haha ja lekker logisch, zal voor het eerst zijn: "Vlug jongens, we worden binnengevallen, laten we gauw onze geavanceerde wapens verstoppen en er ons derderangs leger op afsturen"quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:00 schreef Esc het volgende:
[..]
die wapens waren er toch ook, alleen de vraag is of die er nog waren voordat bush binnenviel
Wat snap je niet :')?quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:16 schreef Verbal het volgende:
:')
Wie snapt er nou niets van
V.
Dat is inderdaad nogal logisch omdat men nooit had kunnen winnen van de VS met behulp van chemische wapens, zelfs al zou men een atoombom hebben dan was met nog niet in staat geweest deze in stelling te brengen tegen de VS.quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:22 schreef Reticulin het volgende:
[..]
haha ja lekker logisch, zal voor het eerst zijn: "Vlug jongens, we worden binnengevallen, laten we gauw onze geavanceerde wapens verstoppen en er ons derderangs leger op afsturen" :')
Sjongejongejonge, jij snapt het nog steeds niet, hè?quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:32 schreef Esc het volgende:
Achteraf gesproken weten we dus niet of hij wel of geen wapens had, wanneer hij wel wapens had, heeft hij alle tijd gehad deze te verhuizen danwel te vernietigen.
Ik hoop dat je het nu wat beter snapt.
praat je nou tegen jezelf? zoja, probeer het stukje nogmaals te lezen en aantekeningen te makenquote:Op zondag 1 augustus 2004 16:28 schreef Verbal het volgende:
Sjongejongejonge, jij snapt het nog steeds niet, hè?
Ben je echt zo blind, of doe je alsof
V.
nee, de CIA heeft toegegeven foute informatie te hebben verstrekt, we hadden het hier over Bushquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:20 schreef SCH het volgende:
Het is heel eenvoudig Esc, de Amerikanen hebfben zelf toegegeven dat ze fout zaten met hun bewering: maar jij weet het toch beter?
...en als je het echt niet meer weet, ga je toch gewoon door met slappe pogingen tot zwaar misplaatste arrogantiequote:Op zondag 1 augustus 2004 16:29 schreef Esc het volgende:
[..]
praat je nou tegen jezelf? zoja, probeer het stukje nogmaals te lezen en aantekeningen te maken
quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:33 schreef Esc het volgende:
[..]
nee, de CIA heeft toegegeven foute informatie te hebben verstrekt, we hadden het hier over Bush
je bent echt helemaal de weg kwijt hequote:Op zondag 1 augustus 2004 18:55 schreef Verbal het volgende:
...en als je het echt niet meer weet, ga je toch gewoon door met slappe pogingen tot zwaar misplaatste arrogantie
V.
uiteraard, daarom zijn er ook een aantal afgetreden (George Tenet)quote:Op zondag 1 augustus 2004 19:07 schreef SCH het volgende:Ja, dat snap ik ook wel. Maar wat wil je daarmee zeggen. Is Bush niet verantwoordelijk voor de CIA?
Dat is toch ook zo, hij heeft verkeerde informatie verstrekt.quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:19 schreef Esc het volgende:
maar het ging in dit topic toch om de beschuldiging dat Bush een leugenaar was?
nee dat was de CIA...quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo, hij heeft verkeerde informatie verstrekt.
Zoals je zelf al zei, is hij verantwoordelijk voor de CIA. Hij heeft de leugens van de CIA doorverteld, en niet met veel slagen om de arm, maar als stellige zekerheden. Volgens mij ben jij zo'n beetje de enige nog die vindt dat Bush niet gelogen heeft, en heel veel mensen met hem. Over de importantie van die leugens kun je discussieren, maar dat er gelogen is door de regeringsleiders staat vast.quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:22 schreef Esc het volgende:
[..]
nee dat was de CIA...
korte termijn geheugen corrupt?
*zucht*quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:39 schreef SCH het volgende:
Zoals je zelf al zei, is hij verantwoordelijk voor de CIA. Hij heeft de leugens van de CIA doorverteld, en niet met veel slagen om de arm, maar als stellige zekerheden. Volgens mij ben jij zo'n beetje de enige nog die vindt dat Bush niet gelogen heeft, en heel veel mensen met hem. Over de importantie van die leugens kun je discussieren, maar dat er gelogen is door de regeringsleiders staat vast.
De kans is zeer klein omdat na de Golfoorlog van 1991 vrijwel alle wapens door de inspectieteams van de VN zijn opgespoord en vernietigd.quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:00 schreef Esc het volgende:
[..]
die wapens waren er toch ook, alleen de vraag is of die er nog waren voordat bush binnenviel
Joh, hij houdt nog steeds vol dat ze er zijn terwijl de CIA allang heeft toegegeven dat ze er niet zijnquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:40 schreef Esc het volgende:
[..]
*zucht*
je draait wel in alle bochten om je gelijk te krijgen..
er is geen bewijs dat Bush op de hoogte was van de onwaarheden die CIA doorgaf, derhalve kun je niet hardmaken dat hij bewust gelogen heeft..
En als je het geen leugen wilt noemen, dan kun je hem nog altijd aanrekenen dat hij wel zo naief was om dubieuze gegevens aannemelijker te vinden dan de constateringen van de internationale veiligheidsinspecteurs ter plekke (team Blix).quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:40 schreef Esc het volgende:
je draait wel in alle bochten om je gelijk te krijgen..
er is geen bewijs dat Bush op de hoogte was van de onwaarheden die CIA doorgaf, derhalve kun je niet hardmaken dat hij bewust gelogen heeft..
me eitherquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:52 schreef Internationalist het volgende:
Ik voel me iig niet aangesproken.![]()
jammerquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:59 schreef Esc het volgende:
[..]
me either
ik heb zowel een hekel aan leugenachtige regeringen als aan leugenachtige verslaggevers.
natuurlijk, maar de mogelijkheid bestond dat Irak zelf bezig was met de productie van wapens, dat viel niet te achterhalenquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:52 schreef schatje het volgende:
De kans is zeer klein omdat na de Golfoorlog van 1991 vrijwel alle wapens door de inspectieteams van de VN zijn opgespoord en vernietigd.
Nee (zoals ik al heb gezegd) kunnen ze praktisch niets beginnen met die wapens (als ze die hadden) omdat ze niet eens in de buurt van de coalitietroepen konden komen, dus dan kan je moeilijk chemische wapens inzetten. Daarnaast wist men toch wel dat ze kansloos waren en dus kun je beter de schijn ophouden dat je onschuldig bent.quote:Vind je het niet merkwaardig dat Irak zijn vermeende massavernietigingswapens niet heeft ingezet??
Dan hadden ze de Amerikanen wel een poepje laten ruiken.
Dat wist men niet, maar het lag wel voor de hand.quote:Nee, men wist dondersgoed dat er geen massavernietigingswapens waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |