Klinkt goedquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:03 schreef ondeugend het volgende:
Bevor ich Dich besudel Puppe Ess ich noch 'ne Nudelsuppe !
inderdaad is niet moeilijk had je zelf ook kunnen doenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Zie je, zo moeilijk is dat toch niet
Thanks RB
Tja echt 100% zeker was het natuurlijk niet .. van jou kant wel daar niet van..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:36 schreef RB het volgende:
het gaat mij er om dat jij alles zou regelen.
Je had van mij en Patm al een bevesteging dat we mee zouden gaan.
En dan wacht je bijna tot het laatste moment en dan wil je dat ik het verder regel.
Het is nu weer in beweging dus ik hoop dat als je terug bent de bevesteging binnen is.
en we lekker kunnen gaan rijden in de Eiffel
voor mij geldt precies hetzelfde, maar dat heb ik al vanaf het begin gezegd.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja echt 100% zeker was het natuurlijk niet .. van jou kant wel daar niet van..
Misschien dat ik nog erbij kom in de line up, maar zie dat maar als een extra optie op het laatste moment als jullie toch al gaan.
Als je goed leest zeg ik nu nee (overmacht) , en hou de optie open dat ik er alsnog bijkom.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Kijk, daar word ik nu zo moe van..... JONGENS het is 26 aug. voor je het weet hoor. Zeg gewoon of je mee gaat of niet of zeg anders niks.....
Aan die vage dingen heb ik niksMoet toch een aantal personen doorgeven aan het hotel..
Ja dat is iets wat ik dan zal moeten accepteren idd.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Als ik een antwoord vanavond krijg moet ik doorgeven hoeveel personen er komen..... dus als jij nu zegt dat je niet meegaat kan je er later niet meer bij lijkt me.
Ik heb een donkerbruinquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Of Ralf moet bellen de dag voordat we gaan of er nog een kamer over is ofzo..... anders neem je je slaapzak en luchtbed maar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |