Was bij de laatste meet voor mij ook de eerste keer OPMquote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik hoef niet zo nodig voorop te rijden...
ik weet hetquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:28 schreef RB het volgende:
[..]
Was bij de laatste meet voor mij ook de eerste keer OPM
Zeer onwaarschijnlijk dat ik kan... morgen hoogstwaarschijnlijk bbq-en (teminste, als het weer een beetje redelijk blijftquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik weet hetmaar ik rijd liever achter wat mensen aan.
PatM, dus ik zet een kruisje achter je naam oftewel jij gaat ook mee morgen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:40 schreef RB het volgende:
Dacht het toch welook al is het weer bijtijds het bed uit morgen
![]()
we horen het welquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:58 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Zeer onwaarschijnlijk dat ik kan... morgen hoogstwaarschijnlijk bbq-en (teminste, als het weer een beetje redelijk blijft). Aangezien mijn moeder morgen zeven uur moet werken (zes uur de deur uit), moeten we vroeg beginnen met bbq-en...
Ik zal later deze avond definitief uitsluitsel gevenals ik mijn moeder heb gesproken
* PatrickM gaat morgen lekker bbq-en... zal waarschijnlijk net zoals vandaag weinig tot niet motorrijdenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:33 schreef MRPhone het volgende:
Ik wil jullie de pret niet bederven, maar morgen is de jaarlijkse toertocht genaamd de klepperrit, een toertocht door Zuid-West Drente, kop van Overijssel en Westelijk Salland, meer info www.gasschoeve.nl. Puur voor die genen die liever toert dan loopt te scheuren over een klaverblad. Just in case you wanna know.
Pics? ..mijn zusje is 35 ..quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn zusje is ook jarig op 8 augustus Pepijn
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijne word 10....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |