abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22024112
ik ben weer begonnen met boksen, nadat ruim een jaar lang dit niet meer gedaan. Nou heb ik in die tussentijd flink aan het gewichten gezeten en ook redelijk wat spiermassa erbij gekweekt.
Echt veel groter hoef ik niet te worden, maar ik wil het wel graag behouden zoals het nu is, en daarom wil ik graag 2x in de week erbij fitnessen.

Maar nou vraag ik me af of dit wel nut heeft, aangezien ik bij boksen vooral snelle spiervezels kweek en bij fitness juist de langzamere. Het lijkt me dat dit niet goed samengaat, maar wat ik me dan weer afvraag is hoe bijvoorbeeld mike tyson zo'n lichaam heeft verkregen. Want dat was wel een gespierde m*therf*ck*r

Ik boks trouwens op dinsdag en op donderdag. allebij in de ochtend. Misschien dat er ook nog vrijdagavond bij komt.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  vrijdag 17 september 2004 @ 23:49:52 #92
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_22029282
Jah dat vraag ik me ook nog steeds af, micheal mcdonald (bekend in K1) lijkt ook net een bodybuilder, geweldig lichaam maar is een kickboxer.

Plaatje.

[ Bericht 51% gewijzigd door Varr op 17-09-2004 23:59:25 ]
  vrijdag 17 september 2004 @ 23:56:05 #93
56951 Najra
---------------
pi_22029436
Nou het is heel simpel. Met gewichttraining train je niet de langzame spiervezels, eerder het omgekeerde.
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_22029503
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 23:49 schreef Varr het volgende:
Jah dat vraag ik me ook nog steeds af, micheal mcdonald (bekend in K1) lijkt ook net een bodybuilder, geweldig lichaam maar is een kickboxer.
en REMY ziet er ook niet slecht uit
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zaterdag 18 september 2004 @ 00:01:49 #95
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_22029561
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 23:56 schreef Najra het volgende:
Nou het is heel simpel. Met gewichttraining train je niet de langzame spiervezels, eerder het omgekeerde.
Maar een kickboxer heeft uithoudingsvermogen nodig.... Dat zijn toch langzame spiervezels.
pi_22032753
maar er moet ook kracht achter zit anders mep je niemand krokkie
ALL THE TIME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_22041498
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 10:36 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Waarom geen benen?
Ik train mn benen ook wel mee hoor, wees maar niet bang. Maar mn benen hoeven niet perse er onwijs gespierd uit te zien. Ik snap dat je voor het beste resultaat ook je benen moet trainen, dus dat zal ik ook zeker doen!!
Forza Ferrari!
pi_22059202
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 23:56 schreef Najra het volgende:
als ik een oefening heel snel wil uitvoeren wel ja. Dan zou ik binnen 10 seconden 10 keer bankdrukken doen bijvoorbeeld.
Daarmee krijg ik echter niet bepaald grotere spieren, of houd ik ze ook maar enigzins op het zelfde niveau als wat ik nu heb, en daar ging het me nou juist om.

Lijkt me verstandig om maar ff te wachten op Mr J...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  zondag 19 september 2004 @ 16:10:00 #99
56951 Najra
---------------
pi_22059729
Het lijkt me verstandig als je in de eerste plaats niet allerlei zaken bij een post gaat verzinnen die helemaal niet genoemd worden.
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  zondag 19 september 2004 @ 16:12:47 #100
56951 Najra
---------------
pi_22059783
Ik heb zelf ook een vraag:

Wie weet er een goede saus voor bij de kipfilet? Dus iets wat niet bol staat van de suikers of vetten maar toch enigszins te pruimen is
pi_22059905
kerrie kruiden
  zondag 19 september 2004 @ 16:23:57 #102
56951 Najra
---------------
pi_22060037
Ik bedoel niet een saus voor bij de warme maaltijd. De kipfilet komt koud uit de koelkast.
pi_22060079
en zo eet je dat? respect. kameraad van mij drinkt elke dag eieren + 1 dooier. vind ie nu zelfs lekker na 3 jaar.
  zondag 19 september 2004 @ 16:34:39 #104
56951 Najra
---------------
pi_22060249
Respect
Hoezo koude kipfilet is best goed te eten, alleen een beetje droog (vandaar de saus).

Ik heb vroeger wel eens liquid whey amino geprobeerd. Respect als je dat kan volhouden, of uberhaupt twee flessen leeg krijgt.
pi_22069357
quote:
Op zondag 19 september 2004 16:10 schreef Najra het volgende:
Het lijkt me verstandig als je in de eerste plaats niet allerlei zaken bij een post gaat verzinnen die helemaal niet genoemd worden.
zoals?
  maandag 20 september 2004 @ 00:30:18 #106
56951 Najra
---------------
pi_22071727
Je hele onzin praat over een oefening (belachelijk) snel uitvoeren. Nergens heb ik dat genoemd.
pi_22075335
....
ik zou ook moe van mezelf worden als ik zo dom zou zijn.
  maandag 20 september 2004 @ 10:25:06 #108
56951 Najra
---------------
pi_22076237
Zo zo nog met beledigingen gaan strooien ook nog.
Goed zoek het dan maar uit he.

pi_22076423
quote:
Op zondag 19 september 2004 15:42 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

als ik een oefening heel snel wil uitvoeren wel ja. Dan zou ik binnen 10 seconden 10 keer bankdrukken doen bijvoorbeeld.
Daarmee krijg ik echter niet bepaald grotere spieren, of houd ik ze ook maar enigzins op het zelfde niveau als wat ik nu heb, en daar ging het me nou juist om.

Je kunt toch explosieve herhalingen doen?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 20 september 2004 @ 10:47:08 #110
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_22076564
quote:
Op zondag 19 september 2004 15:42 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

De uitstoot mag wel explosief (snel) zijn. Zakken mag iets langzamer.

Gewichtstraining voor een vechtsporter is vaak anders dan voor een bb'er. Hoger aantal reps, en snellere uitvoering.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_22108334
Wat ik me afvroeg na het lezen van een foldertje over allerlei preparaten.
Heeft het zin om creatine en dat soort dingen te nemen als je 2 keer in de week fitniss(krachttraining) en 2 keer basketbalt(meer conditie)???
Zoja welke zijn dan iets voor uithoudingsvermogen en dat ik wat meer spiermassa aankom.....

2.00m is en 83kg weegt.....
-
  dinsdag 21 september 2004 @ 17:27:25 #112
19479 Mr.J
pi_22108695
Iets beter op je voeding letten zal denk ik eerder voor de hand liggen.
pi_22108705
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 17:10 schreef Firefly18 het volgende:
Wat ik me afvroeg na het lezen van een foldertje over allerlei preparaten.
Heeft het zin om creatine en dat soort dingen te nemen als je 2 keer in de week fitniss(krachttraining) en 2 keer basketbalt(meer conditie)???
Zoja welke zijn dan iets voor uithoudingsvermogen en dat ik wat meer spiermassa aankom.....

2.00m is en 83kg weegt.....
Ga uit van je eigen kracht en grijp niet te snel naar creatine. Als je na een tijdje op een plateau zit en niet meer omhoog gaat met gewichten dan kan ik het je aanraden, maar anders niet.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
  dinsdag 21 september 2004 @ 17:30:39 #114
19479 Mr.J
pi_22108767
Explosief is dus wel aan te raden:
quote:
[..]

Explosief trainen is ook een belangrijke factor. Door tijdens het concentric gedeelte van je training (het wegduw of optil gedeelte van de rep) het gewicht explosief om hoog te brengen heb je veel kracht nodig en daarmee spreek je de grote motorunits en jawel de type 2B vezels aan.

[..]
http://fitnessnet.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=8532 --> TIP!
pi_22109422
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 17:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Ga uit van je eigen kracht en grijp niet te snel naar creatine. Als je na een tijdje op een plateau zit en niet meer omhoog gaat met gewichten dan kan ik het je aanraden, maar anders niet.
ok en voor aanvulling van eiwitten enzovoorts??

Trouwens ik word zowiezo niet dik van eten daarom doe ik dus ook fitnissen, maar het schiet zowiezo niet zo heel erg op ik voel me wel sterker, maar qua hoe het eruit ziet zeg maar is het verschil echt vrijwel niks.
Ik vroeg me af of dat misschien zoiets een oplossing/hulpmiddel is omdat ook te veranderen....
ook door wat ik gelezen had van dat vocht vasthouden......
-
  dinsdag 21 september 2004 @ 18:13:54 #116
19479 Mr.J
pi_22109746
Eiwitten zie ik zelf meer als voeding dan als supp, dus dat kan je wel doen.
pi_22109997
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 17:58 schreef Firefly18 het volgende:

[..]

ok en voor aanvulling van eiwitten enzovoorts??

Trouwens ik word zowiezo niet dik van eten daarom doe ik dus ook fitnissen, maar het schiet zowiezo niet zo heel erg op ik voel me wel sterker, maar qua hoe het eruit ziet zeg maar is het verschil echt vrijwel niks.
Ik vroeg me af of dat misschien zoiets een oplossing/hulpmiddel is omdat ook te veranderen....
ook door wat ik gelezen had van dat vocht vasthouden......
TRAIN ALS EEN BEEST Pak lekker zwaar en gewoon blijven trainen. Ik had hetzelfde als jou en ik ben in 1 jaar tijd flink aangekomen (spier). Je moet ook niet dik worden je moet gespierd worden ;-)
pi_22110051
ok, maar dan nog om er wat gespierder uit te zien(voller), want met krachttraining lijkt het niet die richting op te gaan......

daar nog tips of tricks voor??
-
pi_22110083
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 18:28 schreef Firefly18 het volgende:
ok, maar dan nog om er wat gespierder uit te zien(voller), want met krachttraining lijkt het niet die richting op te gaan......

daar nog tips of tricks voor??
zoas als J. hierboven al zegt koop een pot WHEY-Eiwit. Dit zorgt voor spiergroei + herstel

en train serieus en hard. train goed overleg anders even met iemand op de gym. en als je vragen hebt vraag het ook gewoon bij de gym zelf, iederen wil helpen en veel mensen veel meningen.
pi_22134949
ik heb veel geleerd van de musscle-fitness krantjes. oke, niet van de dieten want die lui staan op en vreten 15 eieren enzo. maar er staan af en toe goede oefeningen in en tips om te groeien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')