Nee helaas niet, beetje laat ik weet het maar heb het niet eerder gezien,quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:36 schreef RB het volgende:
Is mercy ook van de partij?![]()
Als mijn brommer het doet ben ik er wel voor in (misschien)quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Krijg het idee dat er niet echt animo voor is eigenlijk.....
Van mijn kant animo genoeg!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:44 schreef PatrickM het volgende:
Animo was er volgens mij genoeg... maar ja, als het vervolgens heel stil blijft bij de organisatie
Tja van mij moet je het ook niet hebben ..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:23 schreef PatrickM het volgende:
Pepijn wou volgens mij ookEn M_S en Rauw volgens mij ook
Ik zou zeggen, als de hell inventariseren en regelen![]()
quote:Hello,
I would like to know if there are rooms available from 26 to 29 august. It's about 6 persons. So we need three double rooms with HB (breakfast and diner).
Hope to hear from you,
Greetings,
Stephan *censuur* from The Netherlands.
PS: My father and I slept in your hotel last month, it was a really good hotel, but because of illnes, we had to leave the hotel earlier, which was a pity. My father had made a deal with the owner of the hotel, the deal was 25 euro p.p for only sleeping with breakfast. Can we make a deal for 32 euro per night with breakfast and dinner?
Brakke vertaalmachinesquote:mit der Frage, wenn es Platz für ca. 6 Personen, folglich 3 doppelte Räume, halbe Pension (haben Sie Frühstück + Diner), von 26 tm. Auguste 29.
Fazer is geboren Duitser .. kwam pas hier wonen op zijn 6'de en het is nog steeds zijn eerste natuur .. Fazer!!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Zoiets, is dit goed
Brakke vertaalmachines
Raus is eigen baas toch ..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
Raus en ik kunnen helemaal niet mee ( al zouden we wel willen) maar we hebben net vakantie gehad en ...dagen zijn zo goed als op, en het feit dat we geen vrij meer kunnen krijgen,
Raus is Partime eigen baas,quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Raus is eigen baas toch ..En jij bent gewoon van de trap gevallen..
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn toch, foei!
Daarom ook.....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ik bedoelde natuurlijk alleen maar als smoes op zijn werk wanneer we die week weg zouden gaan.
![]()
Ow kee .. ik had expres wat info weggelaten .. dus het had ook in het algemeen kunnen zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Daarom ook.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |