Hadden ze maar een rubber moeten gebruikenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En een klein kind en is weer zwanger dus echt laat zal ze het niet maken ..
Dat wilden ze niet .. ze doet het expres.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:50 schreef PatrickM het volgende:
Hadden ze maar een rubber moeten gebruiken![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:18 schreef ZX9R het volgende:
...... ANWB
Helaas.... animo genoeg maar ik kan met geen mogelijkheid vrij krijgenquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Eind augustus, 4 dagen Eifel & Nordschleife (donderdag t/m zondag)
We zullen overnachten in het dorpje Schuld, in een mooi "Gasthaus". Je betaald 25 euro voor een 2 persoonskamer (erg mooie kamers) incl. ontbijt. Schuld is vlakbij Adenau, erg leuk stadje dat vlak onder de Nordschleife ligt.
Zie www.hotel-schaefer-schuld.de
Is hier animo voor?
Ik heb er pas 74 waypoints in staanquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Route66 2004
Enne, had je nu maar een HP2210 met TomTom3 heEn GPS-muis natuurlijk
Nope, maar ik reconstueer de hele route uit dat boekjequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Webcam![]()
Ehhh... wij reden ook hele routes in de Eifel met die 20 POI's... (Point of Interests)Je moet het ook leren gebruiken....... zet je om de 50 meter een point ofzo
Jups... en mijn motto is dan nog, hoe vroeger hoe beterquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Keuze's maken....
Ja, schijnen alleen nog veel bugjes in te zutten, plus je moet veel geheugen hebben voor die ongelimiteerde POI's......quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:21 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Nope, maar ik reconstueer de hele route uit dat boekje
Dus ik moet wel veel punten gebruiken, anders wordt de route opeens 50 kilometer i.p.v. 200 km
Trouwens grappig, ik keek net op de website van Route 66. Met hun software kan je ongelimiteerd POI's invoeren (met de PDA software, en natuurlijk ook de PC-versie)
Ik ben geen ochtendmens en slaapdronken op de motor zitten vind ik ook niks.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:23 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Jups... en mijn motto is dan nog, hoe vroeger hoe beter
Als ik in m'n eentje had gegaan, had ik al om negen uur daar geweest
Zeker wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:52 schreef hollander172 het volgende:
Is een avondrit niks?
Kijk dat zijn betere starttijden!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:14 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zeker wel.
Ik ga samen met Ralf a.s. maandag in Appelscha met een aantal andere motormuizen (waaronder 1 R1 met 180 pk) lekker touren.
Afgesproken is om 19.00 uur verzamelen. Dan pas rijden.
Morgen Patquote:Op zondag 8 augustus 2004 08:40 schreef PatrickM het volgende:
kaart: http://home.kabelfoon.nl/~pvdmeul/fok/heuvelrug
route: http://home.kabelfoon.nl/~pvdmeul/fok/heuvelrug/heuvelrug.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |