quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Hmm zou ik ook meegaan of niet
..dat zijn er al 3 .. Patm, Fazer en jij..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:12 schreef ZX9R het volgende:
IK GA MEE![]()
![]()
Dat is het probleem niet, heb nog genoeg geld van de verzekering overquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen benzinegeld meer ..
Ik denk dat het wel meevaltquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, heb nog genoeg geld van de verzekering over
Maar de route lijkt me saai...
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:06 schreef ZX9R het volgende:
ik kom ook PatM!
Routeplanner zegt 1:30 minuten 145 km vanaf Assen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:27 schreef ZX9R het volgende:
is denk ik beter!
groningen apeldoorn = 154 km
Ik heb de routequote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok dan kom ik wel
Jij rijdt voorop neem ik aan PatM?
Zondag. Laten we dan idd 11 uur bij het AC Restaurant afspreken (ach, een uur eerder of later thuis maakt toch niet uit)quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:30 schreef RB het volgende:
Luc samen rijden kunnen afspreken bij de carpoolplaats bij het TT circuit?Trouwens 11 uur komt me beter uit, eenee is het zaterdag of Zondag?
quote:Op donderdag 29 juli 2004 08:13 schreef Patrick281 het volgende:
8 Augustus moet ik trouwens uit eventuele lijstjes ..
..tenzij we diep Zeeland induiken met tussenstopje...Zusje is jarig..![]()
Viert ze haar verjaardag maar s'avondsquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Helemaal vergeten .. jullie helpen ook niet even herinneren zeg ..
![]()
als ik me zxr terug heb ben ik erbijquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:32 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Zondag. Laten we dan idd 11 uur bij het AC Restaurant afspreken (ach, een uur eerder of later thuis maakt toch niet uit)
Dan kan RB geloof ik niet...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als ik me zxr terug heb ben ik erbij
wrom niet zaterdag eigenlijk?
Die heb je toch nog niet zondagquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als ik me zxr terug heb ben ik erbij
wrom niet zaterdag eigenlijk?
Ghe ghe .. en de rest van het bezoek dan .. en ze had het expres al 3 weken geleden gevraagd.. ze hield rekening met de motormeets.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:12 schreef PatrickM het volgende:
Viert ze haar verjaardag maar s'avonds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |