Xebro lieve schat, dat zag ik ook wel, maar in dat topic post hij 'm zelf ook al!quote:Op zondag 18 juli 2004 18:47 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Link staat 2 posts onder de OP.
Bedoel je misschien jukbeenderen?quote:Op zondag 18 juli 2004 18:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Je kan het ook aan de sleutelbeenderen zien
Kasta is een trafo
nee, sleutelbeenderen, je weet wel, die dingen tussen je hals en je schouder...quote:Op zondag 18 juli 2004 18:53 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Bedoel je misschien jukbeenderen?
Nee, dan zou ik dat wel zeggen.quote:Op zondag 18 juli 2004 18:53 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Bedoel je misschien jukbeenderen?
Duhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 18 juli 2004 18:55 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
nee, sleutelbeenderen, je weet wel, die dingen tussen je hals en je schouder...
owjajoh?quote:Op zondag 18 juli 2004 18:57 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Duhhhhhhhhhhh
Aangezien bij de mannelijke Kasta er een jas/kleding voorzit. Lijkt het me een moeilijke taak om sleutelbeenderen te vergelijken. Vandaar mijn opmerking.
Bij Kasta zelf zie je juist zijn sleutelbeenderen. Bij zijn verborgen persoonlijkheid zie je het niet.quote:Op zondag 18 juli 2004 18:57 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Duhhhhhhhhhhh
Aangezien bij de mannelijke Kasta er een jas/kleding voorzit. Lijkt het me een moeilijke taak om sleutelbeenderen te vergelijken. Vandaar mijn opmerking.
Dat zeg ik. Juikbeenderen lag meer voor de hand.quote:Op zondag 18 juli 2004 18:59 schreef Rapid het volgende:
[..]
Bij Kasta zelf zie je juist zijn sleutelbeenderen. Bij zijn verborgen persoonlijkheid zie je het niet.
Da kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 18 juli 2004 19:02 schreef elcastel het volgende:
Het is zijn zus, vertel mij wat, ik ken haar.
vrij stevige baardgroei dan!quote:Op zondag 18 juli 2004 19:02 schreef elcastel het volgende:
Het is zijn zus, vertel mij wat, ik ken haar.
Vraag dat maar aan Kasta, ik praat niet over de familie.quote:Op zondag 18 juli 2004 19:06 schreef Marczilla het volgende:
Heej Elcastel.
Rijdt zijn zus op een snorfiets???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |