ja. nee.quote:Op maandag 19 juli 2004 15:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Verandert die kleur nou als dat beest van mood verandert? Of ben ik nou in de war?
Inktvissen zijn geweldig! Ze kunnen zich door piepkleine gaten heen frommelen. In het water zijn ze elegant, op land zien ze eruit als een hoop opgekotst slijm. En waarschijnlijk gaan ze alles en iedereen overleven in de loop van de tijd.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:30 schreef rena het volgende:
Ik vind inktvissen er verschrikkelijk eng uitzien![]()
De Hawk motten en kolibrievlinders lijken nogal wat op elkaar, ik ben er nu eindelijk achter hoe "de mijne" heetquote:Op maandag 19 juli 2004 15:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dus dat beestje wat Loedertje heeft gepost is geen windpijlhupseflupsmot, maar een kolibrievlinder..
Hele mooie foto's van je in dat anders topic trouwens!.
Die is idd tof...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:45 schreef Spindizzy het volgende:
De Vampierinktvis is trouwens een prachtig beest:
[afbeelding]
Wat eenquote:Op maandag 19 juli 2004 15:18 schreef Kaensterle het volgende:
Ook zeer bizar: zeenaaktslakken.
[afbeelding]
[erger-groen-engeel-mode]Je hebt geen idee hoe je iets schrijft, je hebt blijkbaar ook geen benul van waarom het dier er zo uitziet. Ga liever ergens zwelgen in je domheid waar je er ons niet mee lastig kan vallen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:33 schreef TechXP het volgende:
Die acolotls worden zeker gefokt dat ze die ziekte hebben ofzo.... stom vermaak dus...
Omdat ie water in wijn kan veranderen?quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:14 schreef Soople het volgende:
[..]
De "Jesus Lizard" heet zo omdat hij...eh...tja. Wáárom zou-ie toch zo heten?![]()
Nah...dan zou iedereen al zo'n beestje thuis in de bakkuip hebben!quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Omdat ie water in wijn kan veranderen?
Heel mooi idd!quote:
die zie je toch niet. Die stekels lijken me pijnlijk als je er op gaat staanquote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
de Moloch
[afbeelding]
leeft zo'n beetje in heel Australië in de woestijn
'k kwam 'm drie dagen geleden tegen in onze tuin... Raar beest... Gaat alle bloempjes bij langs, zonder één keer te landen...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 03:22 schreef Loedertje het volgende:
Dit is de kolibrievlinder:
[afbeelding]
( Bron
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier staan hele mooie foto's btw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|