Die acolotls worden zeker gefokt dat ze die ziekte hebben ofzo.... stom vermaak dus...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:23 schreef MUUS het volgende:
Soms kom je ineens dieren tegen waar je maar naar blijft staren, omdat ze er zo vreemd uitzien.
Ikzelf heb iets met de axolotl. Een weirde salamander die in een larvaal stadium blijft, omdat het wezentje een tekort heeft aan een bepaalde stof en daarom zijn metamorfose niet kan afmaken.
Neusaapquote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:33 schreef TechXP het volgende:
[..]
Die acolotls worden zeker gefokt dat ze die ziekte hebben ofzo.... stom vermaak dus...
vreemde dieren? Eh de mens dus... die nomineer ik hierbij....
Ik vind die apen met een rare neus ook leuk. Hoe heette die ook al weer?
Wasda?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:50 schreef Mr.Spock het volgende:
[afbeelding]
Wist je dat zeepaardjes wormen zijn? Bij Sealife is er nu een tentoonstelling van....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:23 schreef MUUS het volgende:
Nog een vreemd dier:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zeepaardje!.
Welke vreemde dieren kennen jullie? Plaatjes met wat info erbij is het leukst natuurlijk..
oeeh wat liefquote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Dit diertje zag ik net op tv, eng man!
[afbeelding]
Het vingerdier dankt zijn naam aan de opmerkelijk lange middelvinger. (tekening Frits-Jan Maas)
[afbeelding]
En zijn gezichtje op de foto (animal from hell???)
Dat zijn tanden.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:17 schreef daeri het volgende:Wat steekt er uit zn neus?
En ik weet meteen weer waarom ik niet in de zee durf te zwemmen. Dank je.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:24 schreef NorthernStar het volgende:
De zee zit ook vol met bizarre dieren.
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar de "gewone" octopus blijft toch wel een persoonlijke favoriet. Behoorlijk wierd (en mooi) dier
[afbeelding]
[afbeelding]
Maak je niet druk.. deze zitten helemaal op de bodem van de Oceaan geloof ik, en daar kan de mens niet eens bij komen zonder onderzeeër...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:30 schreef static het volgende:
[..]
En ik weet meteen weer waarom ik niet in de zee durf te zwemmen. Dank je.
Wat schattig....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:37 schreef snakelady het volgende:
Een tenrec vindt ik wel apart, aabgezien het geen egel is en ook geen spitsmuis maar een diersoort opzich, ze komen alleen voor op madagascar
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |