Hoewel het niet echt aangenaam zal aanvoelen, krijg je het zo natuurlijk wel goed schoonquote:Will Smith gebruikt geen wc-papier
Will Smith lijkt een beetje geobsedeerd geworden te zijn met persoonlijke hygiëne, en heeft een nieuwe missie: De wereld te leren natte doekjes te gebruiken om de anus mee af te vegen!
Het lijkt erop dat de filmster niet kan begrijpen waarom mensen nog steeds droog wc-papier gebruiken. Will denkt dat zijn fixatie op natte doekjes heel begrijpelijk is.
"Ik ben het type persoon die het belangrijk vindt om zulke dingen te delen. Als ik iets ervaar dat speciaal en fantastisch is, wil ik het graag met andere mensen delen", aldus Will. "Iedereen die droog wc-papier gebruikt, geeft zichzelf niet de ware self-service".
Will Smith is de hoofdrolspeler in de nieuwe SF-film I,Robot.
doe es uitleggen??quote:Op zondag 18 juli 2004 18:18 schreef V2i het volgende:
Eerste waar ik aan moest denken waren 3 schelpen en Stallone.
http://www.imdb.com/title/tt0106697/quote:Op zondag 18 juli 2004 18:20 schreef Elvislives het volgende:
[..]
doe es uitleggen??
quote:"Iedereen die droog wc-papier gebruikt, geeft zichzelf niet de ware self-service".
Thats ieewwquote:Op zondag 18 juli 2004 18:45 schreef dr.dunno het volgende:
in india is het de gewoonte alléén maar water te gebruiken, dus een pot water moet altijd naast de plee staan om een paar keer wat druppels te wapperen... sommige familieleden van me (uit de hoogste kaste nota bene) doen dat zelfs nog 20 jaar nadat ze uit india zijn geëmigreerd naar UK / canada / VS
mooi niet dat ik die pot ooit aanraak
laat staan eten door geserveerd wordenquote:Op zondag 18 juli 2004 18:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Thats ieeww
Die wil je geen hand geven.
Dat doen ze met hun linkerhand toch? Geen probleem, dusquote:Op zondag 18 juli 2004 18:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Thats ieeww
Die wil je geen hand geven.
En grootaandeelhouder van de marktleider in wet asswhipes.quote:Will Smith is de hoofdrolspeler in de nieuwe SF-film I,Robot.
Die snap ik nog steeds niet he, weet wel dat het uit demolition man komt, maar wat ze nou doen met 3 schelpenquote:Op zondag 18 juli 2004 18:18 schreef V2i het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2004 18:30 schreef N.icka het volgende:
Natte doekjes na de droge doekjes![]()
In demolition man gebruiken ze 3 schelpen in plaats van normaal WC-papier alleen laten ze (gelukkig) niet zien hoe.quote:Op maandag 19 juli 2004 11:34 schreef Markster het volgende:
[..]
Die snap ik nog steeds niet he, weet wel dat het uit demolition man komt, maar wat ze nou doen met 3 schelpen![]()
![]()
Nou, met die schelpen lijkt schrapen me de enige optie. Of misschien uitscheppen? En waarom 3?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:40 schreef V2i het volgende:
[..]
In demolition man gebruiken ze 3 schelpen in plaats van normaal WC-papier alleen laten ze (gelukkig) niet zien hoe.
Het schoot me gewoon ineens te binnen.
quote:Op zondag 18 juli 2004 18:18 schreef V2i het volgende:
Misschien moet jij dat ook aan de wereld gaan brengen, dan kan je misschien nog wel samen gaan werken met Smith!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nou, met die schelpen lijkt schrapen me de enige optie. Of misschien uitscheppen? En waarom 3?
Je kunt er ook gewoon 1 nemen en die steeds schoonmaken toch?
Mijn voorkeur: wcpapier *veeg* *kijken hoeveel het is* afhankelijk van hoeveelheid: nog een wcpapiertje *vegen & kijken* vochtig doekje *veeg&kijk* nieuw vochtig doekje *veeg&kijk* weer wcpapier tegen de al genoemde natte bilspleet. Broek optrekken, puzzelboekje opbergen, laatste blik in de pot werpen.... *FLUSH* Handen wassen. Nog een blik in de pot werpen: remsporen verwijderen.
KLAAR!
quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:38 schreef Robertje het volgende:
Hij zal wel een bruine reet hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |