Ja, totdat je veel ergere gevolgen krijgt..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Doorprikken en uitknijpen
Klinkt goor, maar helpt 't beste denk ik...
Ik weet natuurlijk ook niet wát voor zwelling het isquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:11 schreef ICTservice het volgende:
[..]
Ja, totdat je veel ergere gevolgen krijgt..
Ik zou gewoon naar de huisarts gaan als ik TS was, want ik denk dat ie meer zal weten over die zwelling dan TS lijkt mij
Hoe langer je wacht des te meer het gaat ontsteken. (daar heb ik ernstige ervaringen mee)
Wat is dat? Ik heb al een jaar of tien een ingegroeid haarvaatje in mijn wenkbrauw, een weinig opvallend bultje inmiddels. Is dat gevaarlijk dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:16 schreef Versie1 het volgende:
Direct naar de arts want anders wordt het Scupulia en dan ben je everder van huis
eenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat is dat? Ik heb al een jaar of tien een ingegroeid haarvaatje in mijn wenkbrauw, een weinig opvallend bultje inmiddels. Is dat gevaarlijk dan?
Ik snap heus wel dat ik na een jaar of 10 niet opeens dood zal neervallenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:32 schreef Versie1 het volgende:
[..]
eenopmerking
Dan zou Versie1 gebaned moeten worden wegens liegen tegen de geweldige users op het fok! forum dacht ik zoquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:43 schreef nein het volgende:
0 results bij google als ik op "scupulia" zoek..
Ik laatst op m'n eh, geslacht...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:50 schreef caponi het volgende:
ik heb vaak ingegroeide haartjes op me wangen (door baardgroei, duh).
BAN BAN BAN!!!!!!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:29 schreef ICTservice het volgende:
[..]
Dan zou Versie1 gebaned moeten worden wegens liegen tegen de geweldige users op het fok! forum dacht ik zo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |