Lelijk vind ik de 'Anita-coupe': Supergeblondeerd, superstijf vast gespoten kuif erbij, eventueel ook een permanentje. (en dan ook nog op vakantie gaan en in de felle zon gaan zitten, zodat je hoofd nog vééél bruiner wordt en je haar nog vééél blonder)
Wat vinden jullie nou een mooi kapsel? En wat nou net niet? En hoe draag je je haar zelf?
rood of zwart haar roeleerd
Mooi: Gezond haar dat goed verzorgd is. Kleur, lengte, dikte van het haar maakt niet eens een zo heel veel uit.
Wel mooi: gezond, glanzend haar.
* AMADEUZ knapt ook af op make-up trutjes
Bleergh: Kort blond haar, plat, kroeshaar
Mooie kapsels zijn voor mij toch vaak langhaar-kapsels.
Ik heb het niet zo op kort haar eigenlijk, met uitzonderingen natuurlijk.
Brunette met of zonder krullen en dan langer dan schouderlengte
quote:Daar hou ik wel van eik.
Op dinsdag 21 augustus 2001 14:43 schreef Vork het volgende:
niet mooi: Mijn "woon jij in een dorp waar ze nog nooit van kappers hebben gehoord ofzo?"-kapsel.
quote:Naar beneden? lol
Op dinsdag 21 augustus 2001 10:49 schreef speknek het volgende:
Lang. Naar beneden. Mooi
Lelijk: lang slap haar (sorry TARA ), jong ballenkapsel bij oudere (vooral blonde) mannen - de overbekende VVD-coup, wetlook stekeltjes bij mannen met dun haar.
Mooi: verder vind ik alles wel okee
Vrouw
Lelijk: bewust kaalgeschoren, superkort, Anita-look met kuifje, 'Big hair' uit de jaren 80, lang (krullend) haar met een permanente wet-look, lang haar met recht afgeknopte kuif/kruin(?)
Mooi: natuurlijk losvallend (half)lang haar, in model geborsteld, of licht golvend haar, opgestoken met losse plukken, staartje(s), of een korte steile kapsel kan bij sommige vrouwen best staan (Hannah Sprearritt).
en vast nog wel wat
quote:Ik geloof niet dat ik wil weten hoe dit eruit ziet
Op woensdag 22 augustus 2001 12:33 schreef brechtje het volgende:
ik vin mooi als je een kapsel doet als: een strik en dan de strik om hoog halen en dan een groot klep aan vast maken en dan nog met een paar spelltjes erbij
Voor de variatie een paar blonde highlights in het haar doet ook wonderen, helemaal in de lente.
Ik draag mijn haar al jaren zo en het bevalt me prima. Wel heb ik er ooit zelf een korte pony ingeknipt. Ik leek wel een koorknaapje, dat zag er dus niet uit. Gelukkig groeit mijn haar snel en ik kon met behulp van een paar speldjes binnen een maand weer netjes voor de dag komen.
Liefs,
Helga
Ps. met wat krullers ben je meteen een ander mens met een kapsel zoals het mijne!
quote:zoiets:
Op dinsdag 21 augustus 2001 14:55 schreef Manono het volgende:
Wat ik altijd erg leuk vind is wat ik noem een 'rijke-jongetjes-lengte'. Da's dus niet zo'n marinierskapsel van achter heel kort en van boven stekels, maar dan is het van achter iets langer en isa het aan beide kanten van het gezicht nonchalant naar achter gekamd. Kan zo even geen voorbeeld noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |