"lees's all float on a wave of emotion and enjoy life, sex and (world)piece.."quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Soms ben je echt te vaag Pepijn
Al eens aan gedacht om Geestelijke te worden?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Fazer is geboren Duitser .. kwam pas hier wonen op zijn 6'de en het is nog steeds zijn eerste natuur .. Fazer!!!!!!!!!
Je leest onze topics toch terug las ik vanochtend in het slow chat topic?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:59 schreef RB het volgende:
![]()
![]()
Hallo riet wil best helpen maar jij zou het regelenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Denk namelijk dat het handiger als ik vandaag kan posten hoe of wat.... wat betreft het hotel, kom namelijk pas de 22e weer thuis, en om dan nog het hotel te gaan regelen....
Bevestiging? Heb alleen gevraagd of er plek is.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:41 schreef ondeugend het volgende:
Je stuurt gewoon die mail en als je thuiskomt zul je de bevestiging wel in je box hebben.
In het SC topic is er ook nog op teruggekomen.... tijdens een ander akkefietje. Rb, PatM en ik hebben daar uitgebreid gereageerd volgens mij.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij vroeg trouwens 2 augustus of het nog vorm ging krijgen, terwijl ik het 21 juli al gepost had... met weinig reactie van de mensen hier.
Er zijn er nog steeds maar in totaal 3 of 4 die meegaan... Ik, RB, PatM en Luc misschien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |