Die denkt ook: "zo, die is cker blijven hangen in haar menstruatie"quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:12 schreef snopprinses het volgende:
yeah ... >_< niet eerlijk! De meneer van de videotheek begint me steeds raarder aan te kijken omdat ik iedere week een pot ijs in mn eentje kom halen![]()
yeah...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:12 schreef Camoth het volgende:
[..]
Die denkt ook: "zo, die is cker blijven hangen in haar menstruatie"![]()
Er schijnt in Amsterdam een hele B&J's WINKEL te zijn... I want to be at that heavenly placequote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:15 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yeah...awell...kwil nieuwe smaken proberen maar heb alles uit de videotheek al gehad
![]()
WINKEL!!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:15 schreef Camoth het volgende:
[..]
Er schijnt in Amsterdam een hele B&J's WINKEL te zijn... I want to be at that heavenly place![]()
Jij spoort nietquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:16 schreef p-etr-a het volgende:
Helleu Fleur. Ik eet niet genoeg Ben & Jerry's ijs omdat ik graag rijk wil blijven
nooooo seriously? ben 3 weken gelden in Amsterdam geweest >_<quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:15 schreef Camoth het volgende:
[..]
Er schijnt in Amsterdam een hele B&J's WINKEL te zijn... I want to be at that heavenly place![]()
Die winkel zit in de Leidschestraat, vlakbij het pleinquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:18 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nooooo seriously? ben 3 weken gelden in Amsterdam geweest >_<
wel een ben&jerry's ijsje gekocht natuurlijk, maar da was niet in die winkel![]()
Aan je naam te zien is dit helemaal jouw topicquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:21 schreef Yskonijn het volgende:
Cookie Dough!![]()
vindt ze lekker,ja! <---------- m'n sportleraar!
![]()
How sweet you arequote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:32 schreef Sebastian het volgende:
[..]
Die winkel zit in de Leidschestraat, vlakbij het plein
En als je het dan nog niet weet, moet je maar ff bellen. Wijs ik je de weg wel even![]()
idd!Vooral Ben&Jerry's,alleen betaal je iets van 5 eur per pot.....quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:32 schreef Camoth het volgende:
[..]
Aan je naam te zien is dit helemaal jouw topic![]()
Niet aan denken, doorsmullenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:34 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
idd!Vooral Ben&Jerry's,alleen betaal je iets van 5 eur per pot.....![]()
Die heb ik nietquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:37 schreef snopprinses het volgende:
Of je vriendje heeeeel lief aankijken...dan wil hij em ook wel betalen
Ga naar de B&J's winkel en vind er eenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die heb ik niet
5 euro en 25 centenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:40 schreef martinuhhh het volgende:
Hoeveel kost zoiets dan?
verschilt per winkel, maar het ligt rond de 5euroquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:40 schreef martinuhhh het volgende:
Hoeveel kost zoiets dan?
En vooral oefenen op die "bambi-look"quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:40 schreef snopprinses het volgende:
gwoon een jongens bij zn kraag grijpen en heel liev kijken![]()
Die is hier ook nietquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:41 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ga naar de B&J's winkel en vind er eenGegarandeerd B&J's voor noppes
![]()
heb je die nieuwe nou al gehaald ?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:01 schreef Camoth het volgende:
[..]
Mijn fotoboek bevat beelden van deze goddelijkheid op de gevoelige plaat vastgelegt... see, taste and get hooked now!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |