quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:33 schreef yvonne het volgende:
Wat een idiote bullshit!
Np m8quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:36 schreef Croupouque het volgende:
Godzijdank zijn er vrouwenexperts als jij die dat aan leken als ik uit kunnen leggen.
Dank je wel.
Yepquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:35 schreef yvonne het volgende:
Ow, ik zie het al, studentje nog ja , dan heb je al 8767656 vrouwen gehad en weet je er alles van..
Ik ben blij dat er mensen zoals jij zijn, die het mysterie der vrouwen voor mij weten te ontrafelen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:37 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Np m8En kijk maar naar topics over wanhopige mannen die het antwoord goed kunnen gebruiken.
![]()
vrouwen ook met hun nagels op mijn rugquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:34 schreef zhe-devilll het volgende:
mannen kunnen zo vreed zijn
Heeft die opblaaspop van jou nagels?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:39 schreef Alessandro het volgende:
[..]
vrouwen ook met hun nagels op mijn rug![]()
Mijn leerzoon heel veel. Ik heb jarenlange onderzoeken gedaan in soms vies en onwaardige gebieden. Maar ik ben er eindelijk uit. Op naar mijn volgend projectquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:38 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er mensen zoals jij zijn, die het mysterie der vrouwen voor mij weten te ontrafelen.
Hoeveel vrouwen heb je 'onderzocht', voordat je tot deze briljante conclusie kwam, o leermeester?
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:39 schreef Alessandro het volgende:
[..]
vrouwen ook met hun nagels op mijn rug![]()
Ik zou graag cijfers willen zien, oh tutor.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:40 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Mijn leerzoon heel veel. Ik heb jarenlange onderzoeken gedaan in soms vies en onwaardige gebieden. Maar ik ben er eindelijk uit. Op naar mijn volgend project![]()
new edge poppen zijn dat. Ze komen binnenkort ook naar nederland. dus mannen lever je vriendin in en neem zo'n popquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heeft die opblaaspop van jou nagels?
Stoer!!!
u vreest de dingen die in de openings post genoemd worden niet??quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:43 schreef Rapid het volgende:
Wat een onzin, ik zou beiden kijken.
Ik heb genoeg cijfers en onderzoek boekjes liggen hier. Ik stuur ze je op met al mijn bevindingen en hoe ik op mijn antwoord kwam. Stap voor stap leg ik het uit in een soort dagboek wat ik bijgehouden heb.gegevens worden opgestuurd naar jouquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:42 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zou graag cijfers willen zien, oh tutor.
Dan kan ik er een stukje over schijven voor onze schoolkrant, zodat nog veel meer mensen op de hoogte gebracht kunnen worden van uw bevindingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |