en REMY ziet er ook niet slecht uitquote:Op vrijdag 17 september 2004 23:49 schreef Varr het volgende:
Jah dat vraag ik me ook nog steeds af, micheal mcdonald (bekend in K1) lijkt ook net een bodybuilder, geweldig lichaam maar is een kickboxer.
Maar een kickboxer heeft uithoudingsvermogen nodig.... Dat zijn toch langzame spiervezels.quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:56 schreef Najra het volgende:
Nou het is heel simpel. Met gewichttraining train je niet de langzame spiervezels, eerder het omgekeerde.
Ik train mn benen ook wel mee hoor, wees maar niet bang. Maar mn benen hoeven niet perse er onwijs gespierd uit te zien. Ik snap dat je voor het beste resultaat ook je benen moet trainen, dus dat zal ik ook zeker doen!!quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:36 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Waarom geen benen?
als ik een oefening heel snel wil uitvoeren wel ja. Dan zou ik binnen 10 seconden 10 keer bankdrukken doen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:56 schreef Najra het volgende:
Nou het is heel simpel. Met gewichttraining train je niet de langzame spiervezels, eerder het omgekeerde.
zoals?quote:Op zondag 19 september 2004 16:10 schreef Najra het volgende:
Het lijkt me verstandig als je in de eerste plaats niet allerlei zaken bij een post gaat verzinnen die helemaal niet genoemd worden.
Je kunt toch explosieve herhalingen doen?quote:Op zondag 19 september 2004 15:42 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
als ik een oefening heel snel wil uitvoeren wel ja. Dan zou ik binnen 10 seconden 10 keer bankdrukken doen bijvoorbeeld.
Daarmee krijg ik echter niet bepaald grotere spieren, of houd ik ze ook maar enigzins op het zelfde niveau als wat ik nu heb, en daar ging het me nou juist om.
Lijkt me verstandig om maar ff te wachten op Mr J...
De uitstoot mag wel explosief (snel) zijn. Zakken mag iets langzamer.quote:Op zondag 19 september 2004 15:42 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
als ik een oefening heel snel wil uitvoeren wel ja. Dan zou ik binnen 10 seconden 10 keer bankdrukken doen bijvoorbeeld.
Daarmee krijg ik echter niet bepaald grotere spieren, of houd ik ze ook maar enigzins op het zelfde niveau als wat ik nu heb, en daar ging het me nou juist om.
Lijkt me verstandig om maar ff te wachten op Mr J...
Ga uit van je eigen kracht en grijp niet te snel naar creatine. Als je na een tijdje op een plateau zit en niet meer omhoog gaat met gewichten dan kan ik het je aanraden, maar anders niet.quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:10 schreef Firefly18 het volgende:
Wat ik me afvroeg na het lezen van een foldertje over allerlei preparaten.
Heeft het zin om creatine en dat soort dingen te nemen als je 2 keer in de week fitniss(krachttraining) en 2 keer basketbalt(meer conditie)???
Zoja welke zijn dan iets voor uithoudingsvermogen en dat ik wat meer spiermassa aankom.....
2.00m is en 83kg weegt.....
http://fitnessnet.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=8532 --> TIP!quote:[..]
Explosief trainen is ook een belangrijke factor. Door tijdens het concentric gedeelte van je training (het wegduw of optil gedeelte van de rep) het gewicht explosief om hoog te brengen heb je veel kracht nodig en daarmee spreek je de grote motorunits en jawel de type 2B vezels aan.
[..]
ok en voor aanvulling van eiwitten enzovoorts??quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ga uit van je eigen kracht en grijp niet te snel naar creatine. Als je na een tijdje op een plateau zit en niet meer omhoog gaat met gewichten dan kan ik het je aanraden, maar anders niet.
TRAIN ALS EEN BEESTquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:58 schreef Firefly18 het volgende:
[..]
ok en voor aanvulling van eiwitten enzovoorts??
Trouwens ik word zowiezo niet dik van eten daarom doe ik dus ook fitnissen, maar het schiet zowiezo niet zo heel erg op ik voel me wel sterker, maar qua hoe het eruit ziet zeg maar is het verschil echt vrijwel niks.
Ik vroeg me af of dat misschien zoiets een oplossing/hulpmiddel is omdat ook te veranderen....
ook door wat ik gelezen had van dat vocht vasthouden......
zoas als J. hierboven al zegt koop een pot WHEY-Eiwit. Dit zorgt voor spiergroei + herstelquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:28 schreef Firefly18 het volgende:
ok, maar dan nog om er wat gespierder uit te zien(voller), want met krachttraining lijkt het niet die richting op te gaan......
daar nog tips of tricks voor??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |