Inderdaad, je kunt het beter zelf verzinnen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:29 schreef DuchessX het volgende:
Dat spel hadden mijn ex en ik ook. Je gaat bepaalde rollenspellen doen en moet bepaalde opdrachten vervullen. Veel van die dingen zijn idd lachwekkend.
Tis nog een prijzig spel ook, zonde van je geld. Je kunt beter je fantasie gebruiken.
Dan moet ik helemaal naar zolderquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:14 schreef trueblue het volgende:
Kan iemand eens voorbeelden van die opdrachten noemen?
Ik vraag me nou al tijden af wat voor soort opdrachten het zoal zijn.
Me too, we hebben ook nog zo'n Kamasutra spel liggen met zogenaamde "spannende" opdrachten, nouquote:Op zaterdag 17 juli 2004 09:04 schreef Rapid het volgende:
Ik wil het wel verkopen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:06 schreef JMrules het volgende:
[..]
Me too, we hebben ook nog zo'n Kamasutra spel liggen met zogenaamde "spannende" opdrachten, nouwat spannend zal ik maar zeggen
. Is misschien leuk voor een verjaardagscadeau voor je oversekste broertje/zusje van 15 maar ik vond het 3 x nixxx.
Of..... en vrij groot geplastificeerd aanmaakblok voor de BBQquote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:49 schreef Rapid het volgende:
[..]Een V&A voor SEX
Of..... nieuwe leesboekjes voor de 7-jarigen onder onsquote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:58 schreef JMrules het volgende:
[..]
Of..... en vrij groot geplastificeerd aanmaakblok voor de BBQ![]()
Ja hoor ik wil het wel verkopen. Stuur me een mailtje.quote:Op zondag 18 juli 2004 16:24 schreef mavje het volgende:
niemand die het spel 'echt' wil verkopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |