abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1455469
Opgestoken met losse plukken vind ik mooi, het is helaas moeilijk om dat zelf te doen. Dat fijne haar van mij zakt onmiddelijk uit. Dus dan gaat die eeuwige staart er weer in, of laat ik het gewoon los hangen.

Lelijk vind ik de 'Anita-coupe': Supergeblondeerd, superstijf vast gespoten kuif erbij, eventueel ook een permanentje. (en dan ook nog op vakantie gaan en in de felle zon gaan zitten, zodat je hoofd nog vééél bruiner wordt en je haar nog vééél blonder)

Wat vinden jullie nou een mooi kapsel? En wat nou net niet? En hoe draag je je haar zelf?

pi_1455479
oe ja....rood krullend haar opgestoken ...met hier en daar een los plukje

rood of zwart haar roeleerd

Iedereen is uniek, behalve ik
pi_1455485
mooi:
  • lang haar in allemaal dunne vlechtjes
  • zigzag scheiding
  • lelijk:

• ontploft kapsel
  • pi_1456251
    Lelijk: vrouwen met een sinead o'connor-kapsel of vieze uitgedroogde gepermanente en kapotgeverfde haren

Mooi: Gezond haar dat goed verzorgd is. Kleur, lengte, dikte van het haar maakt niet eens een zo heel veel uit.

#geen
      dinsdag 21 augustus 2001 @ 10:49:33 #5
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_1456262
    Lang. Naar beneden. Mooi
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      dinsdag 21 augustus 2001 @ 10:49:58 #6
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_1456263
    Zelf heb ik het
    <---
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      dinsdag 21 augustus 2001 @ 11:03:13 #7
    3498 Barb
    Graduated Fool
    pi_1456347
    Niet mooi: superbol gefohned haar wat je bij vrouwen van een jaar of 40 steeds vaker ziet.

Wel mooi: gezond, glanzend haar.

When it goes I feel the crush
    When I rush it hits me
    pi_1456410
    Lekker natuurlijk kapsel. Geen permanent, verf, e.d.. Gezond glanzend haar vind ik nog steeds het mooist.

* AMADEUZ knapt ook af op make-up trutjes

pi_1456700
    Twee staartjes doen het bij mij altijd perfect!
    now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
    pi_1457109
    mooi: lang haar, in allerlei manieren
    lelijk: kort haar / onplofte zeeëgelhaar
    Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
    pi_1457203
    Nice: Stijl of gekruld haar
    OF opgestoken met een plukje haar aan de zijkant
    blond/bruin/zwart maakt niet uit

Bleergh: Kort blond haar, plat, kroeshaar

..I'm that man that you see walking in your mind..
    pi_1457430
    Ik vind vooral de vrouw er beneden meestal mooi

Mooie kapsels zijn voor mij toch vaak langhaar-kapsels.
    Ik heb het niet zo op kort haar eigenlijk, met uitzonderingen natuurlijk.

Brunette met of zonder krullen en dan langer dan schouderlengte

dinsdag 21 augustus 2001 @ 14:43:55 #13
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_1457589
    niet mooi: Mijn "woon jij in een dorp waar ze nog nooit van kappers hebben gehoord ofzo?"-kapsel.
    pi_1457654
    Voor mannen een beetje plukkerig dik haar, tikje stoer kapsel. Niet al te kort maar zeker geen schouderlengte of langer. Kaal is ook goed. Wat ik altijd erg leuk vind is wat ik noem een 'rijke-jongetjes-lengte'. Da's dus niet zo'n marinierskapsel van achter heel kort en van boven stekels, maar dan is het van achter iets langer en isa het aan beide kanten van het gezicht nonchalant naar achter gekamd. Kan zo even geen voorbeeld noemen.
    Jusqu'ici tout va bien...
    pi_1457658
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2001 14:43 schreef Vork het volgende:
    niet mooi: Mijn "woon jij in een dorp waar ze nog nooit van kappers hebben gehoord ofzo?"-kapsel.
    Daar hou ik wel van eik.
    pi_1457666
    Wat een onzettend lieve usericon heb je trouwens Vork
      dinsdag 21 augustus 2001 @ 14:59:26 #17
    4681 kasper
    Pecunia non olet
    pi_1457681
    Ik kam mijn haar altijd naar strak naar voren met een beetje water. Het zit dan in weer en wind altijd mooi op mijn voorhoofd geplakt. En in mijn nek natuurlijk een matje
    Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
    pi_1458150
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2001 10:49 schreef speknek het volgende:
    Lang. Naar beneden. Mooi
    Naar beneden? lol
      woensdag 22 augustus 2001 @ 00:22:52 #19
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_1462298
    Man

Lelijk: lang slap haar (sorry TARA ), jong ballenkapsel bij oudere (vooral blonde) mannen - de overbekende VVD-coup, wetlook stekeltjes bij mannen met dun haar.

Mooi: verder vind ik alles wel okee

Vrouw

Lelijk: bewust kaalgeschoren, superkort, Anita-look met kuifje, 'Big hair' uit de jaren 80, lang (krullend) haar met een permanente wet-look, lang haar met recht afgeknopte kuif/kruin(?)

Mooi: natuurlijk losvallend (half)lang haar, in model geborsteld, of licht golvend haar, opgestoken met losse plukken, staartje(s), of een korte steile kapsel kan bij sommige vrouwen best staan (Hannah Sprearritt).

The Internets, I needs it..
    pi_1462586
  • mooi

• bij mannen, (donker) "halflang" krullend haar (zie heath ledger )... of juist kort
    bij vrouwen, los haar tot net over de schouders, of opgestoken met plukken los Highlights zijn ook mooi. En vlechtjes en blabla
  • lelijk

• bij mannen, te lang haar wat pluist ennu half kaalgeschoren
    bij vrouwen, very kort haar/kaal en lange dreads..

en vast nog wel wat

[b][i]O+[/i][/b][br]you've got the right to remain silent ... so shut up ! [br] and for your information ... I'm no one's property and never will be !
    pi_1464371
    Ikzelf heb het achteren wat korter dan voren en dan in verschillende gesneden lengtes en links is langer dan rechts en loop schuin af. Hmmmm beetje vaag maar het heeft kwa stijl wat van die zanger van goo goo dolls maar dan in het zwart
    pi_1464779
    ik vin mooi als je een kapsel doet als: een strik en dan de strik om hoog halen en dan een groot klep aan vast maken en dan nog met een paar spelltjes erbij
      woensdag 22 augustus 2001 @ 12:35:17 #23
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_1464791
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2001 12:33 schreef brechtje het volgende:
    ik vin mooi als je een kapsel doet als: een strik en dan de strik om hoog halen en dan een groot klep aan vast maken en dan nog met een paar spelltjes erbij
    Ik geloof niet dat ik wil weten hoe dit eruit ziet
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
    pi_1467163
    Een ietwat te lang bobkapsel is ideaal voor vrouwen. Zo kun je je haar voor een feestje bijeenbinden in een Grace Kelly-rol. Ga je boodschappen doen, dan kan er een sjaaltje in en blijf je lekker op de bank, dan een gemakkelijke knip. Helemaal handig wordt het als je gaat zonnebaden. Een knotje of een laag staartje met wat speldjes zorgen ervoor dat er geen natte haren in je gezicht plakken en ook je schouders blijven zichtbaar voor de zon.

Voor de variatie een paar blonde highlights in het haar doet ook wonderen, helemaal in de lente.

Ik draag mijn haar al jaren zo en het bevalt me prima. Wel heb ik er ooit zelf een korte pony ingeknipt. Ik leek wel een koorknaapje, dat zag er dus niet uit. Gelukkig groeit mijn haar snel en ik kon met behulp van een paar speldjes binnen een maand weer netjes voor de dag komen.

Liefs,
    Helga

Ps. met wat krullers ben je meteen een ander mens met een kapsel zoals het mijne!

pi_1467322
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2001 14:55 schreef Manono het volgende:
    Wat ik altijd erg leuk vind is wat ik noem een 'rijke-jongetjes-lengte'. Da's dus niet zo'n marinierskapsel van achter heel kort en van boven stekels, maar dan is het van achter iets langer en isa het aan beide kanten van het gezicht nonchalant naar achter gekamd. Kan zo even geen voorbeeld noemen.
    zoiets:
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')