abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 augustus 2001 @ 02:32:59 #1
14281 KomMaar
I've got the power
pi_1455245
AKRABA - Een groep Israëliërs wordt door een Palestijnse boer verdacht van het vergiftigen van zijn schapen. Terwijl hij zijn kudde bewaakte, werd de boer een aantal keer beschoten, waarna hij op de vlucht sloeg. Bij terugkomst bleken al zijn schapen dood te zijn. In totaal zijn er 123 schapen vergiftigd.

http://nu.nl/document?n=39807

Ben zeker geen voorstander van het geweldt in het MO.
Palesteinen hebben het al moeilijk met voedsel/water tekort, Israeliers zijn dus ook al begonnen met dieren uitmoorden

dinsdag 21 augustus 2001 @ 02:36:12 #2
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_1455254
Dat vlees zal toch niet bij de Kebab zaken in Amsterdam terecht komen he ?
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  dinsdag 21 augustus 2001 @ 02:37:22 #3
14281 KomMaar
I've got the power
pi_1455256
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2001 02:36 schreef BAZZA het volgende:
Dat vlees zal toch niet bij de Kebab zaken in Amsterdam terecht komen he ?
  dinsdag 21 augustus 2001 @ 02:38:58 #4
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_1455260
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2001 02:37 schreef KomMaar het volgende:

[..]

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_1455262
Triest dat die beesten de dupe van de teringzooi daar worden.
我要飞得更高 !
pi_1455270
quote:
Irak: "Joden zijn zonen van apen en varkens"

BAGDAD - Een vertegenwoordiger van de Iraakse president Saddam Hussein heeft joden maandag "de zonen van apen en varkens" genoemd. Hij deed dat op een internationale conferentie van 350 islamitische geestelijken in Bagdad.

Izzat Ibrahim, vice-voorzitter van de Iraakse Revolutionaire Bevelsraad riep ook op tot de vernietiging van Israël. "Wij vragen de islamitische en Arabische natie snel in actie te komen om de zonen van apen en varkens, die vreemdelingen in het land zijn, te verdrijven."

Dit bericht kwam ik ook tegen op Nu.nl http://nu.nl/document?n=39809

En dan denk ik: Een internationale conferentie van islamitische geestelijken. Het zal weer eens niet.

Zouden ze nog geprotesteert hebben tegen deze uitlatingen???

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 21-08-2001 02:42]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1455273
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2001 02:41 schreef R@b het volgende:
"Joden zijn zonen van apen"
Aren't we all? .
Wittgenstein
pi_1455275
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2001 02:39 schreef Rex_Mundi het volgende:
Triest dat die beesten de dupe van de teringzooi daar worden.
Misschien waren het wel terroristische schapen van de Hamas, je weet het niet!
pi_1455284
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2001 02:42 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Aren't we all? .

Ach ja In ieder geval staan de Joden nog hoger dan West Europeanen, want die waren volgens El-Moumni lager dan varkens
  dinsdag 21 augustus 2001 @ 02:49:23 #10
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1455302
Ach ja, ms is het niet eens zo'n slecht idee als ruimtewezens eens een bezoekje komen brengen met een aanvalsvloot. Kijken of al die idioten van een mensapen nog met elkaar willen vechten.
The Internets, I needs it..
pi_1455308
Is goed plan, stuur jij ze dan even een smsje dat ze langskomen? Koffie staat klaar.
  dinsdag 21 augustus 2001 @ 02:52:22 #12
272 R@b
No-nonsens
pi_1455314
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2001 02:32 schreef KomMaar het volgende:
AKRABA - Een groep Israëliërs wordt door een Palestijnse boer verdacht van het vergiftigen van zijn schapen.

[afbeelding]

Wel ik heb de video bekeken, maar het zou gaan om een groep Israëliers uit een nabijgelegen nederzetting. Niet door de overheid gestuurt dus.

Als het al waar is wat er hier vertelt wordt, want uit dezelfde video blijkt dat het plaatsvond vlakbij het dorp waarin van de week een Palestijnse activist om het leven kwam samen met zijn 2 kinderen. Door een raketaanval zeggen de Palestijnen. Israël zegt helemaal geen raket te hebben afgevuurt en houdt het op een te vroeg ontplofte bom.

De Hamas heeft al nieuwe zelfmoordacties aangekondigt, volgens de stem op de video.

pi_1455344
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2001 02:32 schreef KomMaar het volgende:
AKRABA - Een groep Israëliërs wordt door een Palestijnse boer verdacht van het vergiftigen van zijn schapen. Terwijl hij zijn kudde bewaakte, werd de boer een aantal keer beschoten, waarna hij op de vlucht sloeg. Bij terugkomst bleken al zijn schapen dood te zijn. In totaal zijn er 123 schapen vergiftigd.

[afbeelding]

http://nu.nl/document?n=39807

Ben zeker geen voorstander van het geweldt in het MO.
Palesteinen hebben het al moeilijk met voedsel/water tekort, Israeliers zijn dus ook al begonnen met dieren uitmoorden

Is er ook maar IETS, dat de groep Israeliers verbindt met de dode schapen behalve de vermoedens van de onthutste palestijn?

Misschien is enige informatie omtrent een eventuele geschiedenis van incidenten in het betreffende gebied ook aanwezig (SilkTie)? Dat zou deze zaak wat minder eenzijdig laten overkomen dan onze Taliban-aanhanger doet lijken. Hoe moeilijk dat ook moet zijn, als je het hebt over de 'duivelse moordende Joden'.

During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
  dinsdag 21 augustus 2001 @ 03:03:17 #14
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1455350
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2001 02:50 schreef Cheese het volgende:
Is goed plan, stuur jij ze dan even een smsje dat ze langskomen? Koffie staat klaar.
Ik heb het nummer niet.
The Internets, I needs it..
pi_1455388
Aha, Rob was me voor. Zoiets dacht ik al, dat soort dingen (als het waar is) staat nooit alleen.
During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
  dinsdag 21 augustus 2001 @ 07:38:36 #16
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_1455493
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2001 03:01 schreef Berserker het volgende:

[..]

Is er ook maar IETS, dat de groep Israeliers verbindt met de dode schapen behalve de vermoedens van de onthutste palestijn?

Misschien is enige informatie omtrent een eventuele geschiedenis van incidenten in het betreffende gebied ook aanwezig (SilkTie)? Dat zou deze zaak wat minder eenzijdig laten overkomen dan onze Taliban-aanhanger doet lijken. Hoe moeilijk dat ook moet zijn, als je het hebt over de 'duivelse moordende Joden'.

Zojuist de krant van voor tot achter uitgespeld, maar niets kunnen vinden over de schapen. Voordat iemand roept dat het maar de Israelische media zijn en dat je niiets van ze kunt vertrouwen: deze krant is niet echt regeringsvriendelijk en zal alles publiceren dat de regering in verlegenheid zou kunnen brengen. Zo'n verhaal zou misschien niet de voorpagina halen, maar toch zeker wel de eerste drie.

Zojuist is ook bekend geworden dat bij de 5.000 Palestijnen die gisteren weer aan het werk mochten in Israel, aan nog eens 10.000 anderen die mogelijkheid wordt gegeven.

Tevens heeft Sharon twee belangrijke stappen gezet: 1. hij heeft de PA een bestand aangeboden op basis van de staakt-het-vuren overeenkomsten die in 1949 getekend zijn met Egypte, Jordanië, Syrië en Libanon, hetgeen een begin kan maken aan de normalisering van de betrekkingen met Arafat 2. hij heeft een uiterst linkse figuur in zijn veiligheidskabinet (een extract van het volledige kabinet dat in spoedgevallen mbt de veiligheid bijelkaar wordt geroepen) opgenomen, hij is niet bang om mensen met volledig andere meningen in zijn adviseurskring op te nemen. Hieraan is geen politieke druk of wat dan ook voorafgegaan, hij heeft op eigen initiatief die beslissing genomen.

Zouden dit (het weer toestaan van werkverkeer en de stappen in de richting van onderhandelingen) openingen kunnen zijn naar een stabiele overeenkomst en vredesregeling met de Palestijnen? Ik hoop het van harte.

We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  dinsdag 21 augustus 2001 @ 07:44:27 #17
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1455498
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2001 02:41 schreef R@b het volgende:

En dan denk ik: Een internationale conferentie van islamitische geestelijken. Het zal weer eens niet.

Wat had je dan verwacht? Een conferentie van hindoes in Baghdad?
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  dinsdag 21 augustus 2001 @ 08:49:08 #18
272 R@b
No-nonsens
pi_1455607
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2001 07:44 schreef links234 het volgende:

[..]

Wat had je dan verwacht? Een conferentie van hindoes in Baghdad?

Lezen blijft een handicap voor je niet?

Ik doel uiteraard op de verwensingen aan de Joden tijdens die conferentie.

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 augustus 2001 @ 09:20:45 #19
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1455733
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2001 02:52 schreef R@b het volgende:

[..]

De Hamas heeft al nieuwe zelfmoordacties aangekondigt, volgens de stem op de video.

Weinig mis mee natuurlijk...

...zolang ze die acties ergens in the middle of nowhere houden.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')