Hoeveel alcohol zit er in en hoe hoog staat je vriezer?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:12 schreef CaptainM het volgende:
Morgen ga ik naar Extrema Outdoor en lekker met een bus dus kan ik van te voren al wat nuttigen. Nu heb ik vanmiddaag bij Gall & Gall flesje Bacardi Black gekocht van 0,7cl. Kan ik die gewoon nu in de vriezer gooien en dan morgen om 11.00uur uit de vriezer trekken, of is ie dan bevroren?
Als je vriezer niet op -50 staat, dan zal het wel meevallen. Neem nou jenever, dat staat bij een heleboel mensen ook in de vriezer. Jenever is toch ook iets van 40%?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:15 schreef CaptainM het volgende:
Ik had namelijk gehoord dat misschien door het alcoholpercentage het niet zou bevriezen ofzo. Ik weet verder nix van iets van natuurkunde ofzo maar het is in elk geval 37,5%
Ja maar daar kan ik dus niet op wachten. Ik heb hem morgen nodig, de bus vertrekt hier om 11.30uur dus dan wil ik die burgermeester maken voordat ik bij Extrema ben en dat is ongeveer een dik uur gassen met een touringcar.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:17 schreef Eronymus het volgende:
lijkt me dat ie dan bevroren is... maaruh kunt het proberen.....(en als ie bevriest moet je wachten totdat je het weer kunt drinken)
Wijn behoor je ook niet in een vriezer te doen, zelfs witte wijn niet. gewoon in de koelkast. alsie niet optijd koud is, gooi je er ijsblokjes bij in...quote:niet te lang in de vriezer doen, tenminste dat is mijn ervaring met wijn, de kurk wordt er uitgedrukt omdat het vocht uitzet als het bevriest!
Denk je echt dat een alcoholpercentage van 37,5 bevriest in 1 nachtje????? HA!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:29 schreef GenesiZ het volgende:
Flikker hem nu in de vriezer en leg hem vanaaf voordat je naar bed gaat in de koelkast, dan is hij morgenochtend wel koud hoor. En dan is hij ook niet bevroren.
ik heb het met een fles wiskey zien gebeurequote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:49 schreef Eldiablo het volgende:
[..]
Denk je echt dat een alcoholpercentage van 37,5 bevriest in 1 nachtje????? HA!
sja en misschien nog wel jaaaaaaren daarna nog ook :-)quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:59 schreef KieWie het volgende:
Waarom zou je ooit een fles rum gekoeld willen hebben?? Als het om de houdbaarheid gaat: na het openen sluit je de fles weer en kun je 'm nog wel een maand of meer bewaren...
om de wijn snel koud te laten wordenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:47 schreef Eldiablo het volgende:
(...)
Wijn behoor je ook niet in een vriezer te doen, zelfs witte wijn niet. gewoon in de koelkast. alsie niet optijd koud is, gooi je er ijsblokjes bij in...
Flikker maar in de vriezer kan geen kwaadquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:15 schreef CaptainM het volgende:
ofzo maar het is in elk geval 37,5%.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |