokter gaan...
    Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
    pi_20729236
    Geen lange nagels nee...
    JOHNNY HEITINGA
      maandag 19 juli 2004 @ 20:48:27 #13
    83791 White_Wolf
    The devil made me do it
    pi_20729785
    quote:
    Op maandag 19 juli 2004 20:26 schreef Camplo het volgende:
    Geen lange nagels nee...
    Als je haar beft, bijt je haar dan ook?
    "For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
    pi_20730018
    quote:
    Op maandag 19 juli 2004 20:48 schreef White_Wolf het volgende:

[..]

Als je haar beft, bijt je haar dan ook?
    Wat een...apart...idee
    pi_20730141
    Gewoon een watje er in en vroegjes onder de wol. Eventueel een licht pijnstillertje of een mok warme melk.
    pi_20739066
    Het komt van binnenin ergens, wijsneuz. @ white wolf. Zo'n fresh virgin als jij weet daar nix van, want dan zou je wel weten dat je daar niet KAN bijten...
    JOHNNY HEITINGA
      dinsdag 20 juli 2004 @ 11:22:32 #17
    88360 kleinmeiske
    Tja, het is een gave ...
    pi_20739152
    Als ze wel aan de pil is, dan kan het ook daar aan liggen. De baarmoedermond kan dan wel eens wat gevoeliger zijn (is niet constant zo, ligt eraan in welke week ze zit). Dit is verder niet gevaarlijk of zo.
    Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
      dinsdag 20 juli 2004 @ 13:03:17 #18
    83791 White_Wolf
    The devil made me do it
    pi_20741346
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2004 11:18 schreef Camplo het volgende:
    Het komt van binnenin ergens, wijsneuz. @ white wolf. Zo'n fresh virgin als jij weet daar nix van, want dan zou je wel weten dat je daar niet KAN bijten...
    Er van uitgaande dat jij weet hoe je moet beffen..
    "For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')