quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan gewoon niet tegen dat gezeik, gaan ze nou wel of niet mee
Ik zeg dus nee .. maar wil wel heel graag .. maar ik sluit niet uit dat ik op het laatste moment wel kan.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:17 schreef Patrick281 het volgende:
Als je goed leest zeg ik nu nee (overmacht) , en hou de optie open dat ik er alsnog bijkom.
Dat is in het geheel niet vaag juist..![]()
was het maar zo simpel, niet iedereen leidt zo'n simpel bestaanquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Altijd handig.... mensen met zo'n ongeregeld bestaan
Snap werkelijk niet wat er zo moeilijk aan is..... als je mee wilt ga je gewoon mee en MAAK je gewoon tijd. Als je al afspraken hebt staan ga je gewoon niet mee... heel simpel
wat voor gezeik is er dan, behalve dat van jou??quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan gewoon niet tegen dat gezeik, gaan ze nou wel of niet mee
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
en nu weer lief tegen elkaar doen hoor ik word er een beetje verdrietig van
Riet is gewoon teleurgesteld/verdrietig dat hij niet vooruit kan kijken naar een geweldige tijd met ons in de Eiffel.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat voor gezeik is er dan, behalve dat van jou??
nee is het na 3 keer erg duidelijk te zijn geweest...
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
was het maar zo simpel, niet iedereen leidt zo'n simpel bestaan
Raar dat zijn vriendin belangrijker is dan jij?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Kwestie van prioriteiten weet je. Was t maar zo simpel zeg je... jij maakt het jezelf gewoon moeilijk. Want toen ik vroeg waarom je niet mee kon naar de Eifel zei je dat je misschien (heb je het weer) met je vriendin wegging, maar ja, dat weet je natuurlijk ook weer niet zeker
Precies .. kom alsjeblief wat beter gemutst terug uit Italie.quote:Heb t beetje gehad hier... ga niet meer posten tot ik terug kom de 22e... ff zien of het dan gezelliger is
Bye
K, omdat jij het bent reageer ik nog ffquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Raar dat zijn vriendin belangrijker is dan jij?
snap ik maar al te goed, ik zou ook heel graag nu al willen/kunnen zeggen dat ik gewoon meekan...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Riet is gewoon teleurgesteld/verdrietig dat hij niet vooruit kan kijken naar een geweldige tijd met ons in de Eiffel.
yep, dat weten we onderhand wel...maar op een gegeven moment is het genoegquote:Het komt er alleen een beetje rot uit. [afbeelding]
nope dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom zou ik dan simpel bestaan hebben. Heb alleen iets langer vakantie dan de meeste hier, jaloers?
doel je hiermee op de proefritten die niet doorgingen woensdag?quote:Enne, beter een simpel bestaan en duidelijke afspraken kunnen maken dan iedereen teleur stellen.... [afbeelding]
ik stem voorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Nieuw voorstel:
Eifel schuiven we een jaar op wegens te weinig deelnemers.....
Want?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:47 schreef PatrickM het volgende:
En dan gaan we het volgend jaar wel goed organiseren
Misschien idee om er dan gelijk een goeie motorvakantie van te maken en ook nog verder dan de eifel te gaan?
lijkt er wel op zal stoppenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:18 schreef ondeugend het volgende:
Ikea topic
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |