Jaa die bedoelik. Yummmmmiequote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veel caramel in combinatie met vanille ijs aan de ene kant en chocolade ijs aan de andere? Da's de Karamelsutra.
* Bowiefan kijkt in vriezerquote:Op dinsdag 20 juli 2004 06:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier bij de AH staat het nog hoor (Hoogeveen, vrieskistje meenemen in auto om het goed te houden)
Ik werk bij de AH, en bij ons zijn ze dit jaar 1 keertje in de aanbieding geweest, en toen ging er 20 cent vanaf ofzo, en ben nog nooit een 35% sticker tegengekomenquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:35 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
* Camoth kijkt in vriezer
[afbeelding]
nog een hele volle!!!!
en ze lagen hier laatst ook nog bij de appiedegein, zat zelfs zo'n leuke 35% sticker op.
maar denk dat ze er nu wel door zijn.
Maar voor de lovers: kijk ff goed bij de AH dus....
die plak je er toch gewoon zelf opquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:38 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik werk bij de AH, en bij ons zijn ze dit jaar 1 keertje in de aanbieding geweest, en toen ging er 20 cent vanaf ofzo, en ben nog nooit een 35% sticker tegengekomen![]()
4.50 tot 6 euroquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:41 schreef Bertjeee het volgende:
Dat spul is toch harstikke duur of wat? Ik moet wat dat betreft nog even ontmaagd worden op het gebied van B(&)J ijs
Goeiequote:Op donderdag 22 juli 2004 00:41 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
die plak je er toch gewoon zelf op
overigens, mijn favoriete smaak: chocolate chip cookie dough
quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:45 schreef Bertjeee het volgende:
Volgens mij heb ik weer wat gevonden om m'n stufi op kapot te slaan
ja dat staat tenminste op de verpakkingquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:48 schreef Bertjeee het volgende:
en om nog even verder offtopic te gaan (je moet wat als je het nog nooit op hebt). Een gedeelte van de opbrengsten gaat toch naar goeie doelen had ik gehoord? Dan heb ik gelijk 2 vliegen in 1 klap. En lekker ijs en ik hoef die lui aan de deur geen euro meer in het potje te douwen.
Ja dat vind ik ook jammer, ik lus die namelijk nietquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:51 schreef krakkemieke het volgende:
Waarom zijn er zoveel deeg smaken?
me neitherquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:52 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook jammer, ik lus die namelijk niet
Ik wel ^^...dus geef ze maar allemaal aan mijquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:52 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook jammer, ik lus die namelijk niet
Oeh....die ga ik morgen kopenquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:58 schreef snopprinses het volgende:
Jah ^^
Karamel Sutra
Een kern van zachte caramel, omringd met caramel- & chocolade-roomijs, gevuld met brokken chocola
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |