abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 11:29:47 #101
48651 RJensen
Ik geef hem door....
pi_21254163
Ikke ga over 2 weken naar Barcelona-ACMilan.. Vriendschappelijk duel, en ja ik heb er zin in
Mexico met de dobbels!!
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 11:40:59 #102
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21254444
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 09:09 schreef LaTiNo het volgende:
Dat betekent dus het einde van Saviola bij Barca
BEDANKT RIJKAARD! Ben volgend jaar maar voor Real M. (en Villareal)
En je hebt er de ballen verstand van volgens mij aangezien Rijkaard weinig tot niks met het aankoopbeleid te maken heeft.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_21259773
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 11:28 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Saviola heeft gewoon een Spaans paspoort hoor, en om nou gelijk naar de aartsrivaal over te lopen
Ik heb gewoon geen 'vaste' club, ben voor de club waar mijn favoriete Argentijnen spelen. En als Saviola nu naar Monaco wordt verbannen (Rijkaard wil een grote, lange spits zoals nu dus Eto'o)

Ennu, ik zal voorlopig nog niet voor Real zijn hoor (ondanks Samuel en Solari), Aimar is tenslotte mijn uber-held en dus ook Valencia
Ik gun Ronaldo, Beckham, Guti en die vieze Figo geen glorie!
pi_21259817
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 11:40 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

En je hebt er de ballen verstand van volgens mij aangezien Rijkaard weinig tot niks met het aankoopbeleid te maken heeft.
Dat weet je niet, het kan een contract-conflict zijn, maar in de Argentijnse kranten stond dat hij een krachtige 'typische' spits wilde hebben.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 16:00:15 #105
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21260849
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 15:18 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Dat weet je niet, het kan een contract-conflict zijn, maar in de Argentijnse kranten stond dat hij een krachtige 'typische' spits wilde hebben.
Is dat teveel gewenst dan? Een sterke scorende spits willen, iets was Saviola niet is. Met Eto'o heb je 1 van de betere spitsen in Europa die er denk ik heel veel in zal leggen voor Barca. Ik hoop voor Larsson dat ie ook een plekje weet te bemachtigen, die kans zit er denk ik wel in omdat Larsson verdedigend heel veel werk kan verzetten.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 00:02:39 #106
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_21274102
Wat zie ik nu allemaal, Catalan heeft ff mijn mooie reeks van OP's ff verneukt
niet zo mooi als de mijne
enne, waarom wint hij WEER de award van Spaanse voetbal...
heb dit jaar tenminste meer stemmen gekregen maar mijn naam hebben ze uit gewoonte verkeerd geschreven...

tjah, ik ben al eentijdje terug, wat internet probleempjes hier en daar, dus niet vaak online
maar ik zie dat Barça een shopping spree achter de rug heeft...
had juist gehoopt dat ze het rustiger aandeden, maar toch niet...
vooral de laatste aankoop slorpt veel geld op

nu moet eto'o zijn transfersom terugverdienen en hopen dat dit seizoen beter word dan de vorige, dat betekend dus een plaatsje hoger dan de 2de plaats
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  zondag 15 augustus 2004 @ 00:27:46 #107
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_21295053
A second half strike from substitute Andres Iniesta proved enough for Barca to beat a typically defensive Parma team and carry off the Cardiff Capital Challenge at the Millennium Stadium on Saturday night.


Parma negative

Rijkaard put out a strong looking team, with Marquez and Puyol in the centre of defence, flanked by Van Bronkhorst and Belleti with Edmilson anchoring the midfield alongside Xavi and Motta, whilst Ronbaldinho, Giuly and Larsson provided the firepower upfront. Parma's intentions were clear from the start, as they virtually camped out on the edge of their own box and ceded control to Barca.

Chances galore

After a pretty quiet first 20 minutes, Barca began to link up in attack and, with Xavi active and Ronaldinho showing flashes, the chances started to flow. Guily, Motta and Larsson all threatened and Parma keeper Frey was kept busy making two good stops from Van Bronkhorst and Ronaldinho, but, despite Barca's dominance it remained goalless at half time.

Deadlock broken

It was more of the same after the break, with Ronaldinhos 48th minute free kick just tipped over by the keeper and 10 minutes later Giuly seeing his volley rattle the woodwork. Gabri had replaced Beletti at halftime and just past the hour, Rijkaard replaced Marquez, Giuly,Motta and Xavi with Oleguer, Gerard, Luis Garcia and Iniesta, who capped a lively 15 minutes with a well taken goal, after a clever one-two with Larsson. It seemed unfair that it remained just 1-0 and in the final quarter of an hour Gerard had three good chances and Ronaldinho first unselfishly tried to set up Larsson, when he was clear on goal himself, then on 90 was closed down in the box when he looked certain to score.

Another pre-season win then, and once again the team showed great commitment and enthusiasm, whilst creating a host of chances - roll on the next game, and Deco, and Eto'o!

Bron: fcbarcelona.com
  maandag 23 augustus 2004 @ 01:10:22 #108
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_21477613
La copa Catalunya is binnen.

2-0 gewonnen tegen Espanyol.

Goal van "God" Ronaldinho y Deco!

Goede partij Barça was zeer sterk bezig.


FORÇA BARÇA... FORÇAAAAAAAA BARÇAAAAAA! FORÇAAAAAAAA BARÇAAAA!
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  woensdag 25 augustus 2004 @ 17:06:09 #109
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21537000
Rüstu verhuurt aan Fenerbache!

Daar gaat 1 van de betere keepers van Europa. Ik ben benieuwd hoe Victor "vliegenvanger" Valdes het gaat doen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_21537232
Rüstü ziet er imposanter uit dan zijn prestaties.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 25 augustus 2004 @ 17:32:09 #111
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21537541
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 17:19 schreef methodmich het volgende:
Rüstü ziet er imposanter uit dan zijn prestaties.
Met Galatasaray de Uefa Cup gewonnen en Turkije naar de halve finalen van het WK gekeept. Voor mij blijft het 1 van de beste van Europa, in Engeland zit niks, Kahn valt na afgelopen seizoen toch wel weg... blijft er weinig goeds over. Buffon misschien of Dudek als ie in topvorm is. Noem jij nog eens 3 goeie op dan die je beter vind dat Rüstu (niet de 2 die ik genoemd heb ).
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_21538408
Sar, Frey, Toldo
  woensdag 25 augustus 2004 @ 19:04:35 #113
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_21539687
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 17:32 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Met Galatasaray de Uefa Cup gewonnen
Dat was toch volgensmij echt Taffarel die toen in Monaco tegen jouw ploeg in het doel van Galata stond.
Rustu is 100% Fenerbache...

En op grond van een goed gekeept WK ga ik een keeper niet beoordelen... het is natuurlijk geen slechte keeper.
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_21540093
Was het zelfs niet Mondragón bij Gala in het hok? In ieder geval geen Rüstü nee.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 25 augustus 2004 @ 19:54:40 #115
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21540710
oops

Maar Frey en Toldo zijn nie beter Naja.. ik vind hem iig wel goed!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 25 augustus 2004 @ 19:55:29 #116
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_21540733
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 19:22 schreef methodmich het volgende:
Was het zelfs niet Mondragón bij Gala in het hok? In ieder geval geen Rüstü nee.
Volgensmij was het Taffarel op doel en Jardel die er twee intikte voor Gala.

Was nog het "gouden" Galatasaray met Okan,Emre,Popescu,Hagi
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_21540857
Ja, je hebt gelijk denk ik. Faryd kwam na Taffarel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 25 augustus 2004 @ 21:11:08 #118
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21542773
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:
Ja, je hebt gelijk denk ik.
Dus hoort bij de top3
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_21548879
Trofee nummer 2 mag bijgeschreven worden
Barcelona heeft de Gamper Trofee gewonnen, tegen AC Milan.

Dankzij goals van Xavi en nieuwe aankoop Giuly.
Het werd uiteindelijk een 2-1 overwinning.

Dit allemaal live van onze plaatselijke fok!ker El_Catalan

En heb zojuist vernomen dat hij via zijn eigen bronnen te weten os gekomen dat er een bod werd gedaan op wereldverdediger Carles Puyol.
Er wordt gefluisterd over een vijandelijke (Koninklijke) overname van onze verdediger.
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_21549087
Ik dacht dat Iniesta en Giuly scoorden.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 02:38:41 #121
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_21549442
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 02:04 schreef MaxPower het volgende:
Ik dacht dat Iniesta en Giuly scoorden.
Slim opgemerkt..

Het klopt maar ach ze lijken ook zo opelkaar


||*||
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_21549572
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 02:04 schreef MaxPower het volgende:
Ik dacht dat Iniesta en Giuly scoorden.
Goh, dankjewel Catalan
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_21565918
El Catalan; wat was de opstelling van barca? Komt die overeen met de basis-11 die jij voor dit seizoen in gedachten hebt? ik zal anders een eerste aanzet geven:

Valdes

Belletti Puyol Edmilson Bronckhorst

Xavi Motta

Giuly Deco Ronaldinho

Eto'o

Wat denken jullie? misschien wel een beetje te aanvallend...
ik ben sprakeloos
  donderdag 26 augustus 2004 @ 22:24:33 #124
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_21567116
Ik ben wel benieuwd of de lijn van vorig jaar wordt voortgezet. Men zal sowieso met een ander gevoel aan de competitie beginnen. Ik heb er zin an!
  donderdag 26 augustus 2004 @ 23:43:36 #125
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_21569057
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 21:25 schreef pauperic het volgende:
El Catalan; wat was de opstelling van barca? Komt die overeen met de basis-11 die jij voor dit seizoen in gedachten hebt? ik zal anders een eerste aanzet geven:

Valdes

Belletti Puyol Edmilson Bronckhorst

Xavi Motta

Giuly Deco Ronaldinho

Eto'o

Wat denken jullie? misschien wel een beetje te aanvallend...
Valdes,Belleti,Oleguer,Marquez,Gio,Xavi,Motta,Deco,Giuly,Eto'o en Larsson... was de opstelling

Ronaldinho dus gebleseerd....

Valdes, Belleti, Puyol, Oleguer, Gio, Edmilson, Xavi, Deco, Giuly, Ronaldinho Larsson..
Dit was mijn basis 11 dus niet echt op positsie meer de elf die ik graag zie.

Op de bank.. Eto'o,Marquez,Motta,Sylvinho,

Eto'o op de bank ja... aangezien ik hem nog niet heel erg vind uitblinken,paar mooie pases gegeven,heb gewoon een zwak voor Larsson. maar kan net zo goed Eto'o zijn of zelfs Iniesta...

Iniesta is erg erg sterk de laatste tijd.
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')