* PatrickM zit morgen op het water als het goed isquote:Op zaterdag 31 juli 2004 01:18 schreef RB het volgende:
In principe maakt het me niet uit waar we rijden dit weekend, dus ik wil best naar schiphol rijden.
Waar het me om gaat is dat het mooi weer wordt en ik het zonde vind om niet te rijden met het mooie weer.
Voor je het weet zitten we weer in een regenzone van 3 maanden.![]()
Pep & Pat wat gaan we doen? Schiphollen dan maar.
Is ook een terring eind rijden voor mijmaar ik heb het er voor over.
Gaat dit ook nog enige vorm krijgen ?quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Eind augustus, 4 dagen Eifel & Nordschleife (donderdag t/m zondag)
We zullen overnachten in het dorpje Schuld, in een mooi "Gasthaus". Je betaald 25 euro voor een 2 persoonskamer (erg mooie kamers) incl. ontbijt. Schuld is vlakbij Adenau, erg leuk stadje dat vlak onder de Nordschleife ligt.
Zie www.hotel-schaefer-schuld.de
Is hier animo voor?
Kijk is in de willy slowchatquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Gaat dit ook nog enige vorm krijgen ?
Lijkt mij niet zoveel aan PatMquote:een toer uit een boekje van Tom Boudewijns
Amersfoort (oude centrum)
Het wordt iig een rustige toer
hoop onnatuurlijke flitsende bomen
Niet te snel voor mijn VX-800.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Hou niet zo van dingen bezichtigen enzo, liever snelle, mooie dijkjes met mooie bochtjes..... moet wel vlot gaan![]()
Het gaat niet om dingen bezichtigenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zoveel aan PatM
Wel een goed iniatief... is niet om jouw ideeen altijd onderuit te trappen ofzo, maar als ik het zo hoor, ga ik liever mn eigen weggetjes en tempo rijden![]()
Hou niet zo van dingen bezichtigen enzo, liever snelle, mooie dijkjes met mooie bochtjes..... moet wel vlot gaan
Bij deze meld ik me aan PatM, Maar ga liever zondag ivm andere afsprakenquote:De tocht is 210 km lang. Het wordt iig een rustige toer, aangezien ik de weg daar totaal niet ken en ik dus goed op moet letten hoe we rijden (en het een omgeving is waar een hoop onnatuurlijke flitsende bomen staan).
Overigens is het misschien verstandiger om zaterdag te meeten omdat het zondag flink warm/heet schijnt te worden (zoiets hoorde ik in het RTL Nieuws weerbericht).
Ik zou zeggen meldt als u animo hiervoor voelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |