Is het je niet opgevallen dat hij soms raar deed dan?quote:Op zondag 18 juli 2004 19:21 schreef static het volgende:
Kasta toch. Nooit achter je gezocht.![]()
quote:Op zondag 18 juli 2004 19:22 schreef Dance-Commander het volgende:
de deceptie... dus dat deed ie tijdens z'n bans...
Wie had dat nou gedacht...quote:Op zondag 18 juli 2004 19:22 schreef Dance-Commander het volgende:
de deceptie... dus dat deed ie tijdens z'n bans...
ja en dat zomaar op jouw leren bank en voor de raamdecoratiequote:Op zondag 18 juli 2004 19:48 schreef Xennia het volgende:
hij heeft heel wat uit te leggen als hij weer thuis komt![]()
nee, dat is bij een ''vriendin'' van hem thuisquote:Op zondag 18 juli 2004 19:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja en dat zomaar op jouw leren bank en voor de raamdecoratie
Ben je hier zeker van ?quote:Op zondag 18 juli 2004 19:52 schreef Xennia het volgende:
nee, dat is bij een ''vriendin'' van hem thuis
Vooral nu je weet waarom je ondergoed mist.quote:Op zondag 18 juli 2004 19:48 schreef Xennia het volgende:
hij heeft heel wat uit te leggen als hij weer thuis komt![]()
op dit moment ben ik helemaal nergens meer zeker van. Je weet wel.. vaste grond onder je voeten verliezen..quote:Op zondag 18 juli 2004 19:56 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ben je hier zeker van ?
Inderdaad, want ik had met de combinatie naaktfoto van MUUS en bananen wel wat anders leuks verzonnen.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:04 schreef MUUS het volgende:
Nou ja, dat moet hij zelf maar even uitleggen..
hij zei altijd dat ik dat toch niet nodig had?quote:Op zondag 18 juli 2004 20:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Vooral nu je weet waarom je ondergoed mist.
Vijf bananen maar? Z'n tarieven zijn gedaald of was het een vriendprijsje?quote:Op zondag 18 juli 2004 20:04 schreef MUUS het volgende:
Hij is er mee gestopt!
Hij wilde een tijd geleden namelijk al van zijn lingerie af en hij zou mij een rode slip sturen als ik hem vijf bananen zou sturen en een naaktfoto van mijn....
die rode stond hem juist het leukst, alleen jammer van die touwtjes tussen zijn billenquote:Op zondag 18 juli 2004 20:04 schreef MUUS het volgende:
Hij is er mee gestopt!
Hij wilde een tijd geleden namelijk al van zijn lingerie af en hij zou mij een rode slip sturen als ik hem vijf bananen zou sturen en een naaktfoto van mijn....
Drijfzand....quote:Op zondag 18 juli 2004 20:06 schreef Xennia het volgende:
op dit moment ben ik helemaal nergens meer zeker van. Je weet wel.. vaste grond onder je voeten verliezen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |