heuj, mn broerquote:Op zaterdag 4 september 2004 01:16 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
1. Ik heb geen idee hoe dit beest heet.
2. Zou de voorkant van dit beestje een functie hebben? Vieze sloten o.i.d. , als een soort *sneeuwschuivertje* de weg vrijmaken?
het lijkt wel een diplocaulusquote:Op zaterdag 4 september 2004 01:16 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
1. Ik heb geen idee hoe dit beest heet.
2. Zou de voorkant van dit beestje een functie hebben? Vieze sloten o.i.d. , als een soort *sneeuwschuivertje* de weg vrijmaken?
quote:Op zaterdag 4 september 2004 02:00 schreef Jordy-B het volgende:
het lijkt wel een diplocaulus
Ik denk niet dat het fake is (hoe verklaar je dat plastic emmertje dan?)quote:maar die's al een poosje uitgestorven... Is't geen fake?
Was het maar waarquote:En als je 'm zelf gevangen hebt
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:24 schreef NorthernStar het volgende:
De zee zit ook vol met bizarre dieren.
Het slechte nieuws is dat deze jongens nu schijnbaar ook al in de noordzee voorkomenquote:Op zaterdag 4 september 2004 03:21 schreef punkgirl het volgende:
[afbeelding]
de japanse reuzencrab... dit is een jonkie.. maar en volwasse mannetje kan tot 3,8 meter worden :S
Waarschijnlijk net zoiets als de brede kop van de hamerhaai.quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:16 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
Kantjil of mouse deer.quote:Op maandag 19 juli 2004 15:49 schreef Ripley het volgende:
Hoe heten die beesten ook alweer die een kruising lijken tussen een haas en een hert?
dat is verlengsnoertje, Loederquote:Op maandag 19 juli 2004 04:09 schreef Loedertje het volgende:
En wat is dit?
[afbeelding]
Kwam hem/haar tegen op De Blauwe Feniks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |