quote:Op zondag 18 juli 2004 23:51 schreef kastanova het volgende:
WTFIk ben zelf goddomme ook aan het twijfelen!
quote:Op zondag 18 juli 2004 23:51 schreef kastanova het volgende:
WTFIk ben zelf goddomme ook aan het twijfelen!
Ik gok als Kasta aan 't twijfelen gaat is 't ook een volslagen verassing voor hem.quote:Op zondag 18 juli 2004 23:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je bent het![]()
iemand een face-on-face-componeer-proggie
Helemaal niet! Die rode slip ligt al bij elcastel.quote:Op zondag 18 juli 2004 23:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nijlpaard!
Die krijg ik nog steeds Muus!
Nee, geen soep, n.a.v. Dingen waar je je pik NIET in moet stoppen... zocht ik op 'travestiet' en daar stond die foto tussen.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:02 schreef kastanova het volgende:
Maarreuh, Static, is het een soep of moet ik echt maar eens zien te achterhalen of ik een geheime broer/zus heb
Onbetrouwbaar kutvolk die modsquote:Op maandag 19 juli 2004 00:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Helemaal niet! Die rode slip ligt al bij elcastel.. Uitgewoond en riekend zelfs.
.
nee, hier klets je je niet meer uit darlingquote:Op maandag 19 juli 2004 00:02 schreef kastanova het volgende:
Maarreuh, Static, is het een soep of moet ik echt maar eens zien te achterhalen of ik een geheime broer/zus heb
Naja, vage shit dan, ik zie zelf namelijk ook duidelijk de overeenkomstenquote:Op maandag 19 juli 2004 00:04 schreef static het volgende:
Nee, geen soep, n.a.v. Dingen waar je je pik NIET in moet stoppen... zocht ik op 'travestiet' en daar stond die foto tussen.
*gnifffel*
quote:Op maandag 19 juli 2004 00:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
nee, hier klets je je niet meer uit darling![]()
En van alle topics bedenk je je dat ineens in DIT topic met DIE foto in de OP.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:05 schreef Jerruh het volgende:
ik wil MUUS
ik ben nu over die verlegenheid heen.
quote:Op maandag 19 juli 2004 00:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
nee, hier klets je je niet meer uit darling![]()
quote:Xennia zegt:
maak je geen zorgen, ik heb je nog steeds nodig voor de afwas en de seks
Jij bent onbetrouwbaar! Jij wilt alsnog die bananen en die foto terwijl je die slip niet eens meer hebt!quote:Op maandag 19 juli 2004 00:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Onbetrouwbaar kutvolk die mods
Was jij vroeger een man dan?quote:Op maandag 19 juli 2004 00:07 schreef MUUS het volgende:
En van alle topics bedenk je je dat ineens in DIT topic met DIE foto in de OP..
Moet ik nu aan mezelf gaan twijfelen? Ja he?.
ik heb hem helemaal niet binnen gehengeld. Hij voegde me toe op msn nadat ik een topic over hoe je mijn rode kanten stringetjes het beste kunt wassen had geopend. Oh.. wachtquote:Op maandag 19 juli 2004 00:05 schreef What het volgende:
Ik vind het vooral erg voor Xennia.![]()
Kasta binnengehengeld, helemaal feeling good about yourself, kom je thuis, zit 'ie in je ondergoed op de bank.
misschien moet dit topic naar R&Pquote:Op maandag 19 juli 2004 00:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, vage shit dan, ik zie zelf namelijk ook duidelijk de overeenkomsten.
En ik heb een verdomd slecht geheugen, maar zoiets als dit zou ik me toch wel herinneren lijkt me...
Hij is te koop.quote:Op maandag 19 juli 2004 00:08 schreef MUUS het volgende:
Jij bent onbetrouwbaar! Jij wilt alsnog die bananen en die foto terwijl je die slip niet eens meer hebt!.
quote:Op maandag 19 juli 2004 00:09 schreef Xennia het volgende:
ik heb hem helemaal niet binnen gehengeld. Hij voegde me toe op msn nadat ik een topic over hoe je mijn rode kanten stringetjes het beste kunt wassen had geopend. Oh.. wacht![]()
Nee, nu, na 2 maanden wachten op jou niet meer nee!quote:Op maandag 19 juli 2004 00:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jij bent onbetrouwbaar! Jij wilt alsnog die bananen en die foto terwijl je die slip niet eens meer hebt!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |