ik vermoed Alexandra, of moet ik zeggen Alexander? Het is haar huisquote:Op zondag 18 juli 2004 20:10 schreef GizartFRL het volgende:
Blijft de vraag: wie van zijn "vriendinnen" heeft die foto gemaakt?
Welke verschillenquote:Op zondag 18 juli 2004 18:45 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Zoek de verschillen!![]()
![]()
hier zit een luchtje aanquote:Op zondag 18 juli 2004 20:12 schreef elcastel het volgende:
Krijg nou een anus en ik had vanmorgen een rode slip (gebruikt en opgerekt) in mijn brievenbus..
Als die veter inderdaad het epicentrum heeft bereikt zijn de rapen gaar. Ik heb nog niet goed geroken, beschamend i know ......quote:Op zondag 18 juli 2004 20:17 schreef Xennia het volgende:
hier zit een luchtje aan
Cool, post op zondag.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:12 schreef elcastel het volgende:
Krijg nou een anus en ik had vanmorgen een rode slip (gebruikt en opgerekt) in mijn brievenbus..
Ik laat dat altijd in het midden,quote:Op zondag 18 juli 2004 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Cool, post op zondag.
Je hebt een stalker... stalkster...
Ik weet nooit hoe ik trafo's moet aanspreken
quote:Op zondag 18 juli 2004 20:27 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik laat dat altijd in het midden,.
"hé..."quote:Op zondag 18 juli 2004 20:27 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik laat dat altijd in het midden,.
[het]quote:Op zondag 18 juli 2004 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
"hé..."
Ja dank je, wij nu ookquote:Op zondag 18 juli 2004 20:31 schreef Xebrozius het volgende:
Geweldig, nu zal altijd de gedachte in mijn hoofd zijn als Kasta iemand afzeikt op fok, "zou hij nu een panty aanhebben?"
En ; "Krijgt hij zo geen last van zijn ballen?"
Ho ho ho, niet zo snel aan je conclusie trekken jij. We hebben slechts foto's, getuigenverklaringen en andere bewijzen.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:31 schreef Xebrozius het volgende:
Geweldig, nu zal altijd de gedachte in mijn hoofd zijn als Kasta iemand afzeikt op fok, "zou hij nu een panty aanhebben?"
"Steekt zijn beenhaar door zijn netpanty?"quote:Op zondag 18 juli 2004 20:31 schreef Xebrozius het volgende:
"Haalt hij ook met zijn wijsvingers zijn badkap uit zijn bilspleet ?"quote:Op zondag 18 juli 2004 20:34 schreef MUUS het volgende:
"Steekt zijn beenhaar door zijn netpanty?"
"Komt zijn zak niet onder die minirok uit"
"Zou zijn pruik nu erg jeuken?"
Things will never be the same...
"En ruikt hij daarna aan zijn wijsvingers?"quote:Op zondag 18 juli 2004 20:35 schreef elcastel het volgende:
[..]
"Haalt hij ook met zijn wijsvingers zijn badkap uit zijn bilspleet ?"
neequote:Op zondag 18 juli 2004 20:35 schreef Xebrozius het volgende:
Xennia, hebben jullie parket daar?
jaquote:Op zondag 18 juli 2004 20:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
"En ruikt hij daarna aan zijn wijsvingers?"
Mooi zo, dan dempt het tapijt het tikkende geluid van zijn pumps.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |