Maar mensen zien niks, ik heb gewoon een hotpants aan. In een zwembad zie je meer....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:39 schreef julekes het volgende:
Je hoeft daarvoor niet persee mensen in je baarmoeder te laten kijken.
LOL De scheidingslijn tussen klassiek erotisch en hoerig is misschien wel dun...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:39 schreef julekes het volgende:
Je spieren en conditie kan je natuurlijk ook ontwikkelen in een gymzaal. Je hoeft daarvoor niet persee mensen in je baarmoeder te laten kijken.
Waarom zouden mensen dan naar je komen kijken?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:41 schreef darkcrystal het volgende:
In een zwembad zie je meer....
hahahahaquote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:22 schreef The_stranger het volgende:
Doe je ook verjaardagen/partijen??
en jij bent zeker nog nooit in een discotheek geweest waar dames in een kooi of om een paal staan te dansen alleen in sexy kleding?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:25 schreef Najra het volgende:
Jij gaat tijdens het paaldansen niet uit de kleren?
Wat is dan de bedoeling van je act?
Daar betaald niemand ervoor om zich aan je op te geilen. Als ze dat in het zwembad doen en het valt op worden ze verwijderd.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:41 schreef darkcrystal het volgende:
[..]
Maar mensen zien niks, ik heb gewoon een hotpants aan. In een zwembad zie je meer....
En daar hoor je niemand over...![]()
Pasen is al geweest hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:26 schreef MaVeJuH het volgende:
*jezus* kom onder die steen uit..
ow, hmm naja dan wacht ik wel tot volgend jaarquote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:28 schreef Najra het volgende:
[..]
Pasen is al geweest hoor
Als je het zelf leuk vindt om te doen, moet je het vooral niet laten.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:36 schreef darkcrystal het volgende:
Sinds een paar maanden doe ik aan paaldansen en gogo-dansen. Ik dans met name op evenementen en in discotheken. Nu merk ik dat als ik dit op mijn werk of aan vrienden vertel, dat er dan toch wel negatief wordt gereageerd. Mensen zien het blijkbaar als erg ordinair en associeren deze vorm van dansen met prostitutie en stripclubs.
Terwijl het eigenlijk gewoon een topsport is, gezien de spieren en conditie die je hierbij ontwikkelt. Voordat ik met paaldansen begon, deed ik aan stijldansen op hoog niveau. Hier reageert men wel heel positief op. Hoe zien jullie dit eigenlijk? Wat vinden jullie van paaldansen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |