Toen ik een jaar of tien was zat ik een keer op de wc toen er ineens een zilvervisje langs kwam lopen. Ik weet nog hoe ik helemaal in "awe" was. Heb er tijden naar zitten kijken.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:36 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb er geen foto van, heb geen idee hoe ze heten, maar ik kan altijd heel verwonderd naar die kleine spinnetjes kijken. Die ontzettend kleine rooie spinnetjes, van ongeveer 2 mm groot, die dan met nóg kleinere pootjes ontzettend hard over je bureau sprinten. Knap hoor, dat dat kan, zo klein..
en kannibaal...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:57 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
(sorry Muus, kan er weinig over vertellen. Tis een carnivoor, meer weet ik niet)
Wat ziet hij/zij er zielig uit.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:36 schreef Morwen het volgende:
Ik blijf DIT een vreemd beestje vinden. De verhoudingen kloppen niet, maar ik vind hem verder wel mooi.
In Blijdorp hebben ze nu een nieuw verblijf waarin je ze wederom zelden kunt bewonderen, omdat ze zeer schuw zijn.
Ik denk dat het een identiteitscrisis is wat deze manenwolf somber maakt. Want is hij/zij nu een wolf of een vosquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:38 schreef static het volgende:
[..]
Wat ziet hij/zij er zielig uit.
best balen als je er zo uit ziet jaquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk dat het een identiteitscrisis is wat deze manenwolf somber maakt. Want is hij/zij nu een wolf of een vos. Best zielig inderdaad
![]()
Moet je helaas teleurstellen, die beesten horen zo... foutje van moeder natuur. Ik heb een aantal oudere natuurboeken (70 / 80-er jaren) en daarin stonden alleen wat tekeningen omdat ze toendertijd die beesten nog niet volwassen tegen waren gekomen en ze er vanuit gingen dat ze alleen jong hadden gevonden.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:33 schreef TechXP het volgende:
[..]
Die acolotls worden zeker gefokt dat ze die ziekte hebben ofzo.... stom vermaak dus...
vreemde dieren? Eh de mens dus... die nomineer ik hierbij....
Ik vind die apen met een rare neus ook leuk. Hoe heette die ook al weer?
ah, nou ja, raar dat ze dat dan die stof niet krijgen enzo... maar wellicht dient het een doelquote:Op zondag 18 juli 2004 01:44 schreef Ceased2Be het volgende:
Moet je helaas teleurstellen, die beesten horen zo... foutje van moeder natuur. Ik heb een aantal oudere natuurboeken (70 / 80-er jaren) en daarin stonden alleen wat tekeningen omdat ze toendertijd die beesten nog niet volwassen tegen waren gekomen en ze er vanuit gingen dat ze alleen jong hadden gevonden.
Misschien wordt het wel een monster als die stof erbij komt ofzo...quote:Op zondag 18 juli 2004 02:28 schreef TechXP het volgende:
[..]
ah, nou ja, raar dat ze dat dan die stof niet krijgen enzo... maar wellicht dient het een doel
Een combinatie van die twee zag ik eens dagenlang bij mijn woning ooit.quote:Op zondag 18 juli 2004 19:56 schreef MUUS het volgende:
Een wandelend blad:
[afbeelding]
Vleermuis:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eigenlijk is het geen gezicht, zo'n vleermuis..
Wat een onwijs gaaf beest.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:41 schreef Jordy-B het volgende:
[afbeelding]
De zeekat...
Een idiote inktvis die razendsnel van kleur kan verschieten.
En de larve daarvan ziet er ongeveer zo uit!quote:Op maandag 19 juli 2004 04:05 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
Het vliegend hert, ooit eens IRL gespot op de Veluwe (zijn onwijs groot en ook nog eens giftig)
We waren er net achter gekomen hoe dit beessie heet, ik heb hem namelijk vorige zomer in "la France" gezien, foto's, filpje en uitleg kun je zien in dit topic: Kolibri gezien??quote:Op maandag 19 juli 2004 04:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Een combinatie van die twee zag ik eens dagenlang bij mijn woning ooit.
Een soort mot met onwijs mooie vleugels en een smoeltje wat leek op die van een "Gizmo"
Zoiets:
[afbeelding]
Dat is een mexicaanse naakthondquote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:39 schreef static het volgende:
Ook zo'n apart geval, een soort Chihuahua geloof ik. Ik zou me rot schrikken als dat 's-nachts in bed springt.
[afbeelding]
Ik ben echt als de dood voor die beesten...quote:Op maandag 19 juli 2004 04:05 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
Het vliegend hert, ooit eens IRL gespot op de Veluwe (zijn onwijs groot en ook nog eens giftig)
Zou het wel raar vinden als hij in het larvaal stadium zou blijven. Volgens mij kun je je in het larvaal stadium niet eens voortplanten.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:23 schreef MUUS het volgende:
Ikzelf heb iets met de axolotl. Een weirde salamander die in een larvaal stadium blijft, omdat het wezentje een tekort heeft aan een bepaalde stof en daarom zijn metamorfose niet kan afmaken.
Dus dat beestje wat Loedertje heeft gepost is geen windpijlhupseflupsmot, maar een kolibrievlinder.quote:Op maandag 19 juli 2004 08:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
We waren er net achter gekomen hoe dit beessie heet, ik heb hem namelijk vorige zomer in "la France" gezien, foto's, filpje en uitleg kun je zien in dit topic: Kolibri gezien??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |