abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 juli 2004 @ 05:13:53 #76
80615 greedkillingz
ik haat iedereen
pi_20736516
het gordeldier
-- Toen pissen plassen werd , Is het GEZEIK begonnen --
-- Therapy has taught me______ that nothing is my fault --
-- Bleeding inside a bubble of pain --
pi_20736685
quote:
Op maandag 19 juli 2004 15:14 schreef MUUS het volgende:

[..]

Verandert die kleur nou als dat beest van mood verandert? Of ben ik nou in de war?
ja. nee.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_20736711
Met deze uil ga je ook niet vrolijk een biertje drinken:

.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_20738134
Goed topic, maar wel scary Ik vind inktvissen er verschrikkelijk eng uitzien , sowieso al die vreemde zee beesten en insecten, brrr.

[ Bericht 3% gewijzigd door rena op 20-07-2004 10:35:45 ]
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_20738261
Ik vind een giraffe er toch ook behoorlijk vreemd uitzien met die lange nek en zo, het is dan wel om goed bij de bomen te kunnen, maar het ziet er toch raar uit zo'n beest, als ze bevallen blijven ze gewoon staan en smakt dat kind een end naar beneden

And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 20 juli 2004 @ 10:45:54 #81
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_20738384
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:30 schreef rena het volgende:
Ik vind inktvissen er verschrikkelijk eng uitzien
Inktvissen zijn geweldig! Ze kunnen zich door piepkleine gaten heen frommelen. In het water zijn ze elegant, op land zien ze eruit als een hoop opgekotst slijm. En waarschijnlijk gaan ze alles en iedereen overleven in de loop van de tijd.

De Vampierinktvis is trouwens een prachtig beest:

Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  dinsdag 20 juli 2004 @ 11:10:55 #82
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_20738899
Kop ik de zaag- en hamerhaai nog even in, .

---

...dass wir fliegen.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 11:39:22 #83
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_20739532
quote:
Op maandag 19 juli 2004 15:07 schreef MUUS het volgende:

[..]

Dus dat beestje wat Loedertje heeft gepost is geen windpijlhupseflupsmot, maar een kolibrievlinder. .

Hele mooie foto's van je in dat anders topic trouwens! .
De Hawk motten en kolibrievlinders lijken nogal wat op elkaar, ik ben er nu eindelijk achter hoe "de mijne" heet maar zeker als je geen foto's hebt lijkt het me moeilijk er een naampje aan te plakken.

En bedankt
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 20 juli 2004 @ 11:42:07 #84
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_20739580

een scarabee

die maken toch bolletjes van poep, eten het en leggen er hun eitjes in?

en spinnen zijn goor
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 20 juli 2004 @ 12:05:55 #85
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_20740087

Telescoopoog of Demekin
Oorsprong: China
Bouw: kort en eivormig als de sluierstaart. Ogen zijn sterk vergroot en puilen als een telescoop uit hun oogkassen en zijn naar voren gericht.
Vinnen: als de Sluierstaart.
Kleur: eenkleurig rood en zwart, tweekleurig rood-wit of driekleur.
* Telescoopogen zijn gevoelige vissen, ze moeten niet met snelle, eenvoudiger gevormde vissen in een bak gehouden worden, alleen geschikt voor het aquarium.

Hemelkijker of Chotengan
oorsprong: China.
bouw: als de Sluierstaart, maar wat langer. Ogen puilen sterk uit en zijn naar boven gericht.
Vinnen: middelmatig verlengd, staartvin gedeeld, rugvin ontbreekt.
Kleur: rood of driekleur.
* Gevoelig, warmteminnende vis, alleen geschikt voor het aquarium.

Hollandse Leeuwenkop of Oranda Shishigashira
Oorsprong: China.
Bouw: lijkt erg op Sluierstaart, maar is wat langer. De grootste vis (tot 60 cm totaal). Heeft een huidwoekering op de kop.
Vinnen: als de Sluierstaart.
Kleur: meestal eenkleurig rood, geel of zwart; er zijn ook witte Oranda's met rode stippen op iedere schub en driekleurigen.
* Warmteminnend, in de winter niet onder de 18 gr.C. Alleen voor het aquarium geschikt.

De hemelkijker vind ik ook zo'n raar beest, wel schattig
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_20740328
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:45 schreef Spindizzy het volgende:
De Vampierinktvis is trouwens een prachtig beest:

[afbeelding]
Die is idd tof...

De foto van Spindizzy is de vorm van de inktvis als er gevaar dreigt (binnenstebuiten geklapt, waardoor de punten/tanden aan de armen naar buiten staan...)

Dit is de normale vorm:

de "Vampire squid from hell" (zo heet 'ie echt...) is niet echt een inktvis en niet echt een octopus, maar een tussenvorm. Hij heeft daarom ook z'n eigen familie (Vampyromorpha) gekregen.

Hij heeft 8 armen waar een soort huid tussen zit (octopus-achtig) en twee langere grijparmen (inktvis-achtig, maar zonder zuignappen)

De grote blauwe dingen zijn zijn ogen, maar aan de andere kant van de bult met die twee vinnnen (waar 'ie mee kan zwemmen) zitten twee nepogen.
Dit is een huidplooi die als een ooglid kan openen en sluiten. Achter deze huidplooi zit een geconcentreerde groep cellen die voor bioluminescentie zorgen. (Ze schijnen blauw licht uit)

Als de vampierinktvis deze nepogen opent, lijkt het net een hele grote vis.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_20740421
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  Moderator / Redactie FP dinsdag 20 juli 2004 @ 13:18:20 #88
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_20741650
quote:
Op maandag 19 juli 2004 15:18 schreef Kaensterle het volgende:
Ook zeer bizar: zeenaaktslakken.

[afbeelding]
Wat een schitterend beesje!!!

[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 20 juli 2004 @ 13:38:15 #89
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20742054
eigenlijk vindt ik onze gouden gecko's ook wel aparte dieren, aangezien ze via zuignamen tegen muren en plafon kunnen lopen.

En de baardagaam met zijn afschrikwekkende stekels.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 22 juli 2004 @ 00:14:27 #90
84723 Soople
...krijgt 't heen en weer
pi_20778308
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 21:33 schreef TechXP het volgende:
Die acolotls worden zeker gefokt dat ze die ziekte hebben ofzo.... stom vermaak dus...
[erger-groen-engeel-mode]Je hebt geen idee hoe je iets schrijft, je hebt blijkbaar ook geen benul van waarom het dier er zo uitziet. Ga liever ergens zwelgen in je domheid waar je er ons niet mee lastig kan vallen. [/erger-groen-engeel-mode]

De luiaard! Hj hangt zijn hele leven zó lui aan de takken dat zijn kruin op zijn buik zit en zijn haar richting zijn rug groeit. Hij is zelfs te lui om zichzelf een beetje schoon te houden: ze kunnen groenig zijn door de algen die in hun vacht groeien!

De "Jesus Lizard" heet zo omdat hij...eh...tja. Wáárom zou-ie toch zo heten?
Vega's let op: recent is ontdekt dat planten bewustzijn en gevoel hebben!
  donderdag 22 juli 2004 @ 00:49:25 #91
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_20779016
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 00:14 schreef Soople het volgende:

[..]

De "Jesus Lizard" heet zo omdat hij...eh...tja. Wáárom zou-ie toch zo heten?
Omdat ie water in wijn kan veranderen?
...dass wir fliegen.
pi_20779233

Vliegende hond
Gemiddeld genomen zijn deze dieren wezenlijk groter dan kleine vleermuizen. Er zijn echter enkele soorten die kleiner zijn. De spanwijdte van hun vlieghuid schommelt, afhankelijk van de soort, tussen de 24 en de 180 cm. Overdag treft men ze aan in bomen in bosachtige gebieden. Ze hangen dikwijls in grote groepen aan de takken en slapen. Daarbij hebben ze hun kop en hun lichaam omhuld met hun vleugels. Net zoals alle andere vleermuizen zijn ze 's nachts actief, ze gaan dan samen op zoek naar vruchten
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  donderdag 22 juli 2004 @ 16:30:29 #93
84723 Soople
...krijgt 't heen en weer
pi_20790772
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 00:49 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Omdat ie water in wijn kan veranderen?
Nah...dan zou iedereen al zo'n beestje thuis in de bakkuip hebben!
Vega's let op: recent is ontdekt dat planten bewustzijn en gevoel hebben!
pi_20792587
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 03:22 schreef Loedertje het volgende:

Hier staan hele mooie foto's btw.
Heel mooi idd!
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_20792632
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 22:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
de Moloch
[afbeelding]

leeft zo'n beetje in heel Australië in de woestijn
die zie je toch niet. Die stekels lijken me pijnlijk als je er op gaat staan
  vrijdag 23 juli 2004 @ 00:06:48 #96
80615 greedkillingz
ik haat iedereen
pi_20799535
Varanus komodoensis

Varanus komodoensis is the largest living reptile in the entire world! These so-called "dragons" are the perfect hunting machines. The largest male ever found was 3 m long and weighed 130 kg. The average mature male is about 2.5 m long and weighs about 90 kg. The average mature female is about 1.5 m long and weighs about 45 kg. All genders are well-muscled animals and equipped with razor sharp claws.

-- Toen pissen plassen werd , Is het GEZEIK begonnen --
-- Therapy has taught me______ that nothing is my fault --
-- Bleeding inside a bubble of pain --
pi_20851714
De chinchilla
Een eekhoorn met de kenmerken van een konijn/ muis
Ze leven in het Andesgebergte op 4000m hoogte

De mijne:

pi_20851941
een kikkertje
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_20852071
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 03:22 schreef Loedertje het volgende:
Dit is de kolibrievlinder:
[afbeelding]
( Bron
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Hier staan hele mooie foto's btw.
'k kwam 'm drie dagen geleden tegen in onze tuin... Raar beest... Gaat alle bloempjes bij langs, zonder één keer te landen...

blijft er steeds op enkele centimeters afstand voor hangen en rolt vervolgens z'n tong gewoon uit...
Erg cool vlindertje...
pi_20855820
het schubdier: een mierenetend beestje dat er uitziet als een wandelende dennenappel

en de marlijn en de zwaardvis, twee grote, snelle vissen die allebei een zwaardachtig uitsteeksel op hun kop hebben zitten

[ Bericht 0% gewijzigd door TanteMathilde op 26-07-2004 13:10:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')